• Gello mensen<3
    Nou, mag ik hier even mijn mening zeggen zónder afgeblaft te worden? Mijn mening is mijn mening en ik vind niet dat jullie daarover hebben te zeiken of mij pb's te sturen waarin ik verweten word ofsoo ok? Nou eerst en vooral wil ik zeggen: Dit gaat over zo'n mensen in het algemeen, dus niet alleen over die Kim De Gelder in Dendermonde van die crèche daar. Dus ik zie als eerste geen enkele reden om dit te sluiten. Wat ik wél ga doen is, Kim De Gelder als voorbeeld nemen omdat ik daar meer over weet dan over Dutroux ofsoo. Ok hier komt mijn mooi uitgelegde mening over die 'psychopaten' volgens jullie, en dan ga ik ergens de kant van Kim uit omdat ik daar, zoals ik al zei meer over weet.
    Eerst en vooral wil ik zeggen dat ik inderdaat vind dat je zo'n dingen niet mag doen. Het kán gewoon niet dat je baby's vermoord, kinderen vekracht etc. En nu voor al de rest gaan jullie me gek verklaren. But i don't care ik ga hier gewoon zo goed mogelijk alles proberen neerzetten. Ik vind het ziekelijk hoe jullie over zo'n mensen denken. Neem nu dat topic over de crèche in Dendermonden, die moorden. Gaan jullie je nu écht zó laag gedragen door te zeggen dat jullie het jammer vinden dat de doodstraf weg is uit België etc? Nou sorry maar dát kan er, net zo goed als die moorden, bij mij niet door. Die mensen dat die moorde plegen zijn ziek in hun hoofd, dat weten we allemaal maar om ze daarom zó -heeft er geen woord voor- te gaan bekijken enzoo? Zíj kunnen er weinig aan doen dat alles zo gegaan is. Ik verdedig niemand oké? En ergens hé, vind me nu maar een onmens of eender wat, voel ik mee met Kim. Heb ik medelijden met hem. [Ik herhaal dat ik nu Kim als voorbeeld gekozen heb en dit gewoon over álle mensen die zo zijn gaat.] Jha, ik heb medelijden met hem. Natuurlijk ook zeer veel me de kleine kinderen die gewond zijn geraak en de families enzoo maar ook met Kim. Ik ben één van de weinige mensen die verder denkt dan mijn neus lang is. Ík geef zomaar mijn mening niet zonder dat ik meer weet over wat er in die jongen zijn hoofd omging. Dát beni ik sinds gisteren te weten gekomen. Ík heb nu het recht om te zeggen dat ik jullie ziekelijk vind. Weetje, Kim De Gelder en waarschijnlijk veel andere mensen zoals hem hoorde stemmetjes in zijn hoofd. Hij is vijf jaar depressief, maar dan zwaar depressief geweest en hun ouders wouden hem laten opnemen omdat hij schirzofreen ofsoo had. Maar de dokters zeiden dat dat niet nodig was. Daarom vind ik het ook onrechtvaardig dat iedereen álle schuld op die mensen gaat steken terwijl het ook een deel de dokters schuld is. Als hun die mensen had laten opnemen kon dit allemaal misschien vermeden worden. Bovendien zou ik graag, en dit gaat dus heel ff alleen over Kim, met hem willen praten. Ik snap als je me hier helemaal niet in begrijpt, dat zijn ook nogal privé redenen waarom ik dat zo graag zou doen.
    Ik herhaal dat ik medelijden heb met alle mensen die erin lijden. Die ermee te maken hadden maar dat ik evengoed medelijden heb met die mensen dat dat gedaan hebben. And als je me nu gek gaat vinden omdat ík dit gezegd heb, heb ik nog maar alleen dit tegen je te zeggen: Ík denk tenminste verder dan mijn neus lang is. En dat kan ik NIET van iedereen hier zeggen.


    Dankje als je deze shit gelezen hebt+reactie achtergelaten hebt.
    <3

    Allemaal heel leuk dat degene die verantwoordelijk is voor die moorden ziek is in zijn hoofd, maar zoiets doe je gewoon niet. Ziek of niet.

    Zoiets is gewoon onmenselijk.
    Ik zeg niet dat hij vermoord moet worden, maar ik vind wel dat hij zo lang mogelijk moet worden opgesloten.


    rules don't stop me

    Amen.
    +
    ikhouvanjou (:

    Allemaal heel leuk dat degene die verantwoordelijk is voor die moorden ziek is in zijn hoofd, maar zoiets doe je gewoon niet. Ziek of niet.

