• Weet niet maar normaal moeten jullie allemaal toch wel al gehoord hebben van de drama die de hele wereld rondgaat.
    van de crèche Fabeltjesland waar gisteren een steekpartij was?! Toch gehoord hè?:O
    Nou ik heb er een Stnd Alone van gemaakt en hoop dat jullie hem willen maken want ik vint het zo erg wat er gebeurd is http://www.quizlet.nl/quiz/272749/sa-moord-te-sintgillis-myn-buurt/

    Btw voor degene die hier meer over willen weten moeten me een pb'tje sturen want ik woon er vlakbij
    XxTomfreakskexxX


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Hier had je toch al een topic over? [/no offense]


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    In Dendermonde hé! Da's niet ver van mij [/cry] Gelukkig is die fucking weirdo al opgepakt! Jom, die was gekleed en geschminkt als The Joker van Batman. Omg ik voel mij écht niet meer veilig hé.

    Hier had je toch al een topic over? [/no offense]

    niet over de sa die ik er over heb dus dit is iets anders.

    In Dendermonde hé! Da's niet ver van mij [/cry] Gelukkig is die fucking weirdo al opgepakt! Jom, die was gekleed en geschminkt als The Joker van Batman. Omg ik voel mij écht niet meer veilig hé.

    Rustig en fabeltjesland ligt hier bij mij in Sint-Gillis enja das dicht bij Dendermonde wnt ik ga daar naar school :p maar goed
    Je moet niet bang zijn ze;) hij is opgepakt ze latn hem heus niet gaan
    enja heb het ook gezien ze vergelijken hem met de Joker :|..Creepy:S


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ik durfde gisteravond niet te slapen(moet je nagaan ik woon in NL) en was bang dat de joker mijn hond wilde roosteren.

    Maar die man is echt ziek.

    Weetje wat ik denk?
    Ik denk dat die man zélf al een kind had met een vriendin maar dat die vriendin het is afgestapt omdat ze alleen het kind van hem wou en dat hij daardoor is beginnen zot te worden en door te draaien en daarom ál die kindjes is gaan vermoorden ofsoo. Ik denk zoiets in de aard want hij had géén strafblad ofsoo.

    Weetje wat ik denk?
    Ik denk dat die man zélf al een kind had met een vriendin maar dat die vriendin het is afgestapt omdat ze alleen het kind van hem wou en dat hij daardoor is beginnen zot te worden en door te draaien en daarom ál die kindjes is gaan vermoorden ofsoo. Ik denk zoiets in de aard want hij had géén strafblad ofsoo.
    Ik vind dat niet eens een gek idee

    (...)Ik vind dat niet eens een gek idee


    Uhuu ik was dat daarstraks en gister ook aan het denken. Want hij had geen strafblad, was niet bekend bij de politie en had nog nooit in een psychiaterische instelling gezeten. Dus ik denk dat het ongeveer zoiets moet geweest zijn.

    (...)

    Uhuu ik was dat daarstraks en gister ook aan het denken. Want hij had geen strafblad, was niet bekend bij de politie en had nog nooit in een psychiaterische instelling gezeten. Dus ik denk dat het ongeveer zoiets moet geweest zijn.

    uhuh bedenk ik me ook al een hele tijd maar er zijn crisispsychologen mss komen zij meer te wtn


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Weetje wat ik denk?
    Ik denk dat die man zélf al een kind had met een vriendin maar dat die vriendin het is afgestapt omdat ze alleen het kind van hem wou en dat hij daardoor is beginnen zot te worden en door te draaien en daarom ál die kindjes is gaan vermoorden ofsoo. Ik denk zoiets in de aard want hij had géén strafblad ofsoo.


    Ik denk ook dat het zoiets in die aard moet geweest zijn


    Listen to what we're not saying..

    Nou, normaal maak ik niet echt Stand Alones, alleen van lieve Annelies natuurlijk : D Maar voor de deze maak ik een uitzondering. Omdat het me echt geraakt heeft wat daar gebeurt is. Dus ik ga hem nu lezen . x(H)


    Some people make the world special just by being in it

    dat was echt errug, he? belgen toch... ;-)


    laraa1997.hyves.nl

    (...)

    Ik denk ook dat het zoiets in die aard moet geweest zijn


    zou best kunnen , maar die kerel was nog maar 20.. s; ze hebben op het nieuws zijn leeftijd en foto enzo laten zien..hij zag er echt zó onschuldig uit . ö


    From one side to another you're thrown by your fate.

    (...)
    Rustig en fabeltjesland ligt hier bij mij in Sint-Gillis enja das dicht bij Dendermonde wnt ik ga daar naar school :p maar goed
    Je moet niet bang zijn ze;) hij is opgepakt ze latn hem heus niet gaan
    enja heb het ook gezien ze vergelijken hem met de Joker :|..Creepy:S



    Dude, als die gozer niet voor rekeningstoe varbaar is laten ze hem wel gaan --' Komt die enkel in zo'n psychiatrie terecht wat hem niet weerhoudt van moorden...


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Die gast is gewoon ziek gestoord.
    Op zo'n onschuldige kleine wezentjes losmoorden dan ben je zeker al niet goed by je hoofd.


    I found myself in Wonderland.

    En hij ziet ook continu te lachen .


    I found myself in Wonderland.