• Ja eigelijk is dit gwn een chatBox ^^ om te prate over 13 Juli en al de Acties^^

    QUIZLET ATTACK!^^


    .-

    nja,, wet ik veel hoe je een brief schrijft:o
    nja eeuhm we zule anders me de inleiding beginenn xD

    4We hadden gelezen over de fanactries voor Werchter Boutique en hier is Julie xD haar idee:
    ...


    amai ik bn egt ni goe in formele dinges o.O


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    hey joepie
    julie hee dus een fanactie veroznne xD
    en da zit dus zo:
    ...

    xD
    da is het ok ni o.O


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Hihi :P Jhaa of wa kan je daar ook inzetten xD Ook iets van de naam :D QUIZLET ATTAC ! En kzou ook iets vermelden dat we het ZOIEZO gaan doen en dat we zo hopen om nog meer mensen overtuigd te krijgen om het te doen!.. Want ik wil het zoiezo doen hé :D x


    Tanya is de beste.

    JA mijn naam moet er in ^^


    .-

    Groetjes vn alle quizlet atackers ^^ die Fun zijn x=d


    .-

    BELANGRIJKE BOODSCHAP VOOR DE JOEPIE (dit zenden we dan MASSAAL!):

    WB komt stillaan heel dichtbij, en we willen met een hele originele actie komen! Nu heeft julie dus een super originele QUIZLET ATTAC actie uitgevonden en die gaat als volgt: (uitleg) We hopen dat jullie dit in de joepie willen vermelden want dan zouden er NOG meer mensen kunnen meedoen en wordt het resultaat nog fantastischer! x


    Tanya is de beste.

    Of zoiets? :) x


    Tanya is de beste.

    En dan afsluiten met: De quizlet attac - bende xD


    Tanya is de beste.

    BELANGRIJKE BOODSCHAP VOOR DE JOEPIE (dit zenden we dan MASSAAL!):

    WB komt stillaan heel dichtbij, en we willen met een hele originele actie komen! Nu heeft julie dus een super originele QUIZLET ATTAC actie uitgevonden en die gaat als volgt: (uitleg) We hopen dat jullie dit in de joepie willen vermelden want dan zouden er NOG meer mensen kunnen meedoen en wordt het resultaat nog fantastischer! x

    Attack schrijf je met een 'k' vanachter ;)
    srry k kon er neit aandoen xD vind dat het mooier is met een 'k' xD

    nja kvind de tekst zelf wel goed gevonde eigelijk^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Owjha x'D Ben de 'k' eventjes vergete :$ Njah ='D Ik zou zoiets schrijven... En dan echt met zn allen daar naar mailen dan MOETTEN ze er toch iets mee doen niet? :) quizlet attacK!! :P x


    Tanya is de beste.

    Owjha x'D Ben de 'k' eventjes vergete :$ Njah ='D Ik zou zoiets schrijven... En dan echt met zn allen daar naar mailen dan MOETTEN ze er toch iets mee doen niet? :) quizlet attacK!! :P x

    Whah die k in hoofdletter nu :P
    whah,, zou da egft effect hebeb??
    wss wel eigelijk :pxD


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ja kweetnie... Als ik Joepieredacteur zou zijn zou ik er toch iets mee doen x'D majah wie ben IK :P x


    Tanya is de beste.

    UHU ^^ IK VIND HET SUPER !! xD nu ng uitleg vinde ^^


    .-

    Ja Uitleg.. Ik weetnie gewoon uitleggen wat ons plan is met de ballonnen hé, niet? :) x


    Tanya is de beste.

    uhu maar da moete ng goej kunne verwoorde xD


    .-