• Vraag is duidelijk lijkt me.
    Ik vraag dit best wel erg af, want.. nou.. misschien weten ze het niet eens-,- oke niet iederéén wordt gepest, maar wel veel.

    oké wat denken jullie?


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    k dnk da ze et wel weten
    wnt an deiner seite

    was da ni geschreve speciaal vr de fans.??


    zoiets hoorde ik ook al. maar weet niet of het waar is O.o


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    k dnk da ze et wel weten
    wnt an deiner seite

    was da ni geschreve speciaal vr de fans.??


    zoiets hoorde ik ook al. maar weet niet of het waar is O.o


    Zou best kunnen. o-o


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ik denk het wel hoor... ik weet ook niet waarom, maar ik denk van wel.
    xxx me


    Cause you're amazing, just the way you are<3

    Oke O.o


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Misschien zouden mensen minder worden gepest als sommige fans minder achterlijk deden.
    Die shirts, heel leuk, maar bewaar dat dan voor concerten. Enzo, en dat hysterische gedoe over 'Hij is geen wijf/homo' achterwege laten. Beaan het gewoon of negeer het maar ga niet gillen; 'Nee helemaal niet!' of 'BILL IS MIJN SCHATJE!'
    Dat werkt echt niet. Vroeger werd ik er nooit raar op aangekeken, nu wel. En hoe komt dat? ^^ Door die kleine kutfans die de hele band voor paal zetten.
    Sorry, maar zo zie ik het.
    haha ik draag ook niet vaak fanshirts maar ik zie het punt er niet van aangezien mijn vrienden ook altijd in T-shirts van bullet of children of bottom lopen:P
    ik verdedig ze wel meestal als mn vrienden weereens roepen dat het wijven zijn maar soms laat ik ze gwoon roepen ik kan ze tog niet op andere ged8en brengen ik roep alleen wel heel hard dat mn vriendin matilde Bill niet mag vermoorden maar als ze dat zou doen wil ze zn plaats innemen in de band en dan verliezen ze egt AL hun fans XD
    maar terug op het onderwerp ze weten het dus wel hea en ik vind an deiner seite een heel mooi nummr k herken mezelf er inderdaad wel in en als ik by you site hoor ga ik automatisch achterom kijken als hij turn around zingt XD lkkkr naief maar ik weet ook wel dat dat figuurlijk bedoeld is en dat Bill nooit egt 8er me zal staan XD


    take me away

    Misschien zouden mensen minder worden gepest als sommige fans minder achterlijk deden.
    Die shirts, heel leuk, maar bewaar dat dan voor concerten. Enzo, en dat hysterische gedoe over 'Hij is geen wijf/homo' achterwege laten. Beaan het gewoon of negeer het maar ga niet gillen; 'Nee helemaal niet!' of 'BILL IS MIJN SCHATJE!'
    Dat werkt echt niet. Vroeger werd ik er nooit raar op aangekeken, nu wel. En hoe komt dat? ^^ Door die kleine kutfans die de hele band voor paal zetten.
    Sorry, maar zo zie ik het.
    haha ik draag ook niet vaak fanshirts maar ik zie het punt er niet van aangezien mijn vrienden ook altijd in T-shirts van bullet of children of bottom lopen:P
    ik verdedig ze wel meestal als mn vrienden weereens roepen dat het wijven zijn maar soms laat ik ze gwoon roepen ik kan ze tog niet op andere ged8en brengen ik roep alleen wel heel hard dat mn vriendin matilde Bill niet mag vermoorden maar als ze dat zou doen wil ze zn plaats innemen in de band en dan verliezen ze egt AL hun fans XD
    maar terug op het onderwerp ze weten het dus wel hea en ik vind an deiner seite een heel mooi nummr k herken mezelf er inderdaad wel in en als ik by you site hoor ga ik automatisch achterom kijken als hij turn around zingt XD lkkkr naief maar ik weet ook wel dat dat figuurlijk bedoeld is en dat Bill nooit egt 8er me zal staan XD


    Ja dat is het klote ervan.
    Ik loop ook niet met kleding rond want ik wéét dat het barst van de haters op mijn school, dus ik ga er dan ook niet blij mee rond lopen. Ik zie soms een meisje met een th vest, maar die wordt ook raar na gekeken.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    tjah, ik denk dat ze het stilaan maar al te goed weten.. maar de vraag is natuurlk, wat kunnen zij er tegen doen? zij doen ook maar hun werk.
    en dat ze zeggen: blijf van onze fans, zal weinig uithalen, want ik denk dat een hater het zich liever makkelijk maakt, en enkele fans in mekaar slaat, dan agter TH gaan aanhollen, om hen een pak slaag te geven x]

    vind het btw klote, al die mensen die gepest worden, maar vaak bepaal je dat zelf. Kom ies voor jezelf op!

