• Ja, Sonja, Sascha, Mo en ik zaten dus met Enter Shikari en de voorband in een café maar herkende ze niet :'D Alsin, ik wist niet eens hoe ze eruit zagen.
    En Sascha was nog zo 'dom' om indirect en per ongeluk een stoel naar ze te gooien :'D Like how stupid. :'D
    Maar wel funny.

    wahaxD zo grappig
    maar waarom zou je een stoel naar iemand gooien?


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Nou :'D
    Dat ging per ongeluk.
    Want we zaten op een soort verhoging, en zij beneden. En toen we opstonden schoof ze dr stoel lekker ontactisch naar achter en die tiefde zo naar beneden :'DDDDD

    dat is inderdaat best stom jaxD
    ikzie mij dat eigelijk ook al doen so blond ben ik wel:PxD


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    dat is inderdaat best stom jaxD
    ikzie mij dat eigelijk ook al doen so blond ben ik wel:PxD

    Ja ook echt iets voor mij.
    Gelukkig 'gooide' ik de stoel niet o.o

    Dat is wel heel dom xD maar wel grappig


    Herinner gisteren, fantaseer morgen, en leef vandaag

    waha
    maar had je nog een soort ruzie met die mensen of niet
    en als ik het was kwam die waarschijnlijk op iemands hoofd zodat ie naar de ehbo ofsow mag


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Dat is wel heel dom xD maar wel grappig

    Ja :')
    Echt fucking droog toen ze opkwamen. We stonden zo kinda naast 't podium en je zag ze echt zo kijken van he, dat zijn die stoelengooiers.
    Lekker met Sonja, die valt ook zo heerlijk op.

    waha
    maar had je nog een soort ruzie met die mensen of niet
    en als ik het was kwam die waarschijnlijk op iemands hoofd zodat ie naar de ehbo ofsow mag

    Nee geen ruzie, er viel wel zo'n dodelijke stilte :'D
    but niemand geraakt ofzo, en blijkbaar gaf zo'n dude die stoel nog aan naar boven.
    Maar toen lag ik al bijna op de grond van het lachen. :')

    (...)
    Nee geen ruzie, er viel wel zo'n dodelijke stilte :'D
    but niemand geraakt ofzo, en blijkbaar gaf zo'n dude die stoel nog aan naar boven.
    Maar toen lag ik al bijna op de grond van het lachen. :')



    ja vind je het heel gek ikzou al bijna dood gaan van het lage op zn moment moet je mij waarschijnlijk naast het wc neerzete voor het geval ik nodig moetxD


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Dat van die stoel is idd dom :'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    best geniaal eigenlijk van die stoel.
    but dat had ik gelezen etc.
    maar ja best lachwekkend,


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)


    ja vind je het heel gek ikzou al bijna dood gaan van het lage op zn moment moet je mij waarschijnlijk naast het wc neerzete voor het geval ik nodig moetxD

    Nou :'D
    Ik was net al geweest :'D

    Was daar nog zo'n vrouw :'D
    Ging ze in 't engels tege me praten van 'wachten jullie op de band?' ['t was 't melkweg cafe though]
    Ik: 'Nee het regent ¬¬' Like alsof ik daarin ga staan ofzo ik kom toch wel vooraan B]

    Ze wilde blijkbaar zegge ze zitten achter je maar ik was weer te bot :'D

    best geniaal eigenlijk van die stoel.
    but dat had ik gelezen etc.
    maar ja best lachwekkend,

    Ja best wel.
    Vooral als je ze dan op 't podium ziet van kuuuuut
    En dan sascha nog, 'kom we gaan stage diven'
    Ja lekker, straks gooien ze nog een stoel terug.
    :'D

    Ah joh! Gooi die stoelen maar (hoera)

    (...)
    Ja best wel.
    Vooral als je ze dan op 't podium ziet van kuuuuut
    En dan sascha nog, 'kom we gaan stage diven'
    Ja lekker, straks gooien ze nog een stoel terug.
    :'D

    Maar dan is Sas gewond maar wel geniaal echt :'D
    Dat stage diven lijkt me best eng waar het zal vast wel een kick geven ofzeu xd' dus misschien ooit een keer in m'n leven nog doen nodig is Sascha ook uit en jou en Sonja xd'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.