    Zoiets is gewoon onmenselijk.
    Ik zeg niet dat hij vermoord moet worden, maar ik vind wel dat hij zo lang mogelijk moet worden opgesloten.


    Ik snap je wel hoor. Und in respecteer je ook hierom hoor. Maar ik vind het aan de ene kant ergens rot dat álles op die mensen werd gestoken, terwijl de dokters óók schuld hebben. Enzoo.

    (...)

    Ik snap je wel hoor. Und in respecteer je ook hierom hoor. Maar ik vind het aan de ene kant ergens rot dat álles op die mensen werd gestoken, terwijl de dokters óók schuld hebben. Enzoo.


    Dat vind ik ook. En ik vind ook dat mensen beter op hem hadden moeten passen, dat ís ook gewoon zo.

    Maar het moet toch ook erg zijn, een kindje van 8 maanden voor je zien liggen en daar gewoon een mes insteken? Dat moet toch vreselijk zijn?

    Maarja, dat zal dan wel weer met z'n ziekte te maken hebben.


    rules don't stop me

    (...)

    Dat vind ik ook. En ik vind ook dat mensen beter op hem hadden moeten passen, dat ís ook gewoon zo.

    Maar het moet toch ook erg zijn, een kindje van 8 maanden voor je zien liggen en daar gewoon een mes insteken? Dat moet toch vreselijk zijn?

    Maarja, dat zal dan wel weer met z'n ziekte te maken hebben.


    Inderdaat, ik zeg ook niet dat ik dat totaal niet erg vind en respect heb voor wat die mensen doen. Btw; Ik heb het over zo'n mensen in het algemeen, anders word deze sowieso gesloten.
    Maar wie zou dan de doodstraf volgens die mensen dat dat hier zeggen moeten krijgen? De dokters? Of die mensen dat dat deden?

    (...)

    Dat vind ik ook. En ik vind ook dat mensen beter op hem hadden moeten passen, dat ís ook gewoon zo.

    Maar het moet toch ook erg zijn, een kindje van 8 maanden voor je zien liggen en daar gewoon een mes insteken? Dat moet toch vreselijk zijn?

    Maarja, dat zal dan wel weer met z'n ziekte te maken hebben.

    Hou op, anders zie ik het voor me en krijg in nachtmerries.

    Je hebt gelijk. Je kan er niks aan doen dat je zo bent. Die mensen hebben gewoon hulp nodig. En de doodstraf kan zowiezo niet vind ik. Dat vind ik echt vreselijk. Want als het er nog was bedenk je eens hoeveel onschuldigen dat wel niet het leven zou hebben gekost!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik vind dat wat er gebeurd is gewoonweg onmenselijk is. En het valt gewoon niet goed te praten, ook al heeft degene last van depressies etc, je kan hierdoor die moorden toch niet goedpraten? Mensen die zo'n moorden plegen, zijn een gevaar voor de maatschappij. Dat is wat ik denk.

    Je hebt gelijk. Je kan er niks aan doen dat je zo bent. Die mensen hebben gewoon hulp nodig. En de doodstraf kan zowiezo niet vind ik. Dat vind ik echt vreselijk. Want als het er nog was bedenk je eens hoeveel onschuldigen dat wel niet het leven zou hebben gekost!

    De doodstraf kan inderdaad niet.
    Dan is hij meteen van zijn problemen af. Laat hem maar eens voelen en lijden.
    Ja, ik ben daar hard in.


    Bored.

    (...)

    Inderdaat, ik zeg ook niet dat ik dat totaal niet erg vind en respect heb voor wat die mensen doen. Btw; Ik heb het over zo'n mensen in het algemeen, anders word deze sowieso gesloten.
    Maar wie zou dan de doodstraf volgens die mensen dat dat hier zeggen moeten krijgen? De dokters? Of die mensen dat dat deden?


    Ik heb geen idee. Maar de doodstraf is sowieso zinloos.

