• Gello mensen<3
    Nou, mag ik hier even mijn mening zeggen zónder afgeblaft te worden? Mijn mening is mijn mening en ik vind niet dat jullie daarover hebben te zeiken of mij pb's te sturen waarin ik verweten word ofsoo ok? Nou eerst en vooral wil ik zeggen: Dit gaat over zo'n mensen in het algemeen, dus niet alleen over die Kim De Gelder in Dendermonde van die crèche daar. Dus ik zie als eerste geen enkele reden om dit te sluiten. Wat ik wél ga doen is, Kim De Gelder als voorbeeld nemen omdat ik daar meer over weet dan over Dutroux ofsoo. Ok hier komt mijn mooi uitgelegde mening over die 'psychopaten' volgens jullie, en dan ga ik ergens de kant van Kim uit omdat ik daar, zoals ik al zei meer over weet.
    Eerst en vooral wil ik zeggen dat ik inderdaat vind dat je zo'n dingen niet mag doen. Het kán gewoon niet dat je baby's vermoord, kinderen vekracht etc. En nu voor al de rest gaan jullie me gek verklaren. But i don't care ik ga hier gewoon zo goed mogelijk alles proberen neerzetten. Ik vind het ziekelijk hoe jullie over zo'n mensen denken. Neem nu dat topic over de crèche in Dendermonden, die moorden. Gaan jullie je nu écht zó laag gedragen door te zeggen dat jullie het jammer vinden dat de doodstraf weg is uit België etc? Nou sorry maar dát kan er, net zo goed als die moorden, bij mij niet door. Die mensen dat die moorde plegen zijn ziek in hun hoofd, dat weten we allemaal maar om ze daarom zó -heeft er geen woord voor- te gaan bekijken enzoo? Zíj kunnen er weinig aan doen dat alles zo gegaan is. Ik verdedig niemand oké? En ergens hé, vind me nu maar een onmens of eender wat, voel ik mee met Kim. Heb ik medelijden met hem. [Ik herhaal dat ik nu Kim als voorbeeld gekozen heb en dit gewoon over álle mensen die zo zijn gaat.] Jha, ik heb medelijden met hem. Natuurlijk ook zeer veel me de kleine kinderen die gewond zijn geraak en de families enzoo maar ook met Kim. Ik ben één van de weinige mensen die verder denkt dan mijn neus lang is. Ík geef zomaar mijn mening niet zonder dat ik meer weet over wat er in die jongen zijn hoofd omging. Dát beni ik sinds gisteren te weten gekomen. Ík heb nu het recht om te zeggen dat ik jullie ziekelijk vind. Weetje, Kim De Gelder en waarschijnlijk veel andere mensen zoals hem hoorde stemmetjes in zijn hoofd. Hij is vijf jaar depressief, maar dan zwaar depressief geweest en hun ouders wouden hem laten opnemen omdat hij schirzofreen ofsoo had. Maar de dokters zeiden dat dat niet nodig was. Daarom vind ik het ook onrechtvaardig dat iedereen álle schuld op die mensen gaat steken terwijl het ook een deel de dokters schuld is. Als hun die mensen had laten opnemen kon dit allemaal misschien vermeden worden. Bovendien zou ik graag, en dit gaat dus heel ff alleen over Kim, met hem willen praten. Ik snap als je me hier helemaal niet in begrijpt, dat zijn ook nogal privé redenen waarom ik dat zo graag zou doen.
    Ik herhaal dat ik medelijden heb met alle mensen die erin lijden. Die ermee te maken hadden maar dat ik evengoed medelijden heb met die mensen dat dat gedaan hebben. And als je me nu gek gaat vinden omdat ík dit gezegd heb, heb ik nog maar alleen dit tegen je te zeggen: Ík denk tenminste verder dan mijn neus lang is. En dat kan ik NIET van iedereen hier zeggen.


    Dankje als je deze shit gelezen hebt+reactie achtergelaten hebt.
    <3

    (...)

    Laat me iets duidelijkmaken voor iedereen hier: Kim zat he-le-maal niet te lachen bij alles wat ze zeiden. De krant etc is altijd té vlug en vangt meestal gewoon iets op.
    Dôh; Hij ís ziek in zijn hoofd, mensen die niet ziek in hun hoofd zijn doen zoeist niet >,< Like; jij bent niet ziek in je hoofd? Nee, je denkt zoiets niet om dát te plannen. Alleen mensen die écht ziek zijn in hun hoofd die plannen zo'n dingen.
    En jhaa echt wel van die stemmetjes zijn allemaal leugens écht wel hoor --' Dé beste advocaat die er alles over weet etc van België gaat echt wel eens lekker zitten liegen of schizofreen zijn. En dat doen psychiaters ook lekker mee, écht wel >,< Volgens mij ben jij nu diegene die hier alles aan het verzinnen is =) Want er klopt niets wat jij hier nu zit te verkondigen.


    :') Like; ik zeg dat ík dat denk! Jij mag best jou mening daarover hebben hoor, maar ik heb het mijne, >< en hoe kan jíj dat nou allemaal weten? Ben jij die Kim zelf ofso? Sjeez, je doet alsof je helderziend bent ofso >< [/krijgt het van mensen die denken alles beter te weten]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    In sommige gevallen ben ik voor de doodstraf.
    Sorry, in afrika gaan kinderen dood aan de honger, gaan wij hier een beetje zware criminelen hun levenlang onderhouden van belastingcenten, dat geld kan gewoon veel beter gebruikt worden. Dat klinkt misschien hard, maar ik vind het gewoon. Met het geld wat je werkelijk verspílt aan een stelletje moordenaars wat schaamteloos anderen het leven beneemt, kun je ook aan betere dingen besteden, mensen die het nodig hebben, mensen die het verdienen. [/dan heb ik het wel over zwáre criminelen met overduidelijk bewijs en bekentis(sen) die de doodstraf krijgen. Met de doodstraf moet je wel uitkijken, het is niet meer om te keren..]
    Ik ga niet verder in op het voorbeeld waar je nu over schrijft, ik kan daar niks over zeggen.


    Mew <3

    leuk.
    maar jou mening is niet belangrijk genoeg voor een apart topic. Zet hem maar in het officiele topic
    slotje