• Heya!

    Ik was me gisteren aan het vervelen als ik moest gaan slape en kwam op het idee van dit spel.

    Het noemt dus : Wat zou je doen als...
    En gaat alsvolgt

    Ik stel de vraag bv van : Wat zou je doen als je pc ineens crasht ?

    Antwoord : Gek worden en erop beginnen slaan!

    Snappen jullie het?

    Okéé ik begin :

    Wat zou je doen als er iemand Bill Kaulitz heel hard op de grond ramt?

    niet weigeren^^

    wat zou je doen als je ex en je beste vriendin verkering namen
    nix by mn vriendegroepje heeft iedereen met iedereen enzo

    wat zou je doen als je betse vriendin eerst superverlieft op Bill was en freakt eop TH opeens een hiphop chick zou worden en zou zegge dat CHRIS BROWN zonder baardje leuker was dan Bill:S


    take me away

    heel luid WTF roepen en zeggen dat ze dan toch een dikke faker was en eens normaal moet doen

    wat zou je doen als je opeens een vogel tegen het raam ziet/hort vliegen en die een heel bloedspoor achterlaat??


    Those patient Hufflepuffs are true and unafraid of toil! <3

    heel luid WTF roepen en zeggen dat ze dan toch een dikke faker was en eens normaal moet doen

    wat zou je doen als je opeens een vogel tegen het raam ziet/hoort vliegen en die een heel bloedspoor achterlaat??


    Those patient Hufflepuffs are true and unafraid of toil! <3

    gillen en een van me ouders erbij halen iehk wat is dat smerig x']

    wat sal je doen al je opeens wakker word in de lichaam van een beroemd iemand?


    My Foughts You Can't Decode

    Ik zou flippen, en dan zou ik meteen naar buiten gaan en van die dingen. En dan maak ik me wat mooi, bel ik naar Tom om te vragen om uit te gaan, dan gaat hij flippen, en dan gaan we trouwen en kindjes krijgen en samen gelukkig worden xD

    *Veel fantasie x'D*

    Wat zou je doen als je wakker wordt naast Tom Kaulitz in een hotel. x'D

    Wat zou je doen als je wakker wordt naast Tom Kaulitz in een hotel. x'D
    het gelukkigste meisje van de wereld zijn!

    wat zou je doen als je Bill mogt ontmoeten maar hij super arrogant tegen je zou doen en als je Ich liebe dich zou zeggen hij zou zeggen dat je lelijk en te jong voor hem was-____-


    take me away

    Hem kwaad aankijken en dan weggaan...


    Wat zou je doen als ineens TH naar je toe zou komen om een foto te nemen bij een of ander goot monument..[jij een foto van hen]


    We could Be the talk across the Town. &#9829;

    Ik zou ja zeggen en vragen of ik met hun op de foto mag

    wat zou je doen als plop met je aan wilt maar je bent met lui?


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Ik zou ja zeggen en vragen of ik met hun op de foto mag

    wat zou je doen als plop met je aan wilt maar je bent met lui?
    met lui blijven hy is hummor XD

    wat zou je doen als je met je minst favo bandlid van TH had en hij superlief voor je was en dan je favo bandlid van TH opeens zou vragen of je verkering met hem wil


    take me away

    Ik vind ze allemaal evenleuk. Dus het maakt me niet uit.


    -

    (...)met lui blijven hy is hummor XD

    wat zou je doen als je met je minst favo bandlid van TH had en hij superlief voor je was en dan je favo bandlid van TH opeens zou vragen of je verkering met hem wil

    duuddde das veel te lastig xD mijn minst favobandlid is volgens mij veel te trouw, dus daar blijf ik wel bij(A)
    en echt heeeeeeeeel veel verschil tussen mijn minste en meest favoriete is niet zo groot. Ze hebben allemaal hun plus en minpuntjes^^


    wat zou je doen als iemand je op een feest een hapje aanbied dat jij héél toevallig net op de grond hebt zien vallen. Helaas is het je lievelingshapje en de laatste van de dag.


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Vriendelijk 'dank u' zeggen, het aannemen en daarna achter de rug meteen op de grond smijten [a'] hoezo verspilling? ^^

    Wat zou je doen (ik heb niet alles gelezen dus ik weet niet wat er allemaal al geweest is) moest je de onenightstand zijn van tom, en hij je de volgende dag gewoon aan de deur zet, zonder wat te zeggen, en zonder zijn gsmnummer of weet ik veel wat te hebben? Ö


    -

    Balen en dan naar huis gaan ^^ Pff kheb toch lekker sex gehad met Tom kaulitz


    Wat zou je doen als plots je beste vriendin sterft, waaraan je alles had vertelt

    Balen en dan naar huis gaan ^^ Pff kheb toch lekker sex gehad met Tom kaulitz


    Wat zou je doen als plots je beste vriendin sterft, waaraan je alles had vertelt

    vet hard janken en rouwen. Waarschijnlijk nog een halfjaar echt zwaar kapot van zijn. Maar de uitspraak dat je iets mee in het graf neemt, is wel héél toepasselijk nu xD


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.