• Wij doen een werk en hebben een vraag voor jullie: is het verantwoord om abortus te plegen als tienermoeder? En waarom wel of waarom niet.
    Hoe zouden jullie je voelen als tienermoeder?

    Al vast bedankt (:

    Ik ben tegen. Het is en blijft een leven wegenemen. Dat kindje heeft evenveel recht als ons om te leven. Maar bij een verkrachting kan ik wel begrijpen dat er abortus wordt gepleegd. Voor de rest ben ik tegen tegen tegen.


    Listen to what we're not saying..

    Ja maar

    Wacht eens even

    Dan gaat iedereen hier wel van, nja bij verkrachting kan het wel, maar als je het zelf onveilig deed dan niet.

    Dus jullie willen iemand die niet eens even een condoom kan om doen, een kind toe vertrouwen?

    Slim.


    eigenlijk heb je wel gelijk
    bij een verkrachting zou ik het ook wel laten wegnemen


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Ik ben keihard voor.
    Dat kind leeft nog niet bepaald en dus niet zeiken.
    Ik zou me leven niet laten verpesten door zo'n kutdingetje in m'n buik hoor. Weg ermee.

    jullie: is het verantwoord om abortus te plegen als tienermoeder? En waarom wel of waarom niet.


    Ja, Tienermoeder, kan ook door verkrachting zijn/Gescheurde condoom, Te laat opgemerkt.
    Of gewoon ongewenst. IK ben VOOR


    Niet geschoten is altijd mis..

    Ik ben tegen Abortus, Maar ookal was ik tienermoeder en zwanger, ik laat het kind.:D

    Ja, daar is het voor. Wie wil er nou een kind op z'n 14e? Ik bedoel, come on. Ik zou me doodschamen. En bovendien, je kan zo een kind helemaal geen goed leven geven aangezien je zelf nog kind bent. Nee hoor, ik ben voor abortus.


    Life is hard and then we die

    Ik ben voor. Het is de keuze van de moeder. Je kunt wel zeggen dat andere mensen het niet mogen doen, maar jij hebt makkelijk praten. Jij hoeft niet voor dat kind te zorgen, minstens 18 jaar lang. Bovendien merkt het kind er toch niets van.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Ik ben niet voor maar ook niet tegen :Y).


    "I shut my eyes in order to see.'

    ich bnn tegen abortus
    ich vind het gewoon te erg dah jee je eigen kind in principe laat vermoorden in jee buik


    And love's heart is death for me and my poison girl

    het moet kunnen,maar je moet erover nadenken.Je bepaalt over het leven van iemand,en das een grote verantwoordelykheid,langs de andere kant:als je zelf nog een beetje kind bent,zou je dan een kind kunnen opvoeden?Het is iets waar iedereen zyn mening over heeft,maar mocht ik jong zwanger worden zou ik het wel laten weghalen.Het is volledig de keuze van de moeder en niemand anders dan de moeder kan beslisen of ze het kind wil/kan houden.Ik vind het geen moord,want het is een klompje cellen en nog geen kind.

    Nou ik vind dat het een de situatie ligt.
    Als het zo'n wijf is die schijt heeft aan iedereen behalve aan zichzelf,dan moet zij keihard abortus plegen. Dat kind schiet er nix mee op en word uit eindelijk alleen maar ziek omdat de moeder er neit voor kan zorgen. Dan hoeft het kind ook geen pijn te hebben.


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    & wat iedereen met dat moord gedoe,pas naar een 2 maanden ofzo is het pas een mens,daarvoor niet. Dus technisch gezien is het geen moord,wat iedereen dus denkt.


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Ik ben voor, beter het weg halen wanneer het nog niet echt "leeft" dan het niet doen en hem na een jaar in een doos op straat zetten...

    En als je abortus al moord vind dan neem ik aan dat je insecten doden ook moord vind? want een insect leeft ook...


    One who knows nothing can understand nothing.

    Ik ben 100% voor arbortus,
    Wat nou als je verkracht word en je raakt zwanger? Moet je dan altijd aan die gebeurtenis denken als je naar je kind kijkt? Je zal het nooit achter je kunnen laten. En abortus vind ik nog geen moord als het een klompje cellen is, maar zodra het al vorm krijg (dus wanneer het eigenlijk ook niet meer mag.) vind ik het wel moord en dan vind ik het niet kunnen! Maar goed, aan de ene kant moet je als tiener maar uitkijken. Maar aan de andere kant moet je als het 'fout' is gegaan gewoon een abortus kunnen plegen, mits je die keuze maakt als het nog 'niks' is.
    Btw, dit is zo een moeilijk onderwerp. Eigenlijk moet degene die in de 'shit' zit, zo zeg ik het maar ff, het gewoon zelf beslissen.
    Mijn mening :]
    agree^^

    Ik ben zo en zo geen voorstander van abortus heb ik 2 redenen voor
    1. Ik vind het gelijk staan aan moord
    2. Je krijgt er een vreselijk groot litteken van.

    Maar als je tiener in verwachting bent, zou ik geen reden kunnen bedenken waardoor je geen abortus zou kunnen doen.



    Not true, ze zuigen het uit de baarmoeder met een stofzuiger, door je vagina heen, no way litteken.


    Your make-up is terrible