• zoals de titel al zegt, vind ik dat er teveel slecht engels is op quizlet.
    en ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik stoor mij daar echt aan. heel erg zelfs, zo erg soms dat ik mijn laptop door het raam wil gooien. wat je soms leest, vreselijk.
    oke, je denkt misschien dit is heel overdreven. maar ik vind, persoonlijk, van niet.
    ik bedoel, ik kan leven met een schrijffout (dat heeft iedereen wel eens) maar hoe soms alle tijden door elkaar worden gegooid. echt vreselijk. je moet soms super lang nadeken voordat je doorhebt wat er gezegt wordt, net chinees. en sorry maar chinees kan ik niet lezen.
    ik zou graag jullie mening hierover weten en ik zou het super vinden moest iedereen eens opletten met wat ze schrijven. je kan altijd hulp aan iemand vragen als je het niet zeker weet.
    en wat is nu het ergste? hulp vragen of afgaan omdat je je titel van je quizlet verkeerd schrijft en daardoor je quizlet amper wordt gemaakt? en dat de mensen die je quiz maken zich steeds irriteren aan je slecht engels?
    misschien overdrijf ik, maar denk er toch maar eens over na, jullie weten dat ik gelijk heb over het slechte engels, het is aleen de vraag: wat doe je eraan?

    Ik vind het ook verschrikkelijk >.< Als ik iets niet weet vraag ik het gewoon aan mijn nicht ofzo, aangezien ze toch zo slim is en goed Engels kan enzo.. ^-^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    ik vind het wel grappig :'D


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Het is toch normaal als je eens een fout maakt in een taal dat niet je eigen moedertaal is? Ik erger me er meer aan als mensen fouten schrijven in het nederlands.
    (Je hebt trouwens zelf een fout geschreven en dan nog bij het woord schrijFFout zelf!)
    Als je natuurlijk weet dat je niet goed bent in Engels, schrijf dan gewoon in het NL, dat maakt het voor iedereen makkelijker, maar als die person Engels wil schrijven, laat het dan gewoon. Of zeg hem/haar even op een vriendelijk manier waar de fout zit of zo..

    Het is toch normaal als je eens een fout maakt in een taal dat niet je eigen moedertaal is? Ik erger me er meer aan als mensen fouten schrijven in het nederlands.
    (Je hebt trouwens zelf een fout geschreven en dan nog bij het woord schrijFFout zelf!)
    Als je natuurlijk weet dat je niet goed bent in Engels, schrijf dan gewoon in het NL, dat maakt het voor iedereen makkelijker, maar als die person Engels wil schrijven, laat het dan gewoon. Of zeg hem/haar even op een vriendelijk manier waar de fout zit of zo..


    Dank je voor het zeggen dat ik zelf een fout heb geschreven.
    Enne ik voel me net een boeman ofzo gewoon omdat ik mijn mening zeg.
    Het is normaal dat iedereen anders reageert dan ik. Dat is normaal. Maar ik reageer het op niemand af, ik maak gewoon een topic zodat iedereen zijn menig er eens over kan uiten. Toch veel beter dan een pb sturen en zeggen: je engels is slecht, enz.
    Ik probeer gewoon wat aandacht te vestiggen op het feit dat als je in een andere taal schrijft, je ook op de fouten moet letten.

    Laik ai ceire x)
    Nee joke. Ik kan wel Engels, al zeg ik het zelf maar soms als ik hyper ben ofseu dan doe ik nogal vaag en begin ik I love you alsvolgt te typen: Aaai loooooff joe zie je? x)

    (...)

    Dank je voor het zeggen dat ik zelf een fout heb geschreven.
    Enne ik voel me net een boeman ofzo gewoon omdat ik mijn mening zeg.
    Het is normaal dat iedereen anders reageert dan ik. Dat is normaal. Maar ik reageer het op niemand af, ik maak gewoon een topic zodat iedereen zijn menig er eens over kan uiten. Toch veel beter dan een pb sturen en zeggen: je engels is slecht, enz.
    Ik probeer gewoon wat aandacht te vestiggen op het feit dat als je in een andere taal schrijft, je ook op de fouten moet letten.


    Ik ben het met je eens hoor. --Sorry, ik heb me mss een beetje verkeerd uitgedrukt.-- Tuurlijk mag je je mening zeggen! Het is idd goed dat je het in een topic hebt gezet om iedereen er attent op te maken dat ze er een beetje moeten opletten.
    Ik heb ook nooit gezegd dat een pb sturen naar iemand beter is. Ik bedoelde gewoon dat, als je een fout ziet staan, je eventueel die persoon op zijn fout kan wijzen of zo. Maar, begrijp me niet verkeerd, ik ben het met je eens hoor. Ik erger me er gewoon minder aan dan jij :)

    x

    Groot gelijk Kelly
    ik erger mij er ook aan
    zeker aan die kleine kinders die denken dat ze volwassen zijn omdat ze in het engels schrijven, maar hun tekst staat VOL fouten.
    ooit gehoord van Microsoft Word?
    daar staat een Engelse corrector op hoor

