• Gello mensen<3
    Nou, mag ik hier even mijn mening zeggen zónder afgeblaft te worden? Mijn mening is mijn mening en ik vind niet dat jullie daarover hebben te zeiken of mij pb's te sturen waarin ik verweten word ofsoo ok? Nou eerst en vooral wil ik zeggen: Dit gaat over zo'n mensen in het algemeen, dus niet alleen over die Kim De Gelder in Dendermonde van die crèche daar. Dus ik zie als eerste geen enkele reden om dit te sluiten. Wat ik wél ga doen is, Kim De Gelder als voorbeeld nemen omdat ik daar meer over weet dan over Dutroux ofsoo. Ok hier komt mijn mooi uitgelegde mening over die 'psychopaten' volgens jullie, en dan ga ik ergens de kant van Kim uit omdat ik daar, zoals ik al zei meer over weet.
    Eerst en vooral wil ik zeggen dat ik inderdaat vind dat je zo'n dingen niet mag doen. Het kán gewoon niet dat je baby's vermoord, kinderen vekracht etc. En nu voor al de rest gaan jullie me gek verklaren. But i don't care ik ga hier gewoon zo goed mogelijk alles proberen neerzetten. Ik vind het ziekelijk hoe jullie over zo'n mensen denken. Neem nu dat topic over de crèche in Dendermonden, die moorden. Gaan jullie je nu écht zó laag gedragen door te zeggen dat jullie het jammer vinden dat de doodstraf weg is uit België etc? Nou sorry maar dát kan er, net zo goed als die moorden, bij mij niet door. Die mensen dat die moorde plegen zijn ziek in hun hoofd, dat weten we allemaal maar om ze daarom zó -heeft er geen woord voor- te gaan bekijken enzoo? Zíj kunnen er weinig aan doen dat alles zo gegaan is. Ik verdedig niemand oké? En ergens hé, vind me nu maar een onmens of eender wat, voel ik mee met Kim. Heb ik medelijden met hem. [Ik herhaal dat ik nu Kim als voorbeeld gekozen heb en dit gewoon over álle mensen die zo zijn gaat.] Jha, ik heb medelijden met hem. Natuurlijk ook zeer veel me de kleine kinderen die gewond zijn geraak en de families enzoo maar ook met Kim. Ik ben één van de weinige mensen die verder denkt dan mijn neus lang is. Ík geef zomaar mijn mening niet zonder dat ik meer weet over wat er in die jongen zijn hoofd omging. Dát beni ik sinds gisteren te weten gekomen. Ík heb nu het recht om te zeggen dat ik jullie ziekelijk vind. Weetje, Kim De Gelder en waarschijnlijk veel andere mensen zoals hem hoorde stemmetjes in zijn hoofd. Hij is vijf jaar depressief, maar dan zwaar depressief geweest en hun ouders wouden hem laten opnemen omdat hij schirzofreen ofsoo had. Maar de dokters zeiden dat dat niet nodig was. Daarom vind ik het ook onrechtvaardig dat iedereen álle schuld op die mensen gaat steken terwijl het ook een deel de dokters schuld is. Als hun die mensen had laten opnemen kon dit allemaal misschien vermeden worden. Bovendien zou ik graag, en dit gaat dus heel ff alleen over Kim, met hem willen praten. Ik snap als je me hier helemaal niet in begrijpt, dat zijn ook nogal privé redenen waarom ik dat zo graag zou doen.
    Ik herhaal dat ik medelijden heb met alle mensen die erin lijden. Die ermee te maken hadden maar dat ik evengoed medelijden heb met die mensen dat dat gedaan hebben. And als je me nu gek gaat vinden omdat ík dit gezegd heb, heb ik nog maar alleen dit tegen je te zeggen: Ík denk tenminste verder dan mijn neus lang is. En dat kan ik NIET van iedereen hier zeggen.


    Dankje als je deze shit gelezen hebt+reactie achtergelaten hebt.
    <3

    Ik vind het heel erg wat hij heeft gedaan , En het is natuurlijk ook heel heftig. en mijn vriendinnen waren hier ook al bzg vn 'ik heb spijt dat de doodstraf weg is uit belige' maar ik heb zoiets vn 'komaan , iedereen verdient een 2de kans. En je weet ook niet wat er allemaal door die jongen zijn hoofd spookt dus. x3


    A. ikmisje.

    (...)

    Hij moest niet alleen gaan wonen, hij wilde alleen gaan wonen. En, hij was hélemaal ni moederziel alleen, hij had zijn familie nog, daar kan hij ALTIJD terecht :)


    Wat wil je? Als zijn moeder en vader áltijd discussies hadden etc over zijn gedrag. Ik denk dat jy dan ook héél erg snel het huis uit bent. Daarom wou hij ook niets meer met zijn familie te maken hebben. Waarom denk je dat hij zijn ouders niet meer wíl zien?

