• Vraag is duidelijk lijkt me.
    Ik vraag dit best wel erg af, want.. nou.. misschien weten ze het niet eens-,- oke niet iederéén wordt gepest, maar wel veel.

    oké wat denken jullie?


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ze weten het wel hoor en in een intervieuw hebben ze er nog wat over gezecht *zoekt snel oude HK op* Ik zal het even typen;

    TH PROBLEM + ANDWOORD VAN TH ZELF!

    Ik ben fan van Tokio Hotel en word op school gepest door mijn klas genoten die geen fan zijn;
    Bill; ''Ik denk dat je maar zo minmogelijk moet reageren en het maar over je heen moet laten komen.''
    Tom; ''Bill en ik zijn vroeger ook altijd gepest op school door mensen die een ontzettende hekel aan ons hadden en dat heeft weinig invloed gehad. Sterker nog, ik was er juist trots op dat wij anders waren dan de rest van de klas. Bill en ik vonden het belangrijker om andere dingen te doen, we wilden gene meelopers zijn. Gepest worden door de rest van de klas kan dus uiteindelijk ook positief uitpakken, kijk maar naar ons.'

    That's all. -_-
    Hopelijk heb je er wat aan!

    x.x


    I do not hook up.

    ik denk niet dat ze het wtn hoor.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik denk . dat ze het niet echt weten.
    maar het is ook net zoals bomba zecht, sommige fans doen gewoon fucking overdreven
    en zeggen van JA bij is mijn schatje dit en dat.
    en als jij overdreven gaat doen enzo dan worden mensen daar ook zowat ziek van , atans ik zou dat wel worden als ik geen fan was en ik heel me school tijd alleen maar van die overdreven verhalen over th aan zou horen als ik niet eens fan was. vriendinnen van mij zijn ook geen fan en die luistern ook gewoon naar mij verhaal , maar dat is alleen maar als ik dan naar een concert ben geweest ofzo. maar er zijn van die mensen , die echt overdreven doen.
    ik ben het eens met bomba

    Nou ik denk het wel, want daar hebben ze al een paar keer op gereagerd, van dat ze het niet leuk vinden als ze aan de fans enzo komen..


    My fairytail stinks, does yours?

    ze weten het wel,maar kunnen er gwn niks aan doen...ze hebben miss medelijden met Fans die echt hard worden gepest maar daar houd het op. Ze werden zelf vroeger gepest en weten hoe het voelt...
    Maar het is toch ni dat als ge Fan bent van TH dat ge raar bent ofzo,het is gwn een eigen muzieksmaak,en ik ga het ook ni overal rondbazuinen,want ik Wéét dat ik Sowieso negatieve reacties krijg,maar ik ga ook Nii veranderen of het verstoppen...
    Ik ben Fan,en Degene die mij daardoor Stom vinden,da is Hun Probleem,maar ik ga ook niet zeggen da als gij Geen fan bent Ik u Haat...
    Want da Zou Belachlijk zijn
    xx


    everybody needs a song.

    Ja dat weten ze want ze hadden is zo gezegfd: we weten dat sommige onze fans heel hard lastig vallen maar....DAT ZE MAAR NAAR ONS KOMEN EN DAT ZE ONS MAAR PESTEN VEEL LIEVER DAT DAN ONZE FANS!

    ik: soo lief(H)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ze weten het denk ik wel. In ieder geval weten ze wel dat er fans in elkaar geslagen worden, want Tom heeft een keer gezegd: Als ze problemen met ons hebben, moeten ze maar naar ons komen en niet onze fans in elkaar slaan.


    Think before you act.

    volgens mij weten ze het niet: er is in Brugge een meisje vermoord geweest door jongens omdat ze fan van Tokio Hotel was. Dit vind ik erover.
    Bij mij doen ze ene poging me ermee te pesten, wat niet lukt want ik ben onpestbaar xD echt, ik vind alles leuk fzo, beginnen ze Bill uit te schelmden doe ik gezellig mee en dan die avond bid ik voor me posters fzo x) niet het katolieke bidden, maar toch xD
    volgens mij hebben ze geen idee, ze denken volgens mij enkel dat de fans van TH gelukkig zijn en lekker ongestoord fan kunnen zijn zoals mensen dat kunnen zijn van Rihanna bijvoorbeeld.
    mara.x

    Ik denk van wel!
    Ivy x.

    In een interview hebben z e dat eens gevraagt...
    En toen wisten ze er nog niets van. Bill zei toen : "Als ze zeggen tokio Hotel is Sh*t, moeten zij het weten en vind ik het goed...Maar dat ze onze fan's daarvoor aanvallen/pesten vind ik niet kunnen.Iedereennheeft z'n eigen muzieksmaak!"

    Alle,, da was tog ongeveer van wat Bill zei en van wat ik verstond (A)


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    als ze het nu weten of niet, ze kunnen er toch niks aan doen

    Ze kunnen er niet echt veel aan doen. Maar de band wordt in een hokje geplaatst vind ik. Als je fan bent van tokio hotel dan ben je gelijk een emo of een gotic. Dat vind ik harstikke onzin. Want niet iedere fan is een emo of gotic.De band is gewoon anders dan andere bands en daarom vind iedereen ze dan ook gelijk raar, maar waar het om gaat is of ze goed zijn of niet.

    Maar Bomm, heeft wel gelijk. Er zijn gewoon fans die te hysterisch doen en daar wordt de rest van de fans dan ook gelijk mee vergeleken. Dat vind ik ook niet kunnen. Ik bedoel ga een leven zoeken als je net zo als op hyves een anti tokio hotel hyves op richt. Dan heb je toch ook niks te doen.

    Wij richten toch ook geen haat site op tegen iedereen die niet van tokio hotel houdt. Het is echt geen verplichting. Ik wil hier alleen mee zeggen blijf lekker fan van Tokio Hotel en trek je niks aan van anderen. Wat ze ook zeggen!

    Alsof hun daar mee bezig zijn -_- maarja soms wordt het wel zo erg dat als mensen over straat lopen met een TH shirt dat ze dan in elkaar geslagen worden,en ik vind dat ze zulke dingen wel moeten weten...


    Lalalalalalalala.

    ik denk wel dat ze het weten, maja die zullen da ok wel erg vinden ze...ik ken dus iemand die inelkaar geslagen is omdat ze een tokio hotel t-shirt aan hat...dajis toch erg e!


    We'll never be as young as we are tonight

    k denk dat ze het eigenlijk wel weten...
    maar denken dat het niet zo erg zal zijn...
    ze moeten is bij een paar scholen op bezoek gaan...
    en dan naar de TH-fans kijken...
    en de haters...
    en dan luisteren wat de haters allemaal zeggen:|

    maarjaa wat kunnen ze d'r aan doen??
    niks volgens mij:|


    hou je mond joh =')