    Xxx
    Laura

    Ik ben het met je eens hoor. --Sorry, ik heb me mss een beetje verkeerd uitgedrukt.-- Tuurlijk mag je je mening zeggen! Het is idd goed dat je het in een topic hebt gezet om iedereen er attent op te maken dat ze er een beetje moeten opletten.
    Ik heb ook nooit gezegd dat een pb sturen naar iemand beter is. Ik bedoelde gewoon dat, als je een fout ziet staan, je eventueel die persoon op zijn fout kan wijzen of zo. Maar, begrijp me niet verkeerd, ik ben het met je eens hoor. Ik erger me er gewoon minder aan dan jij


    sorry had het een beetje verkeerd begrepen. Maar het ding is, ja hoe zal ik het zeggen.
    Veel mensen denken dat ze engels kunnen en dat ze er super goed in zijn, en dan schrijven ze bijna een derde van hun quiz in het engels (ik lees die quizjes dus wel degelijk) en ja, als er dan zo fouten in staan dat je denkt: wat is dit. dan irriteert me dat dus echt.
    schrijffouten maak ik zelf ook veel, vooral als ik snel typ. maar ik ben dan meestal nog begrijpbaar. maar sommige schrijven zo dat ik echt super lang nodig heb om het te verstaan.
    Dat kan aan mij ook wel liggen.
    Ik heb ook NOOIT gezegd dat ik slim of slimmer ben dan de rest. helemaal niet.
    dank je voor al jullie commentaren. Ik wou gewoon dat er nog even aandacht aan werd geschonken.

    Groot gelijk Kelly
    ik erger mij er ook aan
    zeker aan die kleine kinders die denken dat ze volwassen zijn omdat ze in het engels schrijven, maar hun tekst staat VOL fouten.
    ooit gehoord van Microsoft Word?
    daar staat een Engelse corrector op hoor

    Xxx
    Laura


    Ik voel ma aangesproken met dat kleine kinder gedoe --' En mijn tekst staat NIET VOL fouten >,< Het is niet omdat wij jonger zijn, dat wij daarom overal fouten in gaan schrijvenhoor --' Gsus, sommige mensen denken ook dat ze de beste zijn ofsoo.

    Groot gelijk Kelly
    ik erger mij er ook aan
    zeker aan die kleine kinders die denken dat ze volwassen zijn omdat ze in het engels schrijven, maar hun tekst staat VOL fouten.
    ooit gehoord van Microsoft Word?
    daar staat een Engelse corrector op hoor

    Xxx
    Laura


    gebruik ik ook. zelfs voor nederlands.
    zie ben helemaal niet slim. doe gewoon me best.
    en laura schrijft dit niet omdat ze een vriendin van me is. ze deelt gewoon mijn mening. voila, moest er effe uit anders krijg ik straks nog te horen dat ik mensen opstook en zo'n toestanden.

    (...)

    sorry had het een beetje verkeerd begrepen. Maar het ding is, ja hoe zal ik het zeggen.
    Veel mensen denken dat ze engels kunnen en dat ze er super goed in zijn, en dan schrijven ze bijna een derde van hun quiz in het engels (ik lees die quizjes dus wel degelijk) en ja, als er dan zo fouten in staan dat je denkt: wat is dit. dan irriteert me dat dus echt.
    schrijffouten maak ik zelf ook veel, vooral als ik snel typ. maar ik ben dan meestal nog begrijpbaar. maar sommige schrijven zo dat ik echt super lang nodig heb om het te verstaan.
    Dat kan aan mij ook wel liggen.
    Ik heb ook NOOIT gezegd dat ik slim of slimmer ben dan de rest. helemaal niet.
    dank je voor al jullie commentaren. Ik wou gewoon dat er nog even aandacht aan werd geschonken.


    Ik kan me er ook aan ergeren. Vooral als je er dan helemaaaaal niets meer kan van begrijpen! Maar de grootste fouten staan, denk ik, bij de mensen die op school nog geen Engels krijgen of zo..

    Uh ik erger me er ook aan.. majaa wat doe je deraan?? Je kan toch niet tegen iedereen zeggen wat er fout staat..
    Ja ok als ze niet goed engels kunnen, moeten ze er niet aan beginnen..
    ok ik heb redelijk goede punten op Engels, maar ik maak ook soms van die domme fouten ofzo.. (kijk maar naar de titel van mijn aller eerste serie die ik ontworpen heb xD)


    Lalala Music... Lalala x')

    Niet iedereen kan zo'n studiebol zijn als jou, zeg. Je mag al lang blij wezen, dat de meeste hier een beetje ABN beginnen te praten. Want, omygoad, overdrijf je niet een klein beetje? Iedereen kan fouten maken, en lét er dan gewoon niet op & klik weg. -_-'
    Waarom maak je van een vlieg een olifant?


    I stole the diamonds from your eyes.™

    Niet iedereen kan zo'n studiebol zijn als jou, zeg. Je mag al lang blij wezen, dat de meeste hier een beetje ABN beginnen te praten. Want, omygoad, overdrijf je niet een klein beetje? Iedereen kan fouten maken, en lét er dan gewoon niet op & klik weg. -_-'
    Waarom maak je van een vlieg een olifant?

    i agree.....xD

    ik kan geen engels... daarom schrijf ik het ook nooit. maar mij valt het dus ook helemaal neit op. maar het maakt toch ook niks uit? je kunt uiteindelijk toch ontcijferen wat ergens staat, iedereen weet dat toch wat je bedoeld, ik vind het een beetje overdreven..
    -mijn mening-


    Als je maar een ananas hebt..