• Ik hou van de middelbare school n_n
    Het is hier zoveel beter dan de vorige school waar ik op zat. ik werd er niet genomen voor wie ik was,ik werd afgekraakt en beledigd,door klasgenoten en leraren. ik deed alsof het me niks deed maar stiekem brak mijn hart langzaam stukje voor stukje.
    maar nu ik op mijn nieuwe school zit is het zoveel leuker.
    ik word eindelijk geaccepteerd voor wie ik ben en wat ik doe. ik heb vrienden die echt zijn en niet van die bitches zoals ik eerst te vriend had. ik kan doen wat ik wil,dragen wat ik wil en zijn wat ik en niemand die er wat aan doet.

    en dat is waarom ik van mijn school hou n_n

    op mijn school worden mensen genomen zoals ze zijn,dat is gewoonte bij ons. ookal ben je nog zo lelijk,heb je een 3e oog of een bochel op je rug of lijk je op een konijn je zult gerespecteerd worden en genomen worden zoals je bent.. omdat dat gewoon zo hoort n_n


    We can only learn to love by loving.

    Jij hebt geluk man .O.
    Bij mij word je niet raar nagekeken ofzo, je word gewoon met rust gelaten...
    Maar ik moet dit jaar van school veranderen, dan ga ik naar een echte middelbare school .o.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    op mijn school worden mensen genomen zoals ze zijn,dat is gewoonte bij ons. ookal ben je nog zo lelijk,heb je een 3e oog of een bochel op je rug of lijk je op een konijn je zult gerespecteerd worden en genomen worden zoals je bent.. omdat dat gewoon zo hoort n_n

    Dat betwijfel ik dan ook weer :'D

    Uhm... ik weet niet wat ik leuker vind.

    Bij mijn school ook, aluwel... Ze kijken me wel raar aan als ik een TH shirt draag, maar niet als ik verkleed kom als gothic ofzo x'D


    Tears are crashing out of my eyes

    (...)
    Dat betwijfel ik dan ook weer :'D

    Uhm... ik weet niet wat ik leuker vind.


    mis. iets overdreven maar tog het is een punt n_n

    @Julia
    ^^kom mr nr hengelo nr school xD is veel leuker bij ons

    @Anouk
    whaha xP


    We can only learn to love by loving.

    Ja Nicol, ik ga dat stuk wel fietsen nietdus
    Daar ben ik te lui voor hoor Ö


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    @nini
    Nee echt, als ik ene TH shirt aan heb staren ze me na en werpen ze gekke bliken. Als ik me verkleed als úber EMO (hb 1x gedaan, weddeschap verloren -.-) zeggen ze niks x'D


    Tears are crashing out of my eyes

    Ik ook,op een enkele mensen na. :3


    Het leven is mooi,maak het niet lelijk.

    Ieh. Bij mij op school kijken ze je aan of je een monsterlijk gedrog bent als je toevallig geen huppel bent :') dat is best komisch eigenlijk xD


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    @nini
    Nee echt, als ik ene TH shirt aan heb staren ze me na en werpen ze gekke bliken. Als ik me verkleed als úber EMO (hb 1x gedaan, weddeschap verloren -.-) zeggen ze niks x'D


    whaha xD geweldig

    @Julia
    neem de bus
    een meisje wat ik ken gaat ook vasnuit enschede naar school in hengelo xD

    btw ;; woon jij aan de kant van hengelo of niet ? xD


    We can only learn to love by loving.

    Welke kant is die van Hengelo dan? x'D
    Ik woon zegmaar in Zuid-Enschede.. En Hengelo is... Naar het.. Westen toe. Nee dus, maar mijn school is wel in West Enschede [á]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Zit je op een kunstschool ofzo ?
    Bij ons op school word je wel veroordeelt; op kleding,gezicht,bouw [dik/dun],haar...
    ikzelf niet,omdat ik bijna iedereen ken,en met veel mensen overeen kom (:
    Maar toch gebeurt het veel op onze school.

    xx


    everybody needs a song.

    @Boyiloveyou
    neuh xP niet datk weet xD

    @Julia..
    uwhh.. aan de rand van het centrum waar wij waren met de kermis.


    We can only learn to love by loving.

    Idunow, ik weet dat ik in Enschede Zuid woon, oké? Dat is genoeg o.O'
    En ik weet mijn straat gegevens... Niet of ik aan de kant van Hengelo woon o.o
    Ik weet niet eens hoe je der komt .O. [/welviadeautobaandan]
    En nee, ik ben niet slim xD


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Julia! Zal ik de bosaltals is even pakken, dan kan ik jou dat vertellen^^ Zuid Enschede woon je togh?


    Tears are crashing out of my eyes

    Julia, je woont aan de kant van Haaksbergen x'D


    Tears are crashing out of my eyes