• zoals de titel al zegt, vind ik dat er teveel slecht engels is op quizlet.
    en ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik stoor mij daar echt aan. heel erg zelfs, zo erg soms dat ik mijn laptop door het raam wil gooien. wat je soms leest, vreselijk.
    oke, je denkt misschien dit is heel overdreven. maar ik vind, persoonlijk, van niet.
    ik bedoel, ik kan leven met een schrijffout (dat heeft iedereen wel eens) maar hoe soms alle tijden door elkaar worden gegooid. echt vreselijk. je moet soms super lang nadeken voordat je doorhebt wat er gezegt wordt, net chinees. en sorry maar chinees kan ik niet lezen.
    ik zou graag jullie mening hierover weten en ik zou het super vinden moest iedereen eens opletten met wat ze schrijven. je kan altijd hulp aan iemand vragen als je het niet zeker weet.
    en wat is nu het ergste? hulp vragen of afgaan omdat je je titel van je quizlet verkeerd schrijft en daardoor je quizlet amper wordt gemaakt? en dat de mensen die je quiz maken zich steeds irriteren aan je slecht engels?
    misschien overdrijf ik, maar denk er toch maar eens over na, jullie weten dat ik gelijk heb over het slechte engels, het is aleen de vraag: wat doe je eraan?

    ik schrijf soms dingen op zoals je het zegt (schaam) Maar ik leer het wel af :)


    Love is the movement <3

    Wauw dude Jij maakt nogal groot probleem van We maken ook Fouten in het nederlands
    dan heb je dan ook neiging op je pc door het raam te gooien,Mens Kan toch gebeuren? O_o sommigen mensen kunnen ook geen goed nederlands,Wat wil je aan doen Iedereen In het weekend engels les gaan geven,
    Dude,ik wens je suc6


    I'm locked away inside this grave

    ik irriteer me er ook best wel aan soms.. het is ook wel zo dat sommigen gewoon denken dat ze het goed doen en het toch fout doen, maar .. het zou fijn zijn als het niveau engels wat omhoog ging ja =D


    Wipe that perverted smirk off your face..

    Ik ben zelf vreselijk slecht in de grammatica van engels maar voor de rest kan ik alles, so what? Als je, je eraan irriteert maak je ze maar niet. Het is maar net of de schrijfstijl je bevalt.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Vinden jullie dit al slecht?
    Dan zijn jullie niet op mijn forum geweest. xD
    Daar spreken sommige mensen zo slecht Engels dat de admins die dagelijks slecht engels lezen het niet eens begrijpen.

    @ MegaPerv, let's teach those dummies some English! xD


    One who knows nothing can understand nothing.

    Weet je wat, vraag aan Rutger of er een filter mag komer voor slechte engels quizzen, titels, gedichten of ftw dan ook!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    En wat stel je voor dat wij eraan doen?
    Alle titel veranderen in goed engels?
    Didn't think so |:

    ik ben engels half dan en je ziet mij het ook fout schrijven ^^


    Some angels have no wings.

    maar als andere fouten erin maken mogen ze toch,,
    daar leren ze van 8'D


    And love's heart is death for me and my poison girl

    Vind het een beetje een onzinnige klacht en zie niet in hoe wij dat kunnen veranderen.
    slotje