• Je mag hier een mop achterlaten of een raadsel.

    Ik begin:Wat is rood en vliegt in de kerk.
    Rarara...
    Wat is het?

    Jezus in zijn nieuwe Ferrari.
    (H)(H)(H)(H)(H)

    wat is geel en plaagt je steeds ???Banana-na-na-na-na-na-naaa


    (domme mop maar kom)





    Before you ask yourself why people hate you, ask yourself why the hell should you care?

    da blauw is het raadsel en het groen het antwoord


    Before you ask yourself why people hate you, ask yourself why the hell should you care?

    Emo komt bij bakker brood halen. Bakker: Zelf snijden?
    inspiratieloosheid heerst


    No growth of the heart is ever a waste

    Emo komt bij bakker brood halen. Bakker: Zelf snijden?
    inspiratieloosheid heerst
    Die is like te grappig XD


    Life is hard and then we die

    Motto van een pedo?
    Stop je leuter in een kleuter. (oke, beetje grof)
    Het is blauw en het is niet zwaar?
    Lichtblauw!!!


    Life is hard and then we die

    Er komt een man met een paardbij en cafe Het paard staat buite. Zegt e man binnenn 'Wie mijn paard an het lache maakt kijgt ene pot met goud' Waarop een man moedig opstond. 'Ik wel!' Hij liep naar buiten en eve later kwam hij terug en pakte ht goud. De man ging naar zijn paard kijken en het lag plat van het lache. 2 dagen later...

    De man komt er weer emt zijn paard. Loopt naar binnen en zegt: 'Wie mijn paard aan het huile krijgt 2 dozen Zilver' Waarop e zelfde man weer op stond: Lukt me wel. Nou die man loopt naar buite. Kom bine en pakt de 2 dozen met zilver.
    De man van eht paard rent naar buiten en ziet zijn paard huilend op de grond. De man loopt verbaast terug naar binnen en zegt: Nu moet je me toch eens vertellen hoe je dat doet. De man die het paard liet lachen en huilen stond op en zij:

    ' De eerste keer zei ik dat mijn lul groter was dan die van hem... En de 2de keer lied ik het zien'


    [/Groff] xD

    Ik wil niet rascistisch doen!!!
    -________________________________-


    Een Turk en een Marokkaan zitten in een auto, wie rijdt er?



    De politie.xD



    die is al eve erg als: hoe vertel je 3 leugens in 7 woorden? Eerlijke Marokkaan in eige auto zoektwerk.

    Daar kan ik neit etgen omdat Mijn ebste vriend een half Marokkaantje is:D En hij Is ubeer liieef<3

    Wat is het toppunt van snelheid?


    Met 2 de bosjes in duiken en er met 3 uitkomen xD

    Een slak die uit de bocht vliegt :P


    Het toppunt van racisme?

    voor de deur van een neger kakken en zeggen dat zijn zoon gesmolten is xD (wel gemeen)


    Het toppunt van pesten?

    Een blinde 2 duimspijkers geven en zeggen dat het lenzen zijn (pijnlijk xD)



    neger.... ZIELIG GWN!!!

    di van die bline...

    Eeen blinde met lenze? yeah right?!

    Als emo's een stnad zouden hebben wat is dan de hoofdstad?







    Wenen



    Jij hebt TE ZILIGE grapjes... ik vindt ze allemaal... NIET LEUK en vooral: BELEDIGEND!!!