• ik zou zo kijken :O
    en daarna zo :|
    en daarna ; ik ook van jou (H) & (K)


    maar wat zouden jullie zeggen of doen ?

    Gheghe, ik zou hem beetje vreemd aankijken omdat ik, like, best wel niet ben wat hij zegt dat hij zoekt. x)
    En dan zou ik hem vragen of hij zeker weet dat hij de goede voor zich heeft, of hij me niet verwart met iemand. Hem meteen kwetsen vind ik ook zielig. ^.^
    En als hij zeker weet dat hij mij bedoelt zou ik zeggen dat het bij mij wat langer duurt voor ik gevoelens krijg en of hij even kan wachten tot ik iets zeker weet.

    Hem keihard afwijzen, daar is hij te schattig voor. x) ^^


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    eerst mijn lip de grond laten raken dan mijn wannabe bill wenkbrauw optrekker doen en dan me doodlachen en zeggen grappenmaker die je er bent en dan meot hij ook lachen en dan pakt ie me sorry mijn fantasie maakt weer overuren

    dan zou ik weten dat ik nog slaap ^^

    ik zou zo hardd' flippe !! en raar en verwondrtt kyke ma uiteindlijk in the end zou ek zegge ik ook van jou ^_^ (H) x)

    Ik eerst:O en daarna ik hou ook van jou maar meer als vrienden:$ sorry

    Jah sorry maar ik wil liever tom:$

    vragen op wat voor manier hij het bedoelt.


    JaJ, als man ... :P


    007

    Ik zou kijken in zijn ogen , wenkbrouw optrekken , vragen of hij het meent , een beetje grijnzen , en verlegen worden en dan zeggen ik hou ook van jouw!

    DENK IK TOCH!!


    You'll never dream alone. <3

    Ik zou me mond helemaal late openvalle xD
    Kzou gwn stokstijf daar staan
    En als ik dan weer wakker ben zou ik em rond zijn nek vliege

    Ghoh ik zou het eigenlijk écht ni wete. Ik moet altij die situatie eerst meemaken voor ik weet wat ik zou doen.


    ii_COLLAPSExBabii

    Niet meer kunnen stoppen met glimlachen, en verlegen terug kijken,

    Ik zou aan alles tegelijk denken.

    Maar nog zeker wel:

    "echt?" :O
    "grapjas" :8


    Ik vraag eerst of hij homo is...
    niet dat ik homo ben maar ik zal altijd van hem houden(H)

    Ik zou hem een bitchklep geven en zeggen dathij liegt ^^
    als hij dan nog eens zegt datie van me houd dan weetik datdie de waarheid spreekt en dan zou ik met mn mond open gaan staan kijken.
    Daarna ga ik van de daken afschreeuwen dat Bill Kaulitz op mij verliefd is!
    En ofcourse et lekker bij iemand van op school het dr gaan induwen =D
    Ahum ^^
    xChiaar.

    Ik zou gwn dat wat ik al eerder heb gezegd, en hem fucking verbaasd aankijken. Maar neit zeggen dat ik van hem houd, want ik ben niet verliefd op `m xD Op geen van de 4 trouwens.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Flauwvallen,,:|:O(H)(yeah)en dan Juigen(dance)en dan op zijn bek pakken(H)(A)(K)


    *He's the one.

    ik zij:8 zo kijken want ik vind het niet echt een knappe gast ik ken mooiere jongens als die het zeggen fal ik flauw


    @Kathleen