• Heya!

    Ik was me gisteren aan het vervelen als ik moest gaan slape en kwam op het idee van dit spel.

    Het noemt dus : Wat zou je doen als...
    En gaat alsvolgt

    Ik stel de vraag bv van : Wat zou je doen als je pc ineens crasht ?

    Antwoord : Gek worden en erop beginnen slaan!

    Snappen jullie het?

    Okéé ik begin :

    Wat zou je doen als er iemand Bill Kaulitz heel hard op de grond ramt?

    jaa pas maar op voor mij, ik heb zelfverdediging gehad dus ik sla diegene zelf ook hard neer en dan bel ik ondertussen 112, en blijf op de dader in rammen zodat ie wel moet blijven liggen tot de politie er is en ze hem mee nemen, en dan is bill onder de indruk van mij en dan en dan.. wil je niet weten.

    wat zou je doen als blijkt dat je vriendin jou eigenlijk niet aardig vind en jou dus in de maloing heeft genomen met jou en haar vriendschap?


    You'd took my breath but I'll survive.

    Haar dumpen.

    Wat zou jij doen als je overvallen en ontvoerd wordt?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Poroberen weg te komen.

    Wat zou jij doen als iemand van een andere school iedereen op jouw school aan het vertellen is dat je rookt wat niet zo is?


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Gillen!!:P


    Wat zou jij doen als uit het nix Bill Kaultiz op je af komt rennen en je een zoen geeft? ;) Sorry melige bui


    Want daar word je groot en sterk van... Like duh x'')

    :S
    teugzoenen & daarna klap geven :D & daarna zeggen dat het perongeluk was


    wat zou jij doen als je [beste] vriendin zegt dat ze verliefd op je is [is mij overkomen]:(

    Ik zou flippn ö maar zou haardan zeggen dat ik niets voor haar voel en dat we oook gewoon vrienden kunnen blijvn> had ff zin om mee te doen want verveel mij dood
    en btw smartgirl> Da's fucking erg dat je dat is overkomen maar je moet eerlijk blijven ook al is er een kans dat je haar kwetst.....


    Wat zou je doen als iedereen je verjaardag was vergeten

    Naar hun toe stappen en zeggen dat ik jarig ben :(

    Wat zou je doen als ik je begin uit te joelen op straat en daarna weg zou rennen xD


    I live for the applause, you will die for it.

    super rood komen en zeggen : "ook hallo"

    wat zou je doen als iemand je GSM gestolen zou hebben en berichten van je bent een trut, ik haat jou , enz naar je familie , vrienden , persoon die je leuk vind zendt?


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    na die personen gaan en zeggen dat me mobiel gestolen is

    wat ziy je doen als blijkt s dat je vriend veel rookt?


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen

    het hem zeggen, wat anders

    wat zou je doen als je lievelings band split??


    Live life limitless.

    Ik zou dat niet overleven vrees ik :( Th mag dus niet splitten :P


    wat zou jij doen als je je vriendje zag zoenen met een ander en die ander blijkt je Beste vriendin te zijn?

    Zelfmoord plegenXd. whaha nee dat denk ook weer niej, allebij dumpen en voor de rest van me leven met een saggow gezicht lopen

    wat zou je doen als je ineens in de fik staat en jij kan nergens heen (dus je zit opgesloten doo rhet vuur):P

    afbranden -_-'


    Wat zou jij doen als iedereen in jouw omgeving dood is, incl. TH, incl. de radio, incl. het verdere alles:P


    I want my bloody cheese now!^^

    Omfg. zelfmoord?

    Wat zou jij doen als Bill voor jou ogen wordt neergeknald?


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    het stíl vinden! Dat zou de eerste keer zijn, weet je ;o

    Wat zou jíj doen als de TH-Diss heel populair was, ook onder fans? ö


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'