• Hallo.
    Ik heb Aragnofobie.
    Officieel vastgesteld. :'D
    Spinnenvrees met andere woorden.
    Zijn er hier nog mensen die het hebben?
    En dan bedoel ik niet dat je bang bent van een spinnetje en dan begint te gillen, maar écht een fobie.
    Prodigy


    Het is Arachnophobie. En nee, ik heb het niet. Spinnen vind ik bijzonder intelligente beesten. Ze weten preciers wanneer hun prooi voorbij gaat vliegen. Ze zijn het dichtste bij Vampieren na de vleermuizen.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    Over spinnen gesproken. Ik wou vanmiddag mijn sloffen aandoen. Vliegt er opeens een spin uit ö. Ik had dat dus mooi niet door, dus deed mijn slof aan. Gelukkig zat de spin er niet meer in. En mijn moeder zo: 'Esther, er vloog net een spin uit je slof.' Ik dus mijn sloffen een meter de lucht in gooien. 'WAAAAR???' En nu heb ik me voorgenomen mijn sloffen nooit meer aan te doen :3. Maar bang voor spinnen, nee hoor x'D.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Heb je ook zo'n moeilijk woord voor regenwormenfobie? Want ik heb daar namelijk echt schrik van :Y)


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    Het is Arachnophobie. En nee, ik heb het niet. Spinnen vind ik bijzonder intelligente beesten. Ze weten preciers wanneer hun prooi voorbij gaat vliegen. Ze zijn het dichtste bij Vampieren na de vleermuizen.

    Is dat niet de Duitse naam voor spinnenvrees?

    Nee. Het echte woord in Nederlands is Acachnophobie. Zo wordt het geschreven. Ik studeer namelijk vanalles dat met psychologie te maken heeft, en phobieën vallen onder die categorie.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    Heb je ook zo'n moeilijk woord voor regenwormenfobie? Want ik heb daar namelijk echt schrik van :Y)


    Entomophobie voor de angst ervan zelf,
    of Acarophobie voor de angst van wat ze doen.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    Ik wel
    ik heb het mijn hele leven al.
    Ik probeer het te overwinnen om eens in de buurt van een spin te gaan, maar dan zakt de moed weg en gil ik.
    Er zat eens een vette grote spin op de wc.... brrrr... Toen had ik toch ff een inzinking gehad


    death to the one at the end of the serenade.

    Nee, ik vind spinnen eigenlijk heel leuk.
    Een tijd geleden wilde ik nog een vogelspin kopen als huisdier.

    HAHA JIJ WEL.


    Uncontrollable.

    (...)

    Maaah, die beesten zijn echt gaaf! Maar ik wil ook best een slang of een rat ofzo.

    Of een vleermuis! Maar dat zal al helemaaal niet mogen van mama, aangezien ik geen enkel huisdier mag kopen.

    Jij hebt al een huisdier.
    Christoff toch? Of was het Bonkie?


    Uncontrollable.

    Ik vind spinnen en al die kleine kriebel beest dingen ben ik echt ban gvan als we op tentenkamp gaan dan gooi ik eerst mijn slaapzak ondersteboven voor ik erin kruip en mijn bagage ding zak moet altijd op mijn veldbed staan en altijd gesloten zijn Romy kilt dan like al de beestjes die ik zie en geloof me ik zie er veel en dan gil ik iedereen wakker xD
    x.3

    Ik ben er bang voor maar weet niet of ik een fobie heb.
    Nou, als er bij mij in de kamer een spin zit, al is ie maar miniscuul klein dan roep ik mijn vader, spring drie meter van mijn bed en voel gewoon overal spinnetjes precies overkruipen. Het is natuurlijk niet dat er duizende spinnetjes over mij kruipen, amar zó lijkt het dan. Ik durfde toen ik een paar dagen geleden in mijn kamer zo'n joekel van een spin zag niet meer in mijn bed te slapen :X En, ik slaap altijd met iets voor mijn mond want ik zal never nooit spinnen inslikken.

    Ik ben het meest bang van die beesten, dat durf ik zo hard te wedden! ;O


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Weet je wat ik nou altijd al heb willen doen? :)

    Een vogelspin (waar t gif wel uit is want ik wil geen risico lopen) over m'n gezicht laten lopen

    (cool) lijkt me zo gaaf en dan een foto daarvan laten maken..kzie die meisjes in mn klas nu al gillen xD


    It's heavy but you are not the only one

    weetje ik heb volgens mij niet egt serieuse fobien..


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Nee, maar ik ben bang voor mensen. Telt dat ook?