• Ja, ik ben boos. Net op paardrij kwam er zo een jkhdjkhdj beginner onze les verklote... Het was echt heel vervelend enzo, ze ging de hele tijd tegen je op rijden, afsnijden, op het midden stil staan, en je aan de aknt duwen enzo, en daardoor was mijn paard dus 3keer weggerent, en nou krijg ik te horen dat dat hwjjkdkljdf mens bij ons voorgoed in de les komt.... DDD:

    En nu wil ik in een andere les. U_U

    [quoteJa, of ik ga een keer op een makkelijk paard, en dan moet zij op Odessa, en... onee, dat is wel erg gemeen XD



    gemeen zijn is leuk :D heel leuk (A)


    Maakt niet uit. Als ze dan van dr paard afflikkerd moet jij snel over haar heen hobbellen en dan heeft ze iets in haar domme lichaam (denkik) gebroken, en dan mag ze niet meer paardrijden. !! (A)
    Ohmygay, daar moest ik in rl om lachen XDD!
    Ik zie et al voor me, Odessa die met dat wijf rodeo gaat rijden XD


    Joh das koel! XD
    Waahah.
    En als je dan over haar heen hebt gehobbeld, ga je er zo bij staan.
    (A)(doeg)


    AAP

    [quoteJa, of ik ga een keer op een makkelijk paard, en dan moet zij op Odessa, en... onee, dat is wel erg gemeen XD



    gemeen zijn is leuk :D heel leuk (A)


    Maakt niet uit. Als ze dan van dr paard afflikkerd moet jij snel over haar heen hobbellen en dan heeft ze iets in haar domme lichaam (denkik) gebroken, en dan mag ze niet meer paardrijden. !! (A)

    Ohmygay, daar moest ik in rl om lachen XDD!
    Ik zie et al voor me, Odessa die met dat wijf rodeo gaat rijden XD


    Joh das koel! XD
    Waahah.
    En als je dan over haar heen hebt gehobbeld, ga je er zo bij staan.
    (A)(doeg)
    Jaah XD echt zo heel droog: "Gaat het? Heb je iets gebroken?" XD!!