• Wat vinden jullie de perfecte leeftijd om hét te doen? Natuurlijk telt de leeftijd niet enkel, maar ook het 'ben ik er wel klaar voor?'. Laatst waren we daarover bezig in de klas, en nu wou ik weten wat jullie ervan vinden. Schuif even gevoelens opzij en zeg een leeftijd (?).
    Ik vind 15/16 de perfecte leeftijd.

    Edit.
    De gemiddelde leeftijd is 12jaar volgens een folder, volgens een site 16,4.


    -

    (...)
    Dat is echt kansloos. Alsof je er 'cuwler' bent als je sex hebt gehad ¬¬


    Maar veel meisjes zeggen dat ze het gedaan hebben om stoer te doen, terwijl ze het helemaal nog niet gedaan hebben. Bij mij op school hebben ze eens een test gedaan. Neem dat 10meisjes zeiden dat ze hét al eens gedaan hebben, en wat bleek? 1 van de 10 had het werkelijk gedaan, de andere 9 niet.


    -

    Uh 12? dat betekend dan dat er ook meisjes moeten zijn van 6 ofzo die al met iemand naar bed gaan, want er zijn er ook die het pas op hun 22ste voor het eerst doen.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik zou zeggen 15/16 =D

    Uh 12? dat betekend dan dat er ook meisjes moeten zijn van 6 ofzo die al met iemand naar bed gaan, want er zijn er ook die het pas op hun 22ste voor het eerst doen.


    Alsof een kind van 6jaar al iets weet van sex ^^
    Het zou nogal erg zijn moest een kind van 6jaar al ontmaagd zijn ><. Behalve onder andere omstandigheden natuurlijk, dat is dan ook erg, maar erger. Ik denk wel dat je het snapt.


    -

    Nou, het ligt eraan hoe dat gemiddelde is berekend.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Daar heb je een punt. Geen idee hoe het berekend is, maar het is wel degelijk op een manier berekend.


    -

    Ik denk niet dat er een perfecte leeftijd is eigenlijk. :']


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ik vind 16 vrij jong o_O
    Maar dat kan aan mij liggen ^-^'


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    16/17 jaar


    I am an idiot, I move.

    D'r bestaat gewoon geen leeftijd voor. Je doet het pas als je er echt klaar voor bent. Maar, vaak zien mensen dit blijkbaar anders.


    We could Be the talk across the Town. &#9829;

    Ik weet niet wat ik de perfecte leeftijd is vanuit mijn ogen, mss doe ik het volgend jaar al of pas als ik 17 ben :'D -denkikeerder17- maar ik vind dat je voor zoiets gewoon met iemand samen moet zijn die jij vertrouwt.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    14-16 (A)


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    Is net zoals ongesteld worden. Niemand wil voor z'n 20 een kind hebben. Alsof een kind van 10 een kind wil hebben ¬¬


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Mijn perfecte leeftijd is als ik zover ben. En de gemiddelde leeftijd is niet twaalf, maar 16.4 (heb het ff opgezocht, hier de site: http://www.durex.com/nl/gss2004Content.asp?intQid=489&intMenuOpen=

    Ik denk niet dat er een 'perfecte' leeftijd voor is. Voor nix eigenlijk. De 1 is gewoon verder dan de andere. Je voeld zelf wel aan als het de tijd is.


    Ik ben het daar mee eens.


    you're my favourite part of the day ~