    Wacht maar totdat zijzelf in zo'n situatie komen, dan piepen ze nog wel anders over de doodstraf.


    rules don't stop me

    Ik vind ni echt dat het de schuld is van de dokters. Ik bedoel; Soms is het gewoon écht moeilijk om het te zien of er iets mis is of ni hé. En btw, hij zat in zijn puberteit, wel meer mensen zijn dan op hun depressiefste [fzoo] punt. Zoiets is idd onmenselijk, en ik heb véel minder medelijden met hém als met de slachtoffers, familie, kennissen, betrokkenen in het algemeen, en moeders in het algemeen. De doodstraf is hoogstwaarschijnlijk overdreven, ofcourse, maar, levenslange opsluiting vind ik to-taal niet overdreven ofzoo :O Hij is ziek, en, akkoord, daar kan hij misschien weinig of niets aan doen, maar, des te meer is het beter dat hij opgesloten word. Hij kan zichzelf niet veranderen, en als ze hem nu maar 20 jaar ofzo zouden geven, zou hij nog niets verandert zijn, en minstens even gevaarlijk zijn als daarvoor znnj :)

    Sorry voor de lange uitleg ^^


    007

    Ik vind dat wat er gebeurd is gewoonweg onmenselijk is. En het valt gewoon niet goed te praten, ook al heeft degene last van depressies etc, je kan hierdoor die moorden toch niet goedpraten? Mensen die zo'n moorden plegen, zijn een gevaar voor de maatschappij. Dat is wat ik denk.


    Ik praat die moorden niet goed! And weetje? Jy bent weird, cus als je niet weet dat als je vijf jaar zwaar depressief bent geweest+ stemmen hoord in je hoofd die je stillaan helemaal overnemen+ helemaal alleen woonde zonder dat er ook maar iemand om je écht gaf dán word je krankzinnig, ga je doordraaien. Geloof me, dan doe je dingen die gewoon niet kùnnen. Die stemmen nemen je hele lichaam over en je hebt niet eens nog controle over jezelf.

    (...)
    De doodstraf kan inderdaad niet.
    Dan is hij meteen van zijn problemen af. Laat hem maar eens voelen en lijden.
    Ja, ik ben daar hard in.

    Ja inderdaad, maar als ie lijdt en hij later onschuldig blijkt te wezen is hij niet onnodig gedood. Maar lijden is het beste ja, want hoe ze andere vermoorden is ook laten lijden dus waarom niet het zelfde mee maken? Alleen ze gaan niet dood erdoor.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)

    Ik praat die moorden niet goed! And weetje? Jy bent weird, cus als je niet weet dat als je vijf jaar zwaar depressief bent geweest+ stemmen hoord in je hoofd die je stillaan helemaal overnemen+ helemaal alleen woonde zonder dat er ook maar iemand om je écht gaf dán word je krankzinnig, ga je doordraaien. Geloof me, dan doe je dingen die gewoon niet kùnnen. Die stemmen nemen je hele lichaam over en je hebt niet eens nog controle over jezelf.


    Hij moest niet alleen gaan wonen, hij wilde alleen gaan wonen. En, hij was hélemaal ni moederziel alleen, hij had zijn familie nog, daar kan hij ALTIJD terecht :)


    007

    Ik vind ni echt dat het de schuld is van de dokters. Ik bedoel; Soms is het gewoon écht moeilijk om het te zien of er iets mis is of ni hé. En btw, hij zat in zijn puberteit, wel meer mensen zijn dan op hun depressiefste [fzoo] punt. Zoiets is idd onmenselijk, en ik heb véel minder medelijden met hém als met de slachtoffers, familie, kennissen, betrokkenen in het algemeen, en moeders in het algemeen. De doodstraf is hoogstwaarschijnlijk overdreven, ofcourse, maar, levenslange opsluiting vind ik to-taal niet overdreven ofzoo :O Hij is ziek, en, akkoord, daar kan hij misschien weinig of niets aan doen, maar, des te meer is het beter dat hij opgesloten word. Hij kan zichzelf niet veranderen, en als ze hem nu maar 20 jaar ofzo zouden geven, zou hij nog niets verandert zijn, en minstens even gevaarlijk zijn als daarvoor znnj :)

    Sorry voor de lange uitleg ^^


    Sorry, maar dít vind ik onrechtvaardig. Jý geeft de dokters weinig tot geen schuld? Lees jij de kranten niet, volg jy geen nieuws ofsoo? Hallo, eye opener: Hij is naar 4 psychiaters geweest, twee van hen zeiden dat hij schizofreen was en twee niet. De psychiaters zeiden zelfs tegen zijn moeder dat zij beter in therapie kon gaan omdat ze haar niet wouden geloven. En zie wat er nù gebeurt is? Deels dokters hun schuld, geloof me. And, het is ook een deel van de familie hun schuld omdat de helft niet wou dat hij opgenomen wérd. Hoe denk je hier nu over.?