• Ja, Sonja, Sascha, Mo en ik zaten dus met Enter Shikari en de voorband in een café maar herkende ze niet :'D Alsin, ik wist niet eens hoe ze eruit zagen.
    En Sascha was nog zo 'dom' om indirect en per ongeluk een stoel naar ze te gooien :'D Like how stupid. :'D
    Maar wel funny.

    (...)
    Maar dan is Sas gewond maar wel geniaal echt :'D
    Dat stage diven lijkt me best eng waar het zal vast wel een kick geven ofzeu xd' dus misschien ooit een keer in m'n leven nog doen nodig is Sascha ook uit en jou en Sonja xd'

    Ik doe dat alleen als ik de band niet bijna heb vermoord van te voren en het publiek je wel zeker vangt.

    En niet als ik van te voren al zoveel jongens keihard naar benede zie vallen :'D Dan ben ik bang [/mietje]
    But ik wil 't wel.
    Maybe bij MSI, al weet ik niet zeker of ze 't in Paradiso wel toestaan.
    Anders bij hollywood undead.
    Bij the rasmus mag 't vast niet <.<

    Trouwens zodra ik me kabeltje heb zet ik de filmpjes op youtube :"D Ken je zien hoe crazy 't was.

    But read it:

    mensen luister echt waari k zeg jullie
    ik weet NIETS meer echt niets meer
    alleen dat ik echt gewoon kanker hard op iedereen geavllen ben enzo. en ik heb een bult op me hoofd en me strechers en oorbellen zijn eruit geslagen en ik was iedereen kwijt geraakt en ik spacede als varken over die podium en ik was me pet kwijt en oooooooooogh jezus wat een avond ik weet amper nog iets ouwe ik was zo kenker bezopen en ik heb niet eens gekotst ik had niet eens avond gegeten wasdiiiiiiit x'D

    Iemand die ik ken. Kijk dát wil ik dus niet :'D

    (...)
    Ik doe dat alleen als ik de band niet bijna heb vermoord van te voren en het publiek je wel zeker vangt.

    En niet als ik van te voren al zoveel jongens keihard naar benede zie vallen :'D Dan ben ik bang [/mietje]
    But ik wil 't wel.
    Maybe bij MSI, al weet ik niet zeker of ze 't in Paradiso wel toestaan.
    Anders bij hollywood undead.
    Bij the rasmus mag 't vast niet <.<

    Trouwens zodra ik me kabeltje heb zet ik de filmpjes op youtube :"D Ken je zien hoe crazy 't was.


    Ja inderdaad xd' naja bij Escape the fate gewoon boven op Craig springen [/inplaats van in het publiek kan je nog zeggen dat het een ongelukje was] is ie meteen dood >_>
    Naja hopelijk wel dan want dat lijkt me echt gaaf alleen op je bek gaan is niet echt bepaald fijn nee en dat publiek leek me niet zo betrouwbaar.
    Ja naja gewoon doen :'D
    En anders proberen n_n

    En ja dat filmpje wil ik graag zien dus dat is goed laat maar weten :'D

    off-topic: Taar voortaan wel aan Renée melden als je je usernaam veranderd xd'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)

    Ja inderdaad xd' naja bij Escape the fate gewoon boven op Craig springen [/inplaats van in het publiek kan je nog zeggen dat het een ongelukje was] is ie meteen dood >_>
    Naja hopelijk wel dan want dat lijkt me echt gaaf alleen op je bek gaan is niet echt bepaald fijn nee en dat publiek leek me niet zo betrouwbaar.
    Ja naja gewoon doen :'D
    En anders proberen n_n

    En ja dat filmpje wil ik graag zien dus dat is goed laat maar weten :'D

    off-topic: Taar voortaan wel aan Renée melden als je je usernaam veranderd xd'

    offtopic: Doe ik

    En Over de rest:
    Ja nou dood moetie niet. En ik weet niet.

    Gister waren er ook 2 noobs ofzo, gingen ze die zanger ofzo knuffelen <.<
    Like go and die ofzo, zó irritant. Vind de band ook niet leuk, het is geen Tokio Hotel djeesz.

    (...)
    offtopic: Doe ik

    En Over de rest:
    Ja nou dood moetie niet. En ik weet niet.

    Gister waren er ook 2 noobs ofzo, gingen ze die zanger ofzo knuffelen <.<
    Like go and die ofzo, zó irritant. Vind de band ook niet leuk, het is geen Tokio Hotel djeesz.


    off-toppic: goedzo :']

    Nee oké een gebroken been dan q:
    Ja inderdaad je hebt gelijk dat is dom de zanger knuffelen dan lijk je op zo'n huppelkut die elke jongen die ze ziet knuffelt van die kutten heb ik op school.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    off-toppic: goedzo :']
    Nee oké een gebroken been dan q:
    Ja inderdaad je hebt gelijk dat is dom de zanger knuffelen dan lijk je op zo'n huppelkut die elke jongen die ze ziet knuffelt van die kutten heb ik op school.

    Ja hebben ze gewoon aandacht nodig en vinden ze dat vet cool ofzo. Like pleur op, laat iedereen lol hebben en ga 't de band niet moeilijk maken.

    (...)

    off-toppic: goedzo :']

    Nee oké een gebroken been dan q:
    Ja inderdaad je hebt gelijk dat is dom de zanger knuffelen dan lijk je op zo'n huppelkut die elke jongen die ze ziet knuffelt van die kutten heb ik op school.

    Zou jij zo vriendelijk willen zijn om mijn zinnetje niet te jatten? Signature dus even veranderen, graag.


    Bored.

    Hahahaha :'D
    Zo hard een 'Pride'-actie. :'D

    (...)
    Ja hebben ze gewoon aandacht nodig en vinden ze dat vet cool ofzo. Like pleur op, laat iedereen lol hebben en ga 't de band niet moeilijk maken.

    Inderdaad, dat is sneu, Aandacht trekken, ze vinden je dan toch alleen maar irritant.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Zou jij zo vriendelijk willen zijn om mijn zinnetje niet te jatten? Signature dus even veranderen, graag.

    Dat is een liedje ¬¬'
    http://nl.youtube.com/watch?v=-S34K4e4FZI
    (Ja ik luister oude muziek!)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.