• Heya!

    Ik was me gisteren aan het vervelen als ik moest gaan slape en kwam op het idee van dit spel.

    Het noemt dus : Wat zou je doen als...
    En gaat alsvolgt

    Ik stel de vraag bv van : Wat zou je doen als je pc ineens crasht ?

    Antwoord : Gek worden en erop beginnen slaan!

    Snappen jullie het?

    Okéé ik begin :

    Wat zou je doen als er iemand Bill Kaulitz heel hard op de grond ramt?

    Antwoord geven =D

    Wat zou je doen als iemand zou aanbellen bij je deur.


    parapapapapapa <'3

    Sorry wij kopen niet aan de deur zeggen x]

    wat zou je doen als je opgesloten zat met Tom Kaulitz in het kleine keldertje onder jullie huis, en er is verder niemand thuis omdat ze 5 weken op vakantie zijn?

    proberen een uitgang te vinden?



    wat zou je doen als je gaat slapen en de volgende morgen wakker wordt en dat je op een luxe cruise schip terrecht bent gekomen

    Lekker chillen en op zoek gaan naar Tokio HotelXD. Ong wat raar.

    wat zou je doen als je erachter kwam dat je geen kleren meer hebt.


    You'd took my breath but I'll survive.

    oeisj xP zou ik zo dom zijn dan? xP

    wat zou je doen als je f*cking lrkrcht een glas cola over je kapt voor de lol?


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Schreeuwen&naar huis gaan!

    wat zou je doen als je beste vriendin van een hoof flat gebouw af spring en later dood gaat in het ziekenhuis?

    hangt er van af welke BF er springt... als Shan springt, dan ga ik haar achterna de dood in... als Nina springt (dat gaat ze dus egt niet doen) dan ben ik alleen maar super verdrietig
    wat zou je doen als moest helpen op de open dag van school?


    I am an idiot, I move.

    iemand anders zoeken die voor je wil helpen.

    wat zou je doen als tokio hotel voor je deur stond om te vragen of ze een paar dagen mogen blijven slapen omdat de bus stuk is en het hotel in de buurt zit vol.

    Ik zou zeggen 'Ja hoor, maar wel allemaal in mijn bed ^-^'

    Voor wat hoort wat toch? =3


    Wat zou je doen als .. Je twee favoriete bands ruzie krijgen en jou vragen om te bemiddelen? [welke band zou je gelijk geven, als je niet mag weten waar het om gaat ;P]


    Mew <3

    x3 O.o Uwhh... dan gak gillend rondrennen en roepen dat ik het ook niet weet en dan spring ik in een vijver x3 x3 so gek benkwel

    wat zou je doen als ik en Patriciax3 de wereld gingen overheersen met onse danoontje-karel&herman POWERSS


    We can only learn to love by loving.

    Tokio Hotel beluistere (cool)

    wat zou je doen als je favoriete eten op de grond valt en van niemand krijg je een stuk en da was et laatste van dat soort dat gemaakt werd Ô.o


    "Ronny moet nu naar links." - Funzie.

    Het heel erg vinden, maar daarna iets anders lekkers zoeken :')

    Wat zou je doen als je op je kamer zit met je lief en plots komt je moeder super raar doen in je kamer en je schaamt je dood x'D


    Tanya is de beste.

    Heel hard beginnen te blozen, wat moet mijn lief wel niet denken, en als ze buiten is de deur vast doen.

    Wat zou je doen als, je ergens naar toe mag iets heel tof en dan je arm of been breekt??


    Live life limitless.

    Gwn gaan, met mn gebroken lichaamsdelen^ Ma ook heel erg triest zijn.

    Wat zou je doen als je vriendin je favo cd heeft geleend, maar die ni meer terugvindt??

    Het niet leuk vinden en misschien wel boos zijn, maar als ze het niet exspres deed wel vergeven en zeggen dat ze wel een nieuwe moet kopen.

    Wat zou je doen als voor je neus iemand vermoord zou worden met een knuppel?


    bla bla bla