• Ik hou van de middelbare school n_n
    Het is hier zoveel beter dan de vorige school waar ik op zat. ik werd er niet genomen voor wie ik was,ik werd afgekraakt en beledigd,door klasgenoten en leraren. ik deed alsof het me niks deed maar stiekem brak mijn hart langzaam stukje voor stukje.
    maar nu ik op mijn nieuwe school zit is het zoveel leuker.
    ik word eindelijk geaccepteerd voor wie ik ben en wat ik doe. ik heb vrienden die echt zijn en niet van die bitches zoals ik eerst te vriend had. ik kan doen wat ik wil,dragen wat ik wil en zijn wat ik en niemand die er wat aan doet.

    en dat is waarom ik van mijn school hou n_n

    op mijn school worden mensen genomen zoals ze zijn,dat is gewoonte bij ons. ookal ben je nog zo lelijk,heb je een 3e oog of een bochel op je rug of lijk je op een konijn je zult gerespecteerd worden en genomen worden zoals je bent.. omdat dat gewoon zo hoort n_n


    We can only learn to love by loving.

    Julia, je woont aan de kant van Haaksbergen x'D


    WHoheo jij woont aan de kant van lauren xD


    We can only learn to love by loving.

    Bij ons worden we ook geaccepteerd zoals we zijn. Ik ga veel met de "emo/scenekids" laten we het maar zo zeggen.. Als ik erbij ben worden ze eigenlijk nooit echt emo genoemd ofzo, maar wel minstens 3 keer per dag. En ze worden ook niet vies aangekeken ofzo. Nja ik ben daar wel blij mee :'D


    a figment of your imagination

    Julia, je woont aan de kant van Haaksbergen x'D

    Hoe weet jij dat dan weer? o.o' x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)
    Hoe weet jij dat dan weer? o.o' x'D

    Opgezocht in de bosatlas^^


    Tears are crashing out of my eyes

    weet je. bij ons op schoolis dat ook. (: ik ben mijn hele leven gepest.. iig op de basischool omdat ik wat dikker was weetje. gelijk de eerste dag op de middelbare school hoorde ik er niets meer over.. niet één woordje. ik wist serieus niet wat me overkwam, ik had wel weer verwacht dat iedereen me ging pesten enzo, maar dat deden ze niet. (: ik hou ook van m'n school. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik ben blij als ik van mijn middelbare af ben. maar dat ligt em aan de leidng van school. Alle administratie loopt in de soep. We hebben geen fatsoenlijke kachels. Ramen staan zelfs 's winters open omdat de ramen niet dicht KUNNEN. Ik ben zo blij voor de mensen die nog moeten komen straks in een nieuw gebouw komen (waar wij examenleerlingen de problemen van onder vinden <_<)

    maar de sfeer is wel goed op school ^^

    Enschede zuid, daar woon ik ook:D

    Als je bij mij op school ook maar een keer de verkeerde schoenen aan hebt krijg je van alle kanten commentaar :'D
    Mij kan het niet schelen, ik vind het wel grappig eigenlijk xD


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Ik haat mijn school, er zitten allemaal haters --'
    maarja, boeiend ik ben zoals ik ben :')