• Vraag is duidelijk lijkt me.
    Ik vraag dit best wel erg af, want.. nou.. misschien weten ze het niet eens-,- oke niet iederéén wordt gepest, maar wel veel.

    oké wat denken jullie?


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Misschien zouden mensen minder worden gepest als sommige fans minder achterlijk deden.
    Die shirts, heel leuk, maar bewaar dat dan voor concerten. Enzo, en dat hysterische gedoe over 'Hij is geen wijf/homo' achterwege laten. Beaan het gewoon of negeer het maar ga niet gillen; 'Nee helemaal niet!' of 'BILL IS MIJN SCHATJE!'
    Dat werkt echt niet. Vroeger werd ik er nooit raar op aangekeken, nu wel. En hoe komt dat? ^^ Door die kleine kutfans die de hele band voor paal zetten.
    Sorry, maar zo zie ik het.

    agree


    I recycle my thoughts.

    Misschien zouden mensen minder worden gepest als sommige fans minder achterlijk deden.
    Die shirts, heel leuk, maar bewaar dat dan voor concerten. Enzo, en dat hysterische gedoe over 'Hij is geen wijf/homo' achterwege laten. Beaan het gewoon of negeer het maar ga niet gillen; 'Nee helemaal niet!' of 'BILL IS MIJN SCHATJE!'
    Dat werkt echt niet. Vroeger werd ik er nooit raar op aangekeken, nu wel. En hoe komt dat? ^^ Door die kleine kutfans die de hele band voor paal zetten.
    Sorry, maar zo zie ik het.


    je hebt wel gelijk hoor. xD


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    ze weten het wel..
    was een vraag bij Hitkrant.

    ik denk dat ze da

    *oeps sorry !

    i, denk dat ze da well weten . Maar veel kunnen zij der nii aandoen eeh ?

    Misschien zouden mensen minder worden gepest als sommige fans minder achterlijk deden.
    Die shirts, heel leuk, maar bewaar dat dan voor concerten. Enzo, en dat hysterische gedoe over 'Hij is geen wijf/homo' achterwege laten. Beaan het gewoon of negeer het maar ga niet gillen; 'Nee helemaal niet!' of 'BILL IS MIJN SCHATJE!'
    Dat werkt echt niet. Vroeger werd ik er nooit raar op aangekeken, nu wel. En hoe komt dat? ^^ Door die kleine kutfans die de hele band voor paal zetten.
    Sorry, maar zo zie ik het.




    Japs, klupt. ^^
    Again...


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    dat weten ze. heb ik in een intervieuw gelezen


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    k dnk da ze et wel weten
    wnt an deiner seite

    was da ni geschreve speciaal vr de fans.??


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    ze weten het wel!!
    ze hebben ooit in een interview gezegt:
    ja we zyn nu eenmaal een band,je haat ons of je houd van ons
    ze mogen zeggen dat ze willen over ons
    maar als we horen dat iemand gepest wor domdat ze fna zyn of in elkaar geslagen is geweest omda ze me klerne vna ons rondliepen
    dan kunnen we ons daar dagen boos over maken
    zeg over ons wat je wilmaar blyf van onze fans

    voila weten jullie het nu ook

    Ik denk dat ze het wel weten

    Volgens weten ze het wel hoor. Maar hoe erg het soms kan zijn, en trouwens ze kunnen er niks tegen doen. Wat zouden ze moeten doen?

    Uhu, natuurlijk weten ze het. Ze weten ook dat ze een ontiegelijke haat clan tegen ze hebben, maar dat lijkt ze niet veel te boeien behalve als ze té dichtbij komen. ^^ Gelukkig is dat niet al te vaak voorgekomen maar het is quite logisch dat Tokio Hotel fans worden gepest.
    Mede door het bovenstaande, en omdat het gewoon een band is voor buitenbeentjes, om het zo maar lullig te zeggen. Niets mis mee, maar wel een makkelijk doelwit. Ook omdat het zo nieuw is, en de fans vaak nogal lonely zijn op school enzo, zijn ze makkelijk te pakken.
    Maargoed TH zelf weet het ook, het is kinda niet te missen.

    @ de rest die mij heeft gequote: Bedankt dat jullie het met me eens zijn. ^^

    ik denk dat ze er niks aa kunnen doen, omdat het er zoveel zijn..

    -denk-

    weet ik veel.

    moed inspreken =.=


    dat hebben ze al een paar keer gedaan toch? ik heb al een paar interviews gezien waar ze dat deden.. ik weet alleen niet meer welke en wat ze precies zeiden, mijn geheugen is niet zo goed:S


    Je moet worden wie je bent.

    ze weten het wel!!
    ze hebben ooit in een interview gezegt:
    ja we zyn nu eenmaal een band,je haat ons of je houd van ons
    ze mogen zeggen dat ze willen over ons
    maar als we horen dat iemand gepest wor domdat ze fna zyn of in elkaar geslagen is geweest omda ze me klerne vna ons rondliepen
    dan kunnen we ons daar dagen boos over maken
    zeg over ons wat je wilmaar blyf van onze fans

    voila weten jullie het nu ook


    hipp.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]