• ik zou zo kijken :O
    en daarna zo :|
    en daarna ; ik ook van jou (H) & (K)


    maar wat zouden jullie zeggen of doen ?

    Bill: 'Ik hou van je..'
    Monique's ogn worden zo groot als tennisballen. 'Owwkee..'
    Bill: 'Echt waar!'
    Monique kijkt nog steeds heel verbaasd& kan niet geloven dat *Bill Kaulitz* zegt dat ie van dr houdt.
    Bill: 'Geef dan antwoord..'
    Monique vindt het lullig als ze "nee" zegt en weet van zichzelf dat ze ook veel van Bill houdt.
    Monique: 'Ik hou ook van jou..'
    Ze zoenen, maar ondertussen vraagt Monique zich af hoe het zal gaan als ze Tom en Georg ziet (die ze ook supersupersuper leuk vind:P)


    X'jes Mo0n(K)


    I want my bloody cheese now!^^

    Oke , monique haar actie x'D

    Bill: ich liebe dich

    oke, bij monique staat evne de tijd stil xD
    ich liebe dich, ich liebe dich
    galmt er dan door me hoofd:P
    de tijd gaat weer lopen , me mond valt open , dit gezciht :O dan dit :| en dan dit :) dan dit :D en dan (yeah)
    en dan komt er met heel veeeeel moeite.
    ich
    liebe
    dich
    aug xD

    nou dat was het dan :P
    zie je het al gebeuren :P
    whahahahaahhahaha xD
    xxx <<33

    wel, als ik hem nu op straat zou tegen komen en hij zei: Ich liebe dich. dan zou ik vol medelijden glimlachen, hem eens over zijn wang aaien en sorry zeggen. maar wel mijn nummer geven, of course! als ik hem al langer kende en hij zei dat zou ik zeggen: natuurlijk liefje, we zijn toch getrouwd! ich liebe dich auch !
    nou jaaaaaaaaaaaa;: a girl can dream.. :) (l)
    xx

    we kennen elkaar nog maar net-reactie:
    Bill: Ich liebe dich.
    Mara kijkt Bill even aan, geeft hem een lolly en dan ene kus op zijn wang.
    Mara: Sterkte.
    Dan loopt ze hoofdschuddend weg en neemt nu een lolly voor zichzelf, maar wat Bill niet onmiddellijk opviel was dat haar nummer vastzat aan die lolly. xD

    we kennen elkaar al goed-reactie:
    Bill: ich liebe dich.
    Mara kijkt hem sprakeloos aan en denkt dat ze gaat knappen. Ze heeft geen idee wat ze nu moet voelen. verliefdheid? Onzekerheid? verlegenheid? Dankbaarheid? Schrik? Angst? Maar als Mara haar lippen op die van Bill drukt en Bill die liefdevol beantwoord weet ze wat ze moet voelen. 'Hij is de ware'. xD
    lekker dromen x)
    mara.x

    Ik zou hem eerst verbaasd aankijken en dan vragen: Meen je dit nou of dit een grap? Want als dat zo is dan zo is, dan ben je echt een loser.


    Think before you act.

    eerst :O
    dan :|
    dan:$
    en dan:
    IK OOK VAN JOU(H)

    denk ik xD

    Ligt eraan... als we elkaar al een tijdje kennen zou ik ook hetzelfde tegen hem zeggen. Dat kan ook niet anders met Bill:P
    Maar als hij mij niet zou kennen zou ik het wel raar vinden, maar tog wel blij zijnXD

    Oké
    nu het Eva- verhaaltje


    I recycle my thoughts.

    Er wordt aangebelt. Ik loop gapend naar de deur met mijn half kapotte trainingsbroek en mijn slobbershirt. Ik open de deur terwijl ik mijn hand door mijn haar haal. Voor mijn neus staat Bill. Dé Bill Kaulitz. Ik kijk hem aan. Zijn ogen schitteren zoals ze nog nooit gedaan hebben. De brandende ultraviolet stralen verlichten zijn prachtige gezicht. Hij opent zijn mond. De woorden die daaruit komen, laten mijn leven veranderen. 'Eva, ik hou van je.' Mijn mond valt open. Ik kan geen woorden vinden om te antwoorden. Hij blijft me met zijn prachtige ogen strak aankijken. Ik kijk naar de grond. 'Ik.. ik.' Ik weet niet wat ik moet zeggen. Dan voel ik 2 handen op mijn gezicht. Ik kijk op en voel dan gelijk 2 lippen op mijn mond. Ik sluit mijn ogen en geniet. Na een paar minuten haal ik mijn lippen van die van hem. 'Ik ook van jou.'


    HAHA! WAT EEN FANTASIE! (cat)


    I recycle my thoughts.

    Ik zou eerst versteld staan:O:O

    Ik zou blozen en :O kijken. Dan zeggen 'wacht even' en Fent bellen en dan mag 'ie het tegen haar zeggen, xD. Bill is voor haar, Tom voor mij, xD

    Ik zou
    OH MY GOD!:O
    Bill?!:| Meend gij da?!:O

    lol!:P
    Ivy x.

    HAHA
    Dit wordt mijn 4e keer dat ik hierop reageeeeeer

    (cat)


    I recycle my thoughts.

    Ik zou zeggen sorry ik wil Tom..
    nee grapje ik zou heel rood worden en hem zoenen en zeggen dat ik ook ven hem hou als dat het geval was


    Sick and tired of needing your affaction