• zoals de titel al zegt, vind ik dat er teveel slecht engels is op quizlet.
    en ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik stoor mij daar echt aan. heel erg zelfs, zo erg soms dat ik mijn laptop door het raam wil gooien. wat je soms leest, vreselijk.
    oke, je denkt misschien dit is heel overdreven. maar ik vind, persoonlijk, van niet.
    ik bedoel, ik kan leven met een schrijffout (dat heeft iedereen wel eens) maar hoe soms alle tijden door elkaar worden gegooid. echt vreselijk. je moet soms super lang nadeken voordat je doorhebt wat er gezegt wordt, net chinees. en sorry maar chinees kan ik niet lezen.
    ik zou graag jullie mening hierover weten en ik zou het super vinden moest iedereen eens opletten met wat ze schrijven. je kan altijd hulp aan iemand vragen als je het niet zeker weet.
    en wat is nu het ergste? hulp vragen of afgaan omdat je je titel van je quizlet verkeerd schrijft en daardoor je quizlet amper wordt gemaakt? en dat de mensen die je quiz maken zich steeds irriteren aan je slecht engels?
    misschien overdrijf ik, maar denk er toch maar eens over na, jullie weten dat ik gelijk heb over het slechte engels, het is aleen de vraag: wat doe je eraan?

    Weer zo'n dom topic over dat. Stel je niet aan, hoe kun je je daar aan ergeren. Jezus, dit vind ik echt zó zó en zó dom. Zoals ik al in 2 andere topics heb gezegt: Sommige kinderen kunnen niet zo goed Engels, sommige kinderen hebben dislectie enzo. Dit is níet iets om aan te ergeren...

    Amén!
    (vertaling: mee eens!)


    Je bent nooit uitgeleerd.

    Inplaats van er zo een zeiktopic over te gaan maken dan zou je beter gaan zeggen tegen de mensen wat de fout is en zeggen wat het moet zijn. Ik erger me er ook aan maar ik help ze tenminste door te zeggen wat het moet zijn.


    Innocence.

    Hm, ik vind dit ook opscheppen. Van dat jezelf Engels kan als de beste. En heb ik dit nou goed, lees je de quizen niet die een titel hebben met slecht Engels?


    I live for the applause, you will die for it.

    So What? Kun je like nog meer overdrijven fsoo? Alsof jij echt supergoed je engels kan? Het is niet dat die mensen er om doen of fouten in hun engels te schrijven. Niet iedereen kan perfect engels, dat kan jij niet, ik niet, niemand niet. Zelfs sommige engels nog niet. Dus, boeit het wat? En het is echt belachelijk dat je quizen met een 'foute' engelse titel niet doet. De titel doet er niks toe (alleen een stukje over het verhaal ontuhullen), maar wel de manier waarop het verhaal geschreven is en waarover het gaat. Sjeez --'


    Walkin' in line.

    hmm.. mij maakt het niet echt uit.. ok ik lach erom.. en soms irriteerd het me.. maar ik weet dat ik ook niet perfect ben (A)


    rawr! I'm a pirate

    Ik lag er ff om en dan is het goenoeg, er zitten hier kinderen die op de basisschool zitten. Die krijgen nog niet engels zoals je dat krijgt op het middelbaar. Maar goed, ik heb som ook mijn fouten. Ik leer nog hea ^^


    Tears are crashing out of my eyes

    Pff'
    Het is wel soms irri ^^
    Dah zijn meestal van die klein kinders èh x]
    Zoek dan temiste dè vertaler van
    nederlands -->> engels op èh people xD
    Echt zoo dom wanneer je iets probeert en het is gans verkeerd.
    x.


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    AMEN!_O_
    xD Ik erger der mij ook aan.


    Groezrock was AWESOME! <3

    Iedereen maakt fouten xD
    Oké maar aan sommige Fouten erger ik me ook wel aan xD
    Dan doe ik gewoon geen moeite meer om de quizlet verder te lezen


    Use Your Head,, But Live In Your Heart &#9829;

    Dit is een nederlandse site, doe gewoon nederlandse titels enzo :D

    Ik ben mega slecht in engels, ik kan het niet uitspreken, niet schrijven en niet lezen ^^'

    Engelse zinnen, gedichten, serie titels ect. lees ik niet eens :P Dus ik weet niet of het slecht is :)

    Ik trek me er ni zoveel van aan :)
    Zolang de Quiz zelf maar in het gewoon Nederlands is kan het mij eigenlijk ni echt veel schelen :P


    007

    Ik heb trouwens zelf ook is een foutje in een titel gezet. In plaats van with typte ik altijd weer whit. En, er heeft toen iemand na een paar van die serie gezet: Het moet eigenlijk wel da zijn in plaats van da. Maar, ze heeft toen helemaal niet getypt dat daardoor de Quiz helemaal naar de boem was fsoo. [Hoewel hij dat eigenlijk wel is, maar da heeft niks te maken met de titel] ^^


    007

    Waar je je druk om maakt. o_O
    Ik bedoel, laat hun gewoon. Jij zit er niet mee, jij maakt die fouten niet. Jij hebt er geen last van. Dus waar maak je je druk om?
    Als je het zélf nou deed, maar dat is niet zo. Niet zo druk om maken dus.


    -

    Weer zo'n dom topic over dat. Stel je niet aan, hoe kun je je daar aan ergeren. Jezus, dit vind ik echt zó zó en zó dom. Zoals ik al in 2 andere topics heb gezegt: Sommige kinderen kunnen niet zo goed Engels, sommige kinderen hebben dislectie enzo. Dit is níet iets om aan te ergeren...
    Ik kan toch ook zeggen dat ik me eraan erger dat je zonder hoofdletters schrijft? Is wel hetzelfde..


    Volledig mee eens.


    -

    Ik vind het gewoon discriminatie, soort van.
    Sommige mensen kunnen niet goed Engels spreken, daarom leren ze juist van Engelse titels, gedichten, etc. hier op Quizlet.
    Ik vind niet dat je mensen dit moet verwijten. Dit doen zij namelijk niet met opzet.


    -