• ik en een vriendin kwamen niet meer bij, wij moesten van het rechterlid -12 aftrekken ><, omfg we moesten zo erg ons best doen niet in de slappe lach te raken xD

    en we zitten met biologie in het boekje "voortplanting" daar doen ze egt alsof we gek zijn x3
    we hebben een practicum om te kijken hoeveel cl water een maandverbandje en hoeveel cl water een tampon kan opnemen x3
    ik vraag me nog steeds af wat we hiervan moeten leren x3, laat staan de jongens ><


    what about you? any funny school stuff?


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    ja, in mijn klas ist meestal grappig ja xD
    ookal zijn we maar me 6, maar meestal me 4 of soms 5 omdat de huppels niet komen opdagen xD
    2 huppels, de rest is leuk xD


    whatthe.. heb jij maar 6 mensen in je klas? o.O
    heb je privé achtige les? O.o


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    ik en een vriendin kwamen niet meer bij, wij moesten van het rechterlid -12 aftrekken ><, omfg we moesten zo erg ons best doen niet in de slappe lach te raken xD

    en we zitten met biologie in het boekje "voortplanting" daar doen ze egt alsof we gek zijn x3
    we hebben een practicum om te kijken hoeveel cl water een maandverbandje en hoeveel cl water een tampon kan opnemen x3
    ik vraag me nog steeds af wat we hiervan moeten leren x3, laat staan de jongens ><


    what about you? any funny school stuff?

    Je klinkt nu echt als een oversekst kind van 5 jaar oud.

    WHAHAHHA OMG XD
    LOL
    neej niks grappigs..
    Want ik maak bijna niks mee (vanwege mijn muziek XD) ik luister meer muziek op school dan ik wat doe ;) ik doe wel wat. Maar ik let zo op wat de rest doet of wat er in boeken gebeurt.. zucht moeilijk om dit uit te leggen. maar hopen snappen jullie me wel ;)


    Special Love <3

    Ik heb dat ook vaak xD
    En die van Wiskunde snapt het niet en kijkt u dan zo stoem aan xD
    ECHT GEWELDIG xD
    Jammer dat ons voortplantingsdeel voorbij is xD


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me