    Ik vind dat dat soort mensen niet vrij horen rond te lopen. Babys vermoorden gaat mij echt te ver. Ziek in je hoofd of niet. En toch begrijp ik wel dat het gebeurd omdat hij niet helemaal 100% is,maar dat neemt niet weg wat hij gedaan heeft. Mijn moeder vind dat zo erg die zegt hij als hij op tv komt dat ze hem moeten afknallen. Maar dat kan niet omdat de doodstraf in Europa verboden is. Als ze hem laten behandelen heeft dat niet veel nut,want zulke mensen genezen gewoon niet,of niet snel en dat is alleen maar verspilling van hoop en energie. Ik heb het ook te doen met de familie van die Kim. Maar toch,als ze wisten dat hij in zo iets in staat is,moeten ze hem niet alleen rond laten lopen.
    Raquel is klaar met mening.


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    (...)

    Sorry, maar dít vind ik onrechtvaardig. Jý geeft de dokters weinig tot geen schuld? Lees jij de kranten niet, volg jy geen nieuws ofsoo? Hallo, eye opener: Hij is naar 4 psychiaters geweest, twee van hen zeiden dat hij schizofreen was en twee niet. De psychiaters zeiden zelfs tegen zijn moeder dat zij beter in therapie kon gaan omdat ze haar niet wouden geloven. En zie wat er nù gebeurt is? Deels dokters hun schuld, geloof me. And, het is ook een deel van de familie hun schuld omdat de helft niet wou dat hij opgenomen wérd. Hoe denk je hier nu over.?


    Hetzelfde als daarvoor :) Ik bedoel, als ik dokter zou zijn, zou ik op den duur ook zot worden van mensen die voortdurend [soms onnuttig] langskomen znnj :) Ik zeg ni dat hij een onnuttig geval was, maar, dokters maken soms ook een foutje znnj :) Wie weet was hij zelfs ni chizofreen [fzoo], maar heeft hij gwn 'ne kronkel' in zijn hoofd, en daar kunde nu gewoon NIKS, maar dan ook NIKS aan doen hé (: Zelfs als hij was opgenomen, oké, dan had 'Dendermond' waarschijnlijk voorkomen geweest, maar, er hadden ook andere dingen kunnen gebeuren zijn hé. Ge weet nooit hoe hij had gereageerd op een instelling, wie weet had hij wel zelfmoord gepleegd fzoo :)


    007

    (...)

    Wat wil je? Als zijn moeder en vader áltijd discussies hadden etc over zijn gedrag. Ik denk dat jy dan ook héél erg snel het huis uit bent. Daarom wou hij ook niets meer met zijn familie te maken hebben. Waarom denk je dat hij zijn ouders niet meer wíl zien?


    Hun ouders hadden idd discussies over zijn gedrag, maar, hij kon er wel nog bij terecht hoor. Ik bedoel, het blijven zijn ouders, en die mensen waren er zélf ook kapot van, dus, dat alleen gaan wonen was PUUR zijn eigen keuze :)


    007

    Ik was eerst ook super boos enzo ,
    maar nu hebik r ook medelijde mee.
    Hij is gwn ziek in z'n geest.
    en khoop dat ze em trug goed krijgen voor ie ng andre dingen gaat doen.


    - Even Death Can't Stop me From Loving You-

    (...)

    Hetzelfde als daarvoor :) Ik bedoel, als ik dokter zou zijn, zou ik op den duur ook zot worden van mensen die voortdurend [soms onnuttig] langskomen znnj :) Ik zeg ni dat hij een onnuttig geval was, maar, dokters maken soms ook een foutje znnj :) Wie weet was hij zelfs ni chizofreen [fzoo], maar heeft hij gwn 'ne kronkel' in zijn hoofd, en daar kunde nu gewoon NIKS, maar dan ook NIKS aan doen hé (: Zelfs als hij was opgenomen, oké, dan had 'Dendermond' waarschijnlijk voorkomen geweest, maar, er hadden ook andere dingen kunnen gebeuren zijn hé. Ge weet nooit hoe hij had gereageerd op een instelling, wie weet had hij wel zelfmoord gepleegd fzoo :)


    Ik vind je betweterig worden maar da's dan weer mijn mening.
    Euhmmm? Zot van worden als je díe job doet? Ze worden ervoor opgeleid, die dokters om dat te doen. Geloof me, al ga ík daar naartoe: Ze worden daar niet zot van hoor.
    Als dokter moet je zien wat er met je patiënt is, punt uit, gedaan.
    En kan je please ABN praten?

    Ik was eerst ook super boos enzo ,
    maar nu hebik r ook medelijde mee.
    Hij is gwn ziek in z'n geest.
    en khoop dat ze em trug goed krijgen voor ie ng andre dingen gaat doen.


    Eigenlijk, stiekem hoop ik dat ook echt uit de grond van mijn hart dat álles weer goed komt met hem. Al weet ik dat dat waarschijnlijk nooit meer zoals altijd zou geweest zijn.

    Wow zijn er echt mensen die iets zeiden van de doodstraf?

