• Wij doen een werk en hebben een vraag voor jullie: is het verantwoord om abortus te plegen als tienermoeder? En waarom wel of waarom niet.
    Hoe zouden jullie je voelen als tienermoeder?

    Al vast bedankt (:

    Ik ben zo en zo geen voorstander van abortus heb ik 2 redenen voor
    1. Ik vind het gelijk staan aan moord
    2. Je krijgt er een vreselijk groot litteken van.

    Maar als je tiener in verwachting bent, zou ik geen reden kunnen bedenken waardoor je geen abortus zou kunnen doen.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik ben sowieso tegen abortus. Ik stel het eigenlijk gelijk aan moord, en dat vind ik niet kunnen! Of het nu een tienermoeder is of niet, ik vind dat je dat niet doet. Ik vind het dus niet verantwoord.
    En hoe ik me als tienermoeder zou voelen?
    Daar kan ik nu niet echt iets over zeggen. Maar ik denk dat ik best geschrokken zou zijn en angstig voor hetgene wat zal komen. Maar mijn kindje zou ik sowieso houden. En uiteindelijk zou ik vast ook wel blij zijn ermee.

    ik ben ook geen voorstander van abortus .
    je vermoord het kindje dat in je buik groeit en meschien krijg je er later bets wel veel spijt van dat je het hebt verwijdert oftewel vermoord.

    als ik ene kind zou verwachten ik hield het gewoon , en zou het nooit verwijderen .

    Pff k weet niet.
    ik ben er ergenss wel tegen, maar aan de andere kant. k weet niet.. als k nú zwanger zou zijn. Zou k echt niet weten wat k zou doen. Ligt er denk k ook aan. Of je altijd bij je vriendje blijft, en of hij er ook voor zou willen zorgen. Maar als verkrachting ofzo, zou k wel kiezen voor abortus dnk k..


    PINKPOP WAS SUPER=D

    ik zou een hondje kopen

    ** sorry **

    Hier is al een topic over, probeer de zoekfunctie eens.


    No growth of the heart is ever a waste

    ik zou een hondje kopen

    ** sorry **

    ah lied aan zo'n domme antwoorden hebben we nu echt niets

    het is een beetje moord ja, maar als ik een moest kiezen tussen tiener moeder te zijn en Abortus.. ik denk dat ik op dit moment voor Abortus zou kiezen want ik ben nu nog niet toe aan een kind..


    --

    Hier is al een topic over, probeer de zoekfunctie eens.

    oh sorry wisten we niet, maar we hebben meningen van mensen nodig die we dan kunnen verwerken.

    Ik ben op zich wel tegen Abortus, want je staat gelijk aan moord... Maar aan de andere kant, misschien zijn de ouders er niet klaar voor om een kind te krijgen.. Ja, je kan een condoom gebruiken, maar alsnog kan je dan zwanger worden als het bijvoorbeeld scheurt.. Dan is het misschien wel verstandig als je het weg laat halen... Je kan het altijd laten adopteren, maar je zult er later toch wel een schuld gevoel over krijgen..

    Als ik nu zwanger zou worden zou ik het niet weg laten halen.. Tenminste niet zo lang degene wie de vader is echt van me houd, en bij me blijft.. Er is altijd wel een oplossing..


    Tom and Georg could write a bad romance.

    waarom mag ik geen hondje kopen,???????

    waarom mag ik geen hondje kopen,???????

    stop effe me het in het belachelijke te trekken, dank u.

    Tegen.
    Het verpest je toekomst.
    Bovendien sta je flink voor schut met een dikke buik.
    Je krijgt naampjes.
    Sommige mensen zullen niet meer met je om durven gaan.
    Je bent er waarschijnlijk nog helemaal niet aan toe, dus het kind zal ook geen goed leven krijgen.

    Genoeg redenen, right?


    Life is hard and then we die

    Al ben ik tegen abortus ik ben nog niet toe aan een kind. En het zal geen goede toekomst krijgen. Ik zou liever mijn school afmaken.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik ben voor abortus.
    Ik vind het nutteloos om te zeggen dat iets zonder enig besef dat het bestaat, en wat nog niet eens is geboren weghalen, moord is. Dan moet je per defenitie allemaal vegetariër worden weetje, een dier heeft ook weinig besef maar het wordt ook gewoon doodgemaakt. [/ik ben wel vegetariër overigens, maar niet om die reden]
    Beuh, ik wordt zo kansloos van het onderwerp wel/niet abortus, dat moet iedereen zélf beslissen, ik bedoel, je hóeft geen abortus te plegen, maar dan hoeven anderen dat dan ook niet meteen niet meer te doen.. =/


    Mew <3