• Wat vinden jullie de perfecte leeftijd om hét te doen? Natuurlijk telt de leeftijd niet enkel, maar ook het 'ben ik er wel klaar voor?'. Laatst waren we daarover bezig in de klas, en nu wou ik weten wat jullie ervan vinden. Schuif even gevoelens opzij en zeg een leeftijd (?).
    Ik vind 15/16 de perfecte leeftijd.

    Edit.
    De gemiddelde leeftijd is 12jaar volgens een folder, volgens een site 16,4.


    -

    (...)
    17 is helemaal niet oud, hoe kom je daarbij, ik moet je eerlijk zeggen dat ik 15 ook gewoon nog te jong vind. Ieder doet het wanneer ze er klaar voor zijn, of niet natuurlijk..


    Ja oke, je hebt gelijk. Maar kom op, 12 gemiddelde leeftijd!
    Toen ik 12 dacht had ik nog helemaal niks met seks te maken.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    (...)

    Ja oke, je hebt gelijk. Maar kom op, 12 gemiddelde leeftijd!
    Toen ik 12 dacht had ik nog helemaal niks met seks te maken.


    Hmm, sommige mensen denken dus wel al aan seks als ze 12 zijn.


    -

    als de gemiddelde leeftijd 12 is ben ik een oerang oetang o.O xD
    Ik denk dat ik er rond mijn 17e pas aan toe ben, ik ben nu 14 jaar en 7 maanden en ik heb net sinds donderdag mijn éérste vriendje :D

    als de gemiddelde leeftijd 12 is ben ik een oerang oetang o.O xD
    Ik denk dat ik er rond mijn 17e pas aan toe ben, ik ben nu 14 jaar en 7 maanden en ik heb net sinds donderdag mijn éérste vriendje :D


    Ola, gefeliciteerd .D


    -

    ik vind 15/16/17 Dat vind k echt de ideale leeftijden


    ...

    (...)

    Ola, gefeliciteerd .D
    dankje :D hij is echt zoo lief, maar we hebben nog niet eens gezoend ofzo, dus 12 lijkt me een vreselijk té jong gemiddelde [aangezien er dan ook mensen van 9 ofzo zouden moeten zijn..]

    (...)dankje :D hij is echt zoo lief, maar we hebben nog niet eens gezoend ofzo, dus 12 lijkt me een vreselijk té jong gemiddelde [aangezien er dan ook mensen van 9 ofzo zouden moeten zijn..]


    Heb je hem nog niet in het echt gezien sinds donderdag, of durven jullie gewoon niet te kussen?


    -

    (...)

    Heb je hem nog niet in het echt gezien sinds donderdag, of durven jullie gewoon niet te kussen?
    jawel xD hij zit bij mij in de klas, en waarom.. tja xD geen idee, we zijn sinds dien niet zo heel vaak echt alleen geweest, daarbij heb ik nog nooit gezoend dus ben ik nogal verlegen ;P [en hij ook geloof ik xD, ik ben zijn 2e vriendinnetje, 1e had hij toen hij 9 was en dat duurde maar een week, dus ik denk niet dat hij al eens gezoend heeft ;P]

    (...)jawel xD hij zit bij mij in de klas, en waarom.. tja xD geen idee, we zijn sinds dien niet zo heel vaak echt alleen geweest, daarbij heb ik nog nooit gezoend dus ben ik nogal verlegen ;P [en hij ook geloof ik xD, ik ben zijn 2e vriendinnetje, 1e had hij toen hij 9 was en dat duurde maar een week, dus ik denk niet dat hij al eens gezoend heeft ;P]


    Ik denk dat iedereen wel bang heeft dat ie faalt bij de eerste kus ^^. Maar volgens mij heb je meer schrik als je vriendje al eens gezoent heeft en jij niet. Maar de eerste kus is natuurlijk fijner als niemand erop staat te zien ^^


    -

    Uhu xD
    maar omdat we nogal off-topic gaan [en dat mag ik natuurlijk niet als brave moderator (A)]

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=26913

    daar verder kletsen? ;P

    Uhu xD
    maar omdat we nogal off-topic gaan [en dat mag ik natuurlijk niet als brave moderator (A)]

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=26913

    daar verder kletsen? ;P


    is goed, al weet ik niet veel meer te zeggen ^^


    -

    (...)

    is goed, al weet ik niet veel meer te zeggen ^^
    haha xD

    ik vind dat als je er aan toe bent dat de perfecte leeftijd is maar ik vind dat 17 wel een mooie leeftijd is ervoor.

    ik las ook in een tijdschrift dat 2 kinderen(1 was 10 en de ander 11) en die wouden het samen ook doen,
    dat is egt erg,je kan togh niet op je 10e al ontmaagd worden?


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    ik vind dat als je er aan toe bent dat de perfecte leeftijd is maar ik vind dat 17 wel een mooie leeftijd is ervoor.

    ik las ook in een tijdschrift dat 2 kinderen(1 was 10 en de ander 11) en die wouden het samen ook doen,
    dat is egt erg,je kan togh niet op je 10e al ontmaagd worden?


    Je kan het wel, maar dan ben je totaal nog niet volwassen genoeg om daar nuchter bij te kunnen nadenken ><, vind ik.


    -

    goh..ik denk 15/16. mjah, je moet er gewoon klaar voor zijn denk ik.
    <3.