    Wel dat vind ik dus echt niet kunnen !
    De doodstraf gun ik niemand.
    Punt 1 dan zou hij er nog goedkoop vanaf komen. Dan zijn de stemmetjes uit z'n hoofd weg, en kan hij niet beseffen wat hij allemaal gedaan heeft.
    En dan punt twee, iemand de doodstraf gunnen, dat doe je toch niet? Het is zíjn leven, hij moet nog steeds beslissen of hij wilt verder leven of niet. Hem opsluiten en al, tot daar aan toe, maar de doodstraf?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik zei het gisteren ook nog "Eigenlijk zit ik wel in met diene mens." Dus, ik kan je niet anders dan gelijk geven, er moet zich iets in zijn hoofd hebben afgespeeld..


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    Marshmellow:

    Uhuu, kijk maar op dit topic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=25468 Ik vind echt véél mensen van Quizlet het niet waard enzoo. Aargh ik krijg het van mensen die mensen met gedragsproblemen etc.de hel in wensen of doodwensen. Dát doet geen één normaal mense. Eigenlijk heb ik hiermee gewoon bedoelt met dit topic: Kijk godverdomme verder dan die fucking neus van je lang is! Echt serieus, als je gelezen hebt in de krant wát er aan de hand was en als je alles gezien had, dan zullen jullie wel anders piepen >,<

    Oké, als je het zo gaat bekijken, maar denk eens na, Kim zit er gewoon wat dom bij te lachen, zegt dat hij wilt praten en bigint dan over muziek, heeft alles netjes geplant, zelfs nog een vrouw vermoord, had nog andere adressen van nog twee crèches. Als dat niet gepland is dan weet ik het ook niet, dingen die gepland zijn worden niet door iemand gedaan die ziek is in zijn hoofd, aha, no way! Dát kan gewoon niet! Ík ben blij dat die gozer is opgepakt en denk dan ook dat hij het maybe allemaal verzint met die stemmetjes en dat hij er géén bal meer van weet, hij heeft alles zo doordacht tot in het kleinste detail, heeft zelfs die stagaire koelbloedig zonder enige grijntje spijt aangekeken en is gewoon doorgelopen, sorry, daar kan ík géén spijt meehebben!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik zei het gisteren ook nog "Eigenlijk zit ik wel in met diene mens." Dus, ik kan je niet anders dan gelijk geven, er moet zich iets in zijn hoofd hebben afgespeeld..


    Yes! Iemand die met mij 'meevoelt' ofsoo x) Nee maar, ik vind het best egoachtig om dit te zeggen maar ik vind dat ik zelf zó hard gelijk hiermee heb.

    Oké, als je het zo gaat bekijken, maar denk eens na, Kim zit er gewoon wat dom bij te lachen, zegt dat hij wilt praten en bigint dan over muziek, heeft alles netjes geplant, zelfs nog een vrouw vermoord, had nog andere adressen van nog twee crèches. Als dat niet gepland is dan weet ik het ook niet, dingen die gepland zijn worden niet door iemand gedaan die ziek is in zijn hoofd, aha, no way! Dát kan gewoon niet! Ík ben blij dat die gozer is opgepakt en denk dan ook dat hij het maybe allemaal verzint met die stemmetjes en dat hij er géén bal meer van weet, hij heeft alles zo doordacht tot in het kleinste detail, heeft zelfs die stagaire koelbloedig zonder enige grijntje spijt aangekeken en is gewoon doorgelopen, sorry, daar kan ík géén spijt meehebben!


    meedeleven bedoel ik, sorry ><


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Oké, als je het zo gaat bekijken, maar denk eens na, Kim zit er gewoon wat dom bij te lachen, zegt dat hij wilt praten en bigint dan over muziek, heeft alles netjes geplant, zelfs nog een vrouw vermoord, had nog andere adressen van nog twee crèches. Als dat niet gepland is dan weet ik het ook niet, dingen die gepland zijn worden niet door iemand gedaan die ziek is in zijn hoofd, aha, no way! Dát kan gewoon niet! Ík ben blij dat die gozer is opgepakt en denk dan ook dat hij het maybe allemaal verzint met die stemmetjes en dat hij er géén bal meer van weet, hij heeft alles zo doordacht tot in het kleinste detail, heeft zelfs die stagaire koelbloedig zonder enige grijntje spijt aangekeken en is gewoon doorgelopen, sorry, daar kan ík géén spijt meehebben!


    Laat me iets duidelijkmaken voor iedereen hier: Kim zat he-le-maal niet te lachen bij alles wat ze zeiden. De krant etc is altijd té vlug en vangt meestal gewoon iets op.
    Dôh; Hij ís ziek in zijn hoofd, mensen die niet ziek in hun hoofd zijn doen zoeist niet >,< Like; jij bent niet ziek in je hoofd? Nee, je denkt zoiets niet om dát te plannen. Alleen mensen die écht ziek zijn in hun hoofd die plannen zo'n dingen.
    En jhaa echt wel van die stemmetjes zijn allemaal leugens écht wel hoor --' Dé beste advocaat die er alles over weet etc van België gaat echt wel eens lekker zitten liegen of schizofreen zijn. En dat doen psychiaters ook lekker mee, écht wel >,< Volgens mij ben jij nu diegene die hier alles aan het verzinnen is =) Want er klopt niets wat jij hier nu zit te verkondigen.