• Wij doen een werk en hebben een vraag voor jullie: is het verantwoord om abortus te plegen als tienermoeder? En waarom wel of waarom niet.
    Hoe zouden jullie je voelen als tienermoeder?

    Al vast bedankt (:

    (...)

    -sluit zich aan-

    maar een abortus is ook niet meteen een moord hoor ;o. als het nog cellen zijn is het serieus geen moord, maar als het een menselijk-vormpje krijgt dan is het wel moord. als ik nu zwanger zou zijn wil ik het zeker weg halen. ik ben dan misschien nog wel 13, ik kan nu écht geen kind opvoeden, ik zit nog midden in de puberteit.

    xoxo' Jannie

    het IS dan misschien wel geen moord.. maar moést ik het doen, ik zou me een moordenaar voelen.. en met dat gevoel kan ik nu eenmaal niet heel m'n leven leven..


    I'll need a little more luck than a little bit.

    Ja maar
    Wacht eens even
    Dan gaat iedereen hier wel van, nja bij verkrachting kan het wel, maar als je het zelf onveilig deed dan niet.
    Dus jullie willen iemand die niet eens even een condoom kan om doen, een kind toe vertrouwen?
    Slim.


    Mew <3

    Ik ben geen voor en geen tegenstander.
    Als ik door een verkrachting zwanger zou zijn zou ik het weg laten halen. Bij een echt goede reden dus.
    En anders zou ik het niet weghalen.
    Bijvoorbeeld, ik zo onveilig vrijen en ik raak zwanger, dan hou ik het, mijn eigen domme schuld.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Hmm als ik nu zwanger zou worden of als de vader na een one-night-stand ofzo zou zijn zou de kans er heel dik in zitten dat ik abortus zal plegen.
    Ik kan nu gewoon niet voor een kind zorgen.
    Wat is er dan beter. Het weglaten of een vreselijke jeugd laten bezorgen en het verwaarlozen?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik ben voor abortus.

    Als je bijvoorbeeld verkracht bent, is het meer dan acceptabel dat je het kindje wilt laten weghalen. Op jonge leeftijd een baby baren is zoizo ook niet goed voor het kind (Qua opvoeding ben je nog erg onervaren), en je komt er zelf veel onder te lijden.
    Alsnog blijft het je eigen keuze.
    xx

    Het is te zien welk soort meisje je bent..
    Als je echt onverantwoordelijk bent en geen kinderen wilt en je tienerleven niet wilt verliezen, dan begrijp ik dat je abortus zou laten plegen.
    Maar.. Als je een verantwoordelijk meisje bent die graag een kind wil opvoeden, ookal is ze zo jong en daar ook haar tienerleventje voor over heeft.. ik zou het ook begrijpen.
    Het is dus helemaal te zien!..


    I'll need a little more luck than a little bit.

    Ik ben zeker niet tegen arbortus. Oké, het mag dan wel moord zijn, maar als je er nog te jong voor bent, en er nog lang niet aan toen ebnt. En wat nou als je verkracht bent! Dan vind ik dat je het echt wel weg mag laten halen hoor...!

    x


    Scream for mercy!

    Ik ben niet tegen abortus. Ik bedoel, dat kind voelt er toch niks van en als je abortus pleegt wil dat zeggen dat je dat kind niet wil, en er dus meestal niet erg naar om zult kijken.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    ik ben zoiezo tegen arbortus want het is gelijk aan moord.
    maar ook voor om dat je nog niet klaar bent voor een kind maar ook om dat je op school zit enzo
    maar ik zou geen abortus plegen om dat ik een verhaal hoorde van iemand: nu zal hij 1 jaar zijn , nu 2, nu 3 nu voor het eerst naar school.... Dus dat zal je altijd achtervolgen.


    Alles heeft zijn eind maar een worst heeft er twee.

    Ik ben er echt tegen!!
    ABORTUS IS EN BLIJFT KINDERMOORD!!


    Just a simple "I love you" (:

    Ja maar
    Wacht eens even
    Dan gaat iedereen hier wel van, nja bij verkrachting kan het wel, maar als je het zelf onveilig deed dan niet.
    Dus jullie willen iemand die niet eens even een condoom kan om doen, een kind toe vertrouwen?
    Slim.

    Dat vind ik nog eens een goede opmerking !
    ik ben het helemaal eens met jou ^^!


    I solemny swear i am up to no good

    Ik ben er voor, maar ook weer tegen.
    Voor omdat,
    het ontzettend moeilijk is als je 14 bent en je zit op school; dat je dan een baby krijgt. Je moet er niet aan denken!
    Tegen omdat,
    het zielig is voor de baby, die langzaam opkruld in je buik. Het is iets prachtigs!


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ik ben zo en zo geen voorstander van abortus heb ik 2 redenen voor
    1. Ik vind het gelijk staan aan moord
    2. Je krijgt er een vreselijk groot litteken van.

    Maar als je tiener in verwachting bent, zou ik geen reden kunnen bedenken waardoor je geen abortus zou kunnen doen.


    Van abortus krijg je geen litteken hoor xD

    (...)

    Van abortus krijg je geen litteken hoor xD

    Ik denk van Binnen;) Dat het als een litteken blijft zeg maar ;)


    I solemny swear i am up to no good

    tegen.

    Abortus is eigenlijk gewoon puur moord. en moord kan niet.


    Underdog, just look at the mess you made.