• ik en een vriendin kwamen niet meer bij, wij moesten van het rechterlid -12 aftrekken ><, omfg we moesten zo erg ons best doen niet in de slappe lach te raken xD

    en we zitten met biologie in het boekje "voortplanting" daar doen ze egt alsof we gek zijn x3
    we hebben een practicum om te kijken hoeveel cl water een maandverbandje en hoeveel cl water een tampon kan opnemen x3
    ik vraag me nog steeds af wat we hiervan moeten leren x3, laat staan de jongens ><


    what about you? any funny school stuff?


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    nee>'< wij hebben zo'n zuurpruim die met ons over de voorplanting praat onder Verzorging! Ik zat liever bij m'n bf in de klas, die krijgt Bio en verzorging in één les uur, dan had ik die zuurpruim ook niet!>'<

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Haha, wij hadden vandaag aidsdag voor het vijfde jaar. En het ging ook over seks en al datgene, best hilarisch. x'D En toen moesten we het aidsspel spelen en nu ben ik zogezegd seropositief want ik deed het onveilig. ^^
    En dan zijn er soms nog wel van die hilarische dingen in mijn klas. x'd

    Mmmmm.... wiskunde is altijd erg gezellig er zit een jongen achter me zodat ie dichter bij de deur zit. En jij jongleert altijd met zijn pennen. etc. Hij heeft een liedje over mij geschreven en zingt hij dan elke les het lied is vreselijk maar het is erg gezellig.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    En wiskunde is bij ons altijd gezellig. ;D Wij hebben zo'n jonge kerel en die is zelf vaak nog heel kinds. x'D Best grappig!

    onze biolerares maakt wel onbewust de hele tijd domme opmerkingenxD wij zijn nu ok bij voortplanting en we haddn sexuele voorplanting en ze zegt ik zal laten zien hoe rekbaar ieen condoom is en aangezien we geen stijve penis hebben hier...(jongens onschuldig rond kijken, meiden slappe lach)..zal ik het met deze bezem laten zienxD
    en toen ze vertelde over de pil zei ze dat dat ding niej goewd werkte als je moest overgeven (als je ziek bent dus) en dat je dan dus extra voorzichtig moet zijn met sex...vraag ik me af..wie heeft er sex als je ziek bent?xD

    en onze muziekleraar is heel coowl, best jong nog en is een invaller: tijdens onze 1e les kwam iemand rte laat binnen en alle jongens meteen ja dat is naaien en nu word je genaaid enzo, en onze eraar heel droog..ik ga niemand naaien, ik heb de hele week nog niemand genaaid...oeps dat klonk heeeel verkeerd of niet?xD
    en hij is eens over de stoel gestruikeld ok errug lolligxD


    Music is my drug, I need it all the time!

    De Aftrekgrap blijft leuk xD


    I want my bloody cheese now!^^

    En wiskunde is bij ons altijd gezellig. ;D Wij hebben zo'n jonge kerel en die is zelf vaak nog heel kinds. x'D Best grappig!

    Die van ons is een ouwe lul maar wel grappig zegt ie dat ie naar plastisch chirugie is geweest gaan we verluistere roept ie ineens : nee geen borstvergroting! iedereen ligt dan dubbel en dan zeg ik zo: een schaamlipcorrectie dan? Maar het was geweldig :d'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ow en muziek is ook wel chill want mijn leraar gaat altijd voor mij op zijn knieen xd'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik en een vriendin kwamen niet meer bij, wij moesten van het rechterlid -12 aftrekken ><, omfg we moesten zo erg ons best doen niet in de slappe lach te raken xD

    en we zitten met biologie in het boekje "voortplanting" daar doen ze egt alsof we gek zijn x3
    we hebben een practicum om te kijken hoeveel cl water een maandverbandje en hoeveel cl water een tampon kan opnemen x3
    ik vraag me nog steeds af wat we hiervan moeten leren x3, laat staan de jongens ><


    what about you? any funny school stuff?


    xD behalve wat jij zij... alleen toen Voogt viel xD je zag haar hele bilspleet :( en zij helemaal rood worden en zeggen: Het is erg glad buiten en toen was xze weg.. Toen lagen we ook helemaal Dubbel hea Cait?


    Herinner gisteren, fantaseer morgen, en leef vandaag

    En wiskunde is bij ons altijd gezellig. ;D Wij hebben zo'n jonge kerel en die is zelf vaak nog heel kinds. x'D Best grappig!


    wij hebben juist een hele strenge lerares! x3
    maar ze kan ook aardig zijn.. ze niet bitchy fzo..


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Wij moesten gezellig allemaal een condoom om een piepschuimen piemel doen. Alleen toen zat er allemaal glijmiddel aan onze handen, en we mochten het er niet afwassen x.x


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    (...)

    wij hebben juist een hele strenge lerares! x3
    maar ze kan ook aardig zijn.. ze niet bitchy fzo..


    ze likkt streng hoor cait,, maar als je je huiswerk niet maakt: Boeie!! zij vind het niet erg.. aleen ze streelt altijd het boek xD


    Herinner gisteren, fantaseer morgen, en leef vandaag

    Oh, en toen ging mijn bio lerares ook nog eens roepen; IK HEB ALLEEN SEX MET MIJN MAN. Like, alsof mij haar seksleven interessert? XD


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Tja, bij mij ook een keer in wiskunde
    Jess, mn bf vroeg iets over een oefening,
    en ik was zeer geconcentreerd omdat ik wiskunde niet goed snap,
    zeg ik met mn domme kop
    Ge kunt ni meer aftrekken dan da ge kunt aftrekken
    Hebben we de slappe lach,
    vertellen we da aan onze vriendinnen,
    zegt Anke; Huh, wa is er grappig aan aftrekken
    en dan wouden we da ni zo uitleggen,
    heeft ze de hele tijd zitten raden
    maar elke keer kei raar
    zoals
    2-2=2
    en het tafelkleed van de muur aftrekken,
    dus dat was weer hilarisch ;D

    We hadden ook een keer met wiskunde een spel gedaan, waren we allemaal een cijfer;
    LIke; omg!
    en dan zei die leraar opeens;
    Ga u nu vermenigvuldigen met iemand anders
    Heel de klas in een deuk