    Ja dat is het klote ervan.

    Ik loop ook niet met kleding rond want ik wéét dat het barst van de haters op mijn school, dus ik ga er dan ook niet blij mee rond lopen. Ik zie soms een meisje met een th vest, maar die wordt ook raar na gekeken.

    Klopt, en dat irriteerd me echt vreselijk. Want dat was eerst niet zo.

    Weetje


    Om eerlij te zijn
    Weet ik het echt niet....

    Maar als ze het niet zouden weten, wil ik het hun wel even gaan duidelijk maken.

    Dat ik en nog vele andere gepest worden doordat ze Th-fan zijn en om raad vragen ofzoo.

    Ik zou wel ff willen zien hoe Th erop zou reageren.

    Ik denk niet zo van : Ach jah, shit happends you know?
    'k Zou het wel graag weten en goede vraag dat je steld echt waar ;)


    Xxx

    Weetje


    Om eerlij te zijn
    Weet ik het echt niet....

    Maar als ze het niet zouden weten, wil ik het hun wel even gaan duidelijk maken.

    Dat ik en nog vele andere gepest worden doordat ze Th-fan zijn en om raad vragen ofzoo.

    Ik zou wel ff willen zien hoe Th erop zou reageren.

    Ik denk niet zo van : Ach jah, shit happends you know?
    'k Zou het wel graag weten en goede vraag dat je steld echt waar ;)

    Enjaah kijk : Ik word echt hard gepest soms echt hard! maar weetje, ik laat me er gewoon niet door doen!
    Ik doe wat ik wil en draag ook gewoon de kleding van Th zoals shirts enzoo.
    Sorry maar vind het zielig hoe de ATH'ers tegenover me zitten tedoen doordat ik gewoon een Th-shirt draag.
    'k Vin dat ze echt geen leven hebben -_-'



    Xxx

    ik weet het niet of ze het weten maar ik ben wel blij dat ik niet gepest word omdat ik fan ben van tokio hotel somigen noemen mij wel is geopserdeerd ma dat is niet pesten e :D

    maar ja hoe komt het ook dat het op mijn school zo niet loopt want daar zijn meer fans dan haters dusja en tenslotte ik heb nog nooit geweten dat er bij ons op school gepest worden omdat ze fan zijn van TH

    Ik zou het niet weten, Misschien weten ze een deel. MAar als ze het weten, Wat zouden ze kunnen doen?!

    <33


    Love is in the air'<3

    ze wten het wel ik weet het zeker.
    en anders niet ,na jah.
    weet je,ze kunnen het weten omdat ze anders zijn en owk omdat die mensenhun stijl krijgen gaan die owk gepest worden,maar ik begrijp niet waarom!!!!

    maar toch owk weer wel.

    er zijn fans die zich gaan uitslofen.
    maar dat is sow kut.
    kijk ik draag owk band shirts van hen maar owk niet elke dag hoor.

    als je gepest wil worden oke maar kijk ik zou dr niet voor kiezen!!!
    ik ben gewend dat ik word gepest:omdat ik op een woonwagenkamp woon!
    weet je hoe debiel.

    maar als je wil worden gepest:ga door met je voor ze uitslofen want,sometimes dreams come not true!!!

    zo mijn woordje is gedaan.

    Uhu, natuurlijk weten ze het. Ze weten ook dat ze een ontiegelijke haat clan tegen ze hebben, maar dat lijkt ze niet veel te boeien behalve als ze té dichtbij komen. ^^ Gelukkig is dat niet al te vaak voorgekomen maar het is quite logisch dat Tokio Hotel fans worden gepest.
    Mede door het bovenstaande, en omdat het gewoon een band is voor buitenbeentjes, om het zo maar lullig te zeggen. Niets mis mee, maar wel een makkelijk doelwit. Ook omdat het zo nieuw is, en de fans vaak nogal lonely zijn op school enzo, zijn ze makkelijk te pakken.
    Maargoed TH zelf weet het ook, het is kinda niet te missen.

    @ de rest die mij heeft gequote: Bedankt dat jullie het met me eens zijn. ^^


    kijk zo denk ik dr owk over.
    this toch zo gvd.