• Heya!

    Ik was me gisteren aan het vervelen als ik moest gaan slape en kwam op het idee van dit spel.

    Het noemt dus : Wat zou je doen als...
    En gaat alsvolgt

    Ik stel de vraag bv van : Wat zou je doen als je pc ineens crasht ?

    Antwoord : Gek worden en erop beginnen slaan!

    Snappen jullie het?

    Okéé ik begin :

    Wat zou je doen als er iemand Bill Kaulitz heel hard op de grond ramt?

    niet leven:P

    watzou je doen als je in de bus wordt gegeizeld??

    Proberen rustig te blijven, muziek gaan luisteren en filmpjes van TH kijken. En als ik papier en pen heb zoveel verhalen te schrijven.

    Wat zou je doen als je weet dat je nog 1 uur te leven hebt?


    Think before you act.

    Mijn vrienden en familie inlichten en dan met ze alle naar Bill om hem te zeggen hoeveel ik van hem houd(H)

    Wat zou je doen als Bill tijdens een concert onwel wordt?

    Ik zou met hem naar de EHBO gaan en hem daar persoonlijk zelf verzorgen(H)


    wat zou je doen als je iemand voor je neus zag flauwvallen omdat ze de voet van Bill had gezien? > ik zweer het, dat is hier n België dus gebeurt!

    ik zou zelf naar de voet proberen te gaan zien xD [ast ni te laat is ]

    Wat zou je doen als je de tourbus tegen een boom zag rijde ?


    - Even Death Can't Stop me From Loving You-

    iedereeen overhalen dat de TH-Diss voor neurdiies iss xD

    wat zou je doen als je erachter kwam dat je moeder bevriend is met simone [de moeder van bill en tom]

    Huh en nu is er wel een 5 xD vaag.. maarja dus op de laatste van de 1e bladzijde gereageerd.. xD maarja..

    eropafgaan en 112 bellen xD dan bill en co eruit halenm en bill verzorgen xD

    wat zou je doen als je erachterkwam dat je moeder bevriend is met simone [de moeder van bill en tom?]

    Ik zou eerst ff boos worden op me moeder omdat ze het verzweeg maar dan vragen of ik naar Simone mg als Bill en Tom er zijn en dan ff flippen ^^


    wat zou je doen als je erachter kwam dat je moeder en relatie had met 1 van Th?

    Ik zou haar voor pedo uitschelden.

    Wat zou jij doen als je moeder altijd heeft verzwegen dat jij de nicht bent van Tom en Bill?


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    euh weet ik veel, hum haar vragen waarom ze het nooit gezegd heeft en vragen of zij het weten

    wat zou je doen als je moet blijven zitten op school en je dan bij de grootste nerd in de klas terecht komt die op jou is


    Live life limitless.

    boos worden op mn mammie (a)

    wat zou je doen als je beste vriendin er niet meer was?

    huilen denk ik das kei erg en natuurlijk naar haar begrafenis gaan

    wat zou je doen als je moet blijven zitten op school en je dan bij de grootste nerd in de klas terecht komt die op jou is


    Live life limitless.

    Heel erg hard vloeken en de leeraar beheksen en hem bekogellen met vanalles en nog wat en die nerd super hard pesten o_O


    wat zou je doen als dit icoontje >(dance) er niet meer was :O > Ik zou flipen xD

    euh niks, misschien vragen aan rutger waarom niet
    ik gebruik het niet

    wat zou je doen als iemand waar je mee pb't op quizlet ineens zijn acount verwijderd zonder je iets te zeggen


    Live life limitless.

    euh niks, misschien vragen aan rutger waarom niet
    ik gebruik het niet

    wat zou je doen als iemand waar je mee pb't op quizlet ineens zijn acount verwijderd zonder je iets te zeggen
    ik zou het wel lullig vinden dat ze nix gezegt had

    wat zou je doen als Bill doodging


    take me away