• Heya!

    Ik was me gisteren aan het vervelen als ik moest gaan slape en kwam op het idee van dit spel.

    Het noemt dus : Wat zou je doen als...
    En gaat alsvolgt

    Ik stel de vraag bv van : Wat zou je doen als je pc ineens crasht ?

    Antwoord : Gek worden en erop beginnen slaan!

    Snappen jullie het?

    Okéé ik begin :

    Wat zou je doen als er iemand Bill Kaulitz heel hard op de grond ramt?

    Tegen mijn vader zeggen en wachten tot hij tijd heeft. (Zoals al zovaak is gebeurt, gelukkig heb ik er op het moment 2 :D)

    Wat zou je doen als..blijkt dat de school een rekenfout heeft gemaakt en je nog 2 maanden naar school moet voor je vakantie hebt?

    Gewoon niet gaan en zeggen dat het hun schuld is en dat je recht op vakantie hebt..

    Wat zou je doen als de jongen waar je al een tydje een crush op hebt je verkering vraagt, maar je al een vriendje hebt die je niet meer ziet zitten [Dusjyziethemnietmeerzitte]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Euhnm. Ik maak het uit op een vriendelijke manier, en zeggen dat we gewoon vrienden blijven en wat nemen met die andere jongen.

    wat doe jij als jij een date hebt met Bill Kaulitz en diezelfde ochtend van de date in de spiegel kijkt en een hele dikke puist op je neus hebt?


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    ja zeggen en mn vriendje dumpen

    wat zou je doen als je verkering hebt met een superliefe jongen maar je fafo bandlid van TH wil sex met je.


    take me away

    Euhnm. Ik maak het uit op een vriendelijke manier, en zeggen dat we gewoon vrienden blijven en wat nemen met die andere jongen.

    wat doe jij als jij een date hebt met Bill Kaulitz en diezelfde ochtend van de date in de spiegel kijkt en een hele dikke puist op je neus hebt?
    oeps te laat gereageert
    dan zou ik gwoon mn foundation pakken daar is dat spul voor XD


    take me away

    ja zeggen en mn vriendje dumpen

    wat zou je doen als je verkering hebt met een superliefe jongen maar je fafo bandlid van TH wil sex met je.
    ....


    take me away

    ja zeggen en mn vriendje dumpen

    wat zou je doen als je verkering hebt met een superliefe jongen maar je fafo bandlid van TH wil sex met je.


    Euhm hard. even kijken. Licht eraan welke lid, nee grapje. Nee ik zou geen sex hebben jammer genoeg met eentje van th, want ik hebb dan al met die super lieve jongen.

    wat zou je doen als tom en bill een trio met jou willen?


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Oh. iedereen reageert op andere dingetjes o.O


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    WAT ZOU JE DOEN ALS TOM EN BILL EEN TRIO MET JOU WILLEN?


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    euh geen idee ben geen fan, k denk zoals de meeste hen met open mond bekijken

    wat zou je doen als je pa vraagt om zijn rughaar af te scheren


    Live life limitless.

    Haha doen natuurlijk xD
    Da's een unieke kans :P


    Wat zou je doen als Tom eerst zegt dat hij van je houd maar dat je hem een paar dagen erna met een ander meisje zit fikfakken

    Sorry die was verkeerd
    Ik zou
    DOE HET FF ZELF! zeggen :P

    Wat zou je doen als Tom eerst zegt dat hij van je houd maar dat je hem een paar dagen erna met een ander meisje zit fikfakken

    Niemand? Oké dan doe ik het.

    Ik zou zeggen dat ik alleen Bill wil. ;'$$

    Wat zou jij doen als een docent verliefd op jou word. dus even clear, een ouwe lul van 50 verliefd op jou. wat zou jij doen?


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Oooh. oké er was dus wel iemand.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Wat zou jij doen als een docent verliefd op jou word. dus even clear, een ouwe lul van 50 verliefd op jou. wat zou jij doen?


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]