• zoals de titel al zegt, vind ik dat er teveel slecht engels is op quizlet.
    en ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik stoor mij daar echt aan. heel erg zelfs, zo erg soms dat ik mijn laptop door het raam wil gooien. wat je soms leest, vreselijk.
    oke, je denkt misschien dit is heel overdreven. maar ik vind, persoonlijk, van niet.
    ik bedoel, ik kan leven met een schrijffout (dat heeft iedereen wel eens) maar hoe soms alle tijden door elkaar worden gegooid. echt vreselijk. je moet soms super lang nadeken voordat je doorhebt wat er gezegt wordt, net chinees. en sorry maar chinees kan ik niet lezen.
    ik zou graag jullie mening hierover weten en ik zou het super vinden moest iedereen eens opletten met wat ze schrijven. je kan altijd hulp aan iemand vragen als je het niet zeker weet.
    en wat is nu het ergste? hulp vragen of afgaan omdat je je titel van je quizlet verkeerd schrijft en daardoor je quizlet amper wordt gemaakt? en dat de mensen die je quiz maken zich steeds irriteren aan je slecht engels?
    misschien overdrijf ik, maar denk er toch maar eens over na, jullie weten dat ik gelijk heb over het slechte engels, het is aleen de vraag: wat doe je eraan?

    Niet iedereen is zo goed in Engels. Er zijn ook dingen waar die mensen beter in zijn dan jij en misschien ergeren zij zich daar ook aan. Ik geef toe dat ik me ook kan ergeren aan slecht taalgebruik, maar (sorry, hoor) dit topic komt wel érg snob-achtig over. Wat moeten de mensen zonder talenknobbel dan doen? Speciaal voor ons beginnen met een cursus Engelse taal?
    Of wacht, we knikkeren ze gewoon allemaal van Q af
    :8


    I clicked my heels and wished for you.

    laat ze toch gewoon. Engels is toch kut.

    En misschien hebbe ze het zelf nieteens door.

    Like, mijn engels is verrot[/3,2 op rapport], maar soms is het voor mijn gevoel wel goed, maar blijkt dat het niet zo is.

    x

    jaah idd vaak best engels mr ik doe dah zelf ook vaak hr mr ik erger me er niej aan


    love is dead and dead is love

    Komaan, daar kan Q tg nix aan doen? Da ligt aan de leden.. Leer ermee leven, jullie zullen af en toe ook wel is een foutke make zkr. Doe niet zo perfectionistisch -__-


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    hmm, maar hoe wil je dat verbieden?
    het enige wat je kunt doen is aan die mensen eerlijk zeggen dat je het bestwel irritant vind dat ze de tijden een beetje verdraaien, en dat het misschoien voor hun een beter idee is om nederlands te schrijven.


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Niet iedereen kan zo'n studiebol zijn als jou, zeg. Je mag al lang blij wezen, dat de meeste hier een beetje ABN beginnen te praten. Want, omygoad, overdrijf je niet een klein beetje? Iedereen kan fouten maken, en lét er dan gewoon niet op & klik weg. -_-'
    Waarom maak je van een vlieg een olifant?

    NietzeurenO_O
    Niet iedereen kan goed engels ><
    Jij waarschijnlijk een tijd geleden ofzo ook niet ¬¬


    I Know It's All Just A Bad Dream Now.

    Ik vind het ook vervelend. Ik heb zelfs een keer many money voorbij zien gaan, dat klínkt van zichzelf al niet >.<


    Red Bill geeft je vleugels <3

    Niet iedereen kan zo'n studiebol zijn als jou, zeg. Je mag al lang blij wezen, dat de meeste hier een beetje ABN beginnen te praten. Want, omygoad, overdrijf je niet een klein beetje? Iedereen kan fouten maken, en lét er dan gewoon niet op & klik weg. -_-'
    Waarom maak je van een vlieg een olifant?


    Eens.


    Can I crash into your life?

    Ik snap niet waarom jij hier zo moeilijk over doet. Niet iedereen is even goed in Engels als anderen. Wat kan jou het schelen? Maak jij die fouten soms? Nee. En bovendien doen ze het niet met opzet. Denk je dat zij het leuk vinden om 'voor schut te staan' als ze whit ipv with schrijven? Ik kan je verzekeren, nee. Zolang jij die fouten niet maakt, is er toch niets aan de hand? =='


    Can I crash into your life?

    Ja, ik vind dat echt vet irritant -_-
    Maar ja, wat kan je er aan doen?
    Het is niet alsof iedereen nu opeens gaat veranderen.
    Ik persoonlijk spreek al engels sinds mijn 5e, [kan ook met zo'n Texaans en Brits accent spreken (: ] en dat maakt het voor mij dus makkelijker :]
    Maar heel veel andere mensen krijgen pas engels sinds hun 10e ofzo. Dat maakt het wel een stuk moeilijker :]


    all I want for christmas is a girlfriend

    Het is juist goed dat ze het proberen, en daarbij komt dat niet iedereen goed in engels is en zoals picture zegt 'zolang jij het maar kan', je kunt ze ipv je eraan te ergeren ze ook helpen :').


    "I shut my eyes in order to see.'

    Het is juist goed dat ze het proberen, en daarbij komt dat niet iedereen goed in engels is en zoals picture zegt 'zolang jij het maar kan', je kunt ze ipv je eraan te ergeren ze ook helpen :').


    Agree.


    Can I crash into your life?

    Misschien ligt dat aan de leeftijd van de gemiddelde user?
    De meeste zijn zo rond de 13/14 en die hebben 1 of 2 jaar Engels gehad op school?
    Verwacht niet dat iemand dan vloeiend Engels spreekt.
    Nee, ik irriteer me er niet aan. Ik heb er al respect voor dat ze het gewoon doen, fouten of niet. Als jij je er zó aan irriteert zeg het dan even tegen ze, van fouten leer je en waarschijnlijk maak je ze dan geen tweede keer meer.
    Weetje waar ik me aan erger? Mensen die ontzettend veel spellingsfouten in het Nederlands maken. Van Belgen kan ik dat nog net iets meer hebben met hun eigen rare woordjes enzo, maar toch.
    Ik vind niet dat jij over het Engels moet gaan zeuren want er staan ook wel een paar fouten in jouw Nederlands.

    Misschien ligt dat aan de leeftijd van de gemiddelde user?
    De meeste zijn zo rond de 13/14 en die hebben 1 of 2 jaar Engels gehad op school?
    Verwacht niet dat iemand dan vloeiend Engels spreekt.
    Nee, ik irriteer me er niet aan. Ik heb er al respect voor dat ze het gewoon doen, fouten of niet. Als jij je er zó aan irriteert zeg het dan even tegen ze, van fouten leer je en waarschijnlijk maak je ze dan geen tweede keer meer.
    Weetje waar ik me aan erger? Mensen die ontzettend veel spellingsfouten in het Nederlands maken. Van Belgen kan ik dat nog net iets meer hebben met hun eigen rare woordjes enzo, maar toch.
    Ik vind niet dat jij over het Engels moet gaan zeuren want er staan ook wel een paar fouten in jouw Nederlands.


    Inderdaad.


    Can I crash into your life?