• ik zou zo kijken :O
    en daarna zo :|
    en daarna ; ik ook van jou (H) & (K)


    maar wat zouden jullie zeggen of doen ?

    ik denk eerst :O kijken en dan zeggen dat ik ook van hem hou (H):D

    denk ik :P

    Ik zou eerst zo kijken :O:| En dan zeggen : "Ehm Bill Je kent me niet eens dus hoe kan je dan van me houden!" En hem dan zo :8 aankijken xD

    vragen op wat voor manier hij het bedoelt.

    Hem met grote ogen aankijken. Dan vragen of hij het meent (wel met een lieve glimlach)en dan zeggen dat ik ook van hem houd.
    Natuurlijk zeg ik dat pas als ik hem langer ken, en andersom verwacht ik dat ook van hem:P

    ff late doordring en vrage of hij geen grap aant uithale is fzo en dan rond zen nek vliege ^^


    Take The Past, Burn It And Let It Go


    Ik zou zeggen;
    Bill, hou op.


    I recycle my thoughts.

    Ik zou het niet geloven, en hem ook niet plat gaan knuffelen of zoenen... Daar mag hij dan wel wat meer moeite voor doen, hoe beroemt hij dan ook mag zijn.

    Eerst een heleboel vliegen vangen met mijn mond en dan mijn wenkbrauw héél hoog optrekken. En als ie 't meent dan eh. Dat weet ik nog niet xD


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik zou Sgrikkenn Enn rood worden en dn kn ik geen woord meer zegge

    Ik zou zeggen dat hij zijn bek moet houden ^^ omdat ik toch zeker weet dat het een grap is. Maar als hij het dan nog es 5000x zegt.. *denkt* Nouja; Dankjewel zeggen? ^^


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Kwn niks eigenlijk.Want Kvind Th nie meer zow vreet wijs Ma kzout wel zot vindn.

    Xx

    Ik zou hem schaapachtig aankijken en zeggen; Grapjas.

    Maar als ik op dat moment nog normaal kon nadenken, had ik gevraagd op wat voor manier hij het bedoeld.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ik zou eerst zo kijken :O:| En dan zeggen : "Ehm Bill Je kent me niet eens dus hoe kan je dan van me houden!" En hem dan zo :8 aankijken xD

    Zou ik ook doenxD^^


    Get outta my head!

    Woow ik zou niks durven zeggen en hem aankijken en blijven kijken.Vragen of hij het meent, na een tijdje als ik bekomen ben !^^

    En dn Jaah natuurlijk héél blij zijn en zeggen ik hou ook vn jou (H)

    XxX


    Even bad men love their mothers -