• Ja eigelijk is dit gwn een chatBox ^^ om te prate over 13 Juli en al de Acties^^

    QUIZLET ATTACK!^^


    .-

    Jha uhm uhm laat me es denken :

    De Quizlet-attack-actie gaat dus als volgt: Iedereen moet zoveel mogelijk ballonnen meebrengen in allemaal leuke kleurtjes. Net voor TH opkomt zouden we ze dan allemaal moetten opblazen en er 'geh' opschrijven met alcoholstiften. Denk je ook niet dat TH super verast zal zijn als ze bij het liedje 'geh' allemaal balonnen door de lucht zien gaan en weten dat de fans dat speciaal voor hun doen! Als ze 'geh' echter niet spelen is het de bedoeling dat we het bij 'By your side' bij het laatste refrein doen... We hopen dat jullie allemaal willen meewerken om er een fantastische dag van te maken...


    Zoiets ofzo?! xD haha :P x


    Tanya is de beste.

    JA GEWELDIG,, WE sture dit Zaterdag? Naar de joepiie?


    .-

    Haha,, is da goed? :P Oke dan :D Ma dan moet je het vorige stuk dan wel aan dit stuk vast lijmen hé :P Dat het één geheel vormt.. :) en dan echt met zn alle kei veel naar de joepie sturen x'D


    Tanya is de beste.

    er is wel een probleem de ik xD hb eens nagedacht o.O

    als je ballonen gewoon op blaast,, zulle ze nooit gaan vliegen xD allen als je ze met helium opblaast -.-


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ja ik weet het :) .. maar dan als we met zen alle daar zo mee 'spelen' vliegen ze wel in het rond volgens mij, niet ? :) x


    Tanya is de beste.

    naja , ik ben weg , Sweet Dreams 'Bout TH ^^


    .-

    Ja ik weet het :) .. maar dan als we met zen alle daar zo mee 'spelen' vliegen ze wel in het rond volgens mij, niet ? :) x

    das wel waar^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    :) Ik ga ook nog wat herhalen voor geschiedenis en slapen! :D Zaterdag sturen we dan naar de joepie hé! :D x


    Tanya is de beste.

    :) Ik ga ook nog wat herhalen voor geschiedenis en slapen! :D Zaterdag sturen we dan naar de joepie hé! :D x

    owjah dacht dat eht vrijdag was:o hb morge namlelijk geen exaams meer:o
    nja in ieder geval,, welterustn en veel succes vr morge^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    23 weer een dag dichter bij onze TH'ERS ^^


    .-

    iedereen slapt hii precies ** Morge grote dag ^^ Morge opsture ^^ Ghehe xD

    **23**


    .-

    Jhup jhuuuup x'D nog maar 23daagjes! (yeah)(flower)


    Tanya is de beste.

    hoiii

    jh dus da gaan we zaterdag sture he :)
    ma van die ballonnen weet niemand waar ge da kunt kopen voor da te kunnen laten vliegen anders is da ook ma raar he XD

    23
    23
    23
    23
    23
    23
    23
    23
    23
    23
    23

    whiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

    <333


    tomorrow is promised to no one. fuck the future

    2323232323232323232323232323232323:D(hoera)(flower)


    Tanya is de beste.

    13 juli wordt AAaaf