• Vndaag kreeg mijn moeder de brief binnen over de prik tegen baarmoederhalskanker. Ik was niet blij. Waarom?
    1. Ik ben als de dood voor prikken(ik heb er geen goede herinneringen aan).
    2. Het is de dag voor mijn verjaardag(heee! toevallig dat dat een paar jaar geleden ook zo was en wie liep er toen met een pijnlijke arm haar kado's open te maken?)
    3. De naalden zijn dik(aaargh!)

    Ik laat liever mijn baarmoeder verwijderen dan dat ik een prik krijg.

    hmm dat laatste neem je denk ik wel terug als je het eenmaal ondergaat. Niet zeiken zou ik zeggen en neem die kloteprik.. dat liever dan kanker.. geloof me.


    Wie du mir, so ich dir.

    ik ben ook als de dood voor die spuiten ,toen ik 9 was moesten ze mij met allemaal mensen beethouden.ik haat die dingen echt

    Ik snap je wel hoor, maar het is voor je eigenlijk bestwil. Ik heb ze ook laten doen.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ik heb die brief ook vandaag ook binnengekregen, ik had de neiging om het te verscheuren..


    Life Is A Bitch..<3

    Ach..gwn ff op je tanden bijten en cker niet naar die naalden kijken. Denk aan iets leuks en het is zo voorbij. :')


    A. ikmisje.

    Ik moet op 10 maart en 14 april en dan een half jaar wachten en daar weer ¬¬
    Ik ben ook bang voor naalden -.- Ik heb hier zó geen zin in, maar het is voor een goed doelxD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ach het is vast voorbij voor je het weet ^^! Als ik bij het medisch onderzoek op school ook een prik moet krijgen, ben ik ook supernerveus maar het is rapper voorbij dan ik het dacht.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Ik heb ze al alle drie gehad. De pijn valt best wel mee tgo je anders kanker hoor :').


    Tanya is de beste.

    Ik snap niet waarom iedereen dat nou zo erg vind, die prik. Ik heb hem allang gehad en het doen zo'n pijn echt niet. En geloof me, ik heb ook niet zo'n goede herinneringen aan prikken, maar ik heb het ook gewoon gedaan. En die vrouw had ook in mijn spier gespoten, waardoor ik een paar weken met een pijnlijke arm liep, maar ik heb me eroverheen gezet. Zo erg is het nou ook weer niet.
    Je gaat er in ieder geval niet dood van. En neem maar van me aan: van kanker ga je wel dood.


    rules don't stop me

    Ik snap niet waarom iedereen dat nou zo erg vind, die prik. Ik heb hem allang gehad en het doen zo'n pijn echt niet. En geloof me, ik heb ook niet zo'n goede herinneringen aan prikken, maar ik heb het ook gewoon gedaan. En die vrouw had ook in mijn spier gespoten, waardoor ik een paar weken met een pijnlijke arm liep, maar ik heb me eroverheen gezet. Zo erg is het nou ook weer niet.
    Je gaat er in ieder geval niet dood van. En neem maar van me aan: van kanker ga je wel dood.
    Neej joh ze heeft veel liever kanker of een baarmoeder eruit dan zo'n achterlijke prik.


    Wie du mir, so ich dir.

    een prikje (sorry jij denkt zeker PRIKJE!! PRIK!!) is heel snel gedaan ik heb er ook een angst voor hoorr.. nooit er naar kijken doe ik dan ook niet


    ...

    Ik moet op 10 maart en 14 april en dan een half jaar wachten en daar weer ¬¬
    Ik ben ook bang voor naalden -.- Ik heb hier zó geen zin in, maar het is voor een goed doelxD
    Tja, ik moet wel van mijn ma dus ik ga ook. Maar ik ben echt wel pissed dat het net op die dagen moet en dat dan ook die naalden "dik" zijn

    een prikje (sorry jij denkt zeker PRIKJE!! PRIK!!) is heel snel gedaan ik heb er ook een angst voor hoorr.. nooit er naar kijken doe ik dan ook niet
    ik zal het proberen ='D *ziet zichzelf al krijsend terwijl de prik er amper in is* :'D

    (...)Tja, ik moet wel van mijn ma dus ik ga ook. Maar ik ben echt wel pissed dat het net op die dagen moet en dat dan ook die naalden "dik" zijn


    Die naalden zijn zo dik niet hoor. Ligt eraan of je dikke armen hebt of niet. Er zijn namelijk twee naalden, een dunne en een dikke. Als je een dikke arm hebt krijg je de dikke naald, als je een dunne arm hebt krijg je een dunne naald.
    Ik had een dunne naald, en het doet helemaal geen pijn.


    rules don't stop me

    Ik snap niet waarom iedereen dat nou zo erg vind, die prik. Ik heb hem allang gehad en het doen zo'n pijn echt niet. En geloof me, ik heb ook niet zo'n goede herinneringen aan prikken, maar ik heb het ook gewoon gedaan. En die vrouw had ook in mijn spier gespoten, waardoor ik een paar weken met een pijnlijke arm liep, maar ik heb me eroverheen gezet. Zo erg is het nou ook weer niet.
    Je gaat er in ieder geval niet dood van. En neem maar van me aan: van kanker ga je wel dood.
    In je spier 0.o