• zoals de titel al zegt, vind ik dat er teveel slecht engels is op quizlet.
    en ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik stoor mij daar echt aan. heel erg zelfs, zo erg soms dat ik mijn laptop door het raam wil gooien. wat je soms leest, vreselijk.
    oke, je denkt misschien dit is heel overdreven. maar ik vind, persoonlijk, van niet.
    ik bedoel, ik kan leven met een schrijffout (dat heeft iedereen wel eens) maar hoe soms alle tijden door elkaar worden gegooid. echt vreselijk. je moet soms super lang nadeken voordat je doorhebt wat er gezegt wordt, net chinees. en sorry maar chinees kan ik niet lezen.
    ik zou graag jullie mening hierover weten en ik zou het super vinden moest iedereen eens opletten met wat ze schrijven. je kan altijd hulp aan iemand vragen als je het niet zeker weet.
    en wat is nu het ergste? hulp vragen of afgaan omdat je je titel van je quizlet verkeerd schrijft en daardoor je quizlet amper wordt gemaakt? en dat de mensen die je quiz maken zich steeds irriteren aan je slecht engels?
    misschien overdrijf ik, maar denk er toch maar eens over na, jullie weten dat ik gelijk heb over het slechte engels, het is aleen de vraag: wat doe je eraan?

    Niet iedereen is even goed in Engels. Ik ben bijvoorbeeld er superslecht in. Maar, als die mensen Engels willen typen... laat toch.
    dus: I don't care.
    (irriteert zich wel extreem aan fouten in het Nederlands)


    I am an idiot, I move.

    Als je geen Engels kunt, begin er dan ook niet aan. Maar aangezien ze hier zich daar niets van aantrekken, zien we heel de tijd verneukt Engels voorbij komen.
    je hebt gelijk ik erger me daar ook vaak aan, maar ik schrijf niet echt in het engels omdat ik het ook niet echt super goed kan, maar als ik voor mijn titel iets niet zkr weet vraag ik het wel aan iemand


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Weetje,ik ben zeer slecht in Engels.En heb je er ook als over nagedacht dat die mensen misschien hun fout niet inzien ? Ik heb vaak dat ik denk dat ik het juist heb geschreven maar het toch fout blijkt te zijn.Zeg het dan gewoon vriendelijk tegen die mensen en dan zullen ze het waarschijnlijk wel gewoon veranderen.Ik zelf vraag vaak aan iemand als ik niet zeker ben ofdat het wel klopt.

    & ik ben het met Lindsey eens : D


    Some people make the world special just by being in it

    Ik was er een paar maanden geleden opeens van bewust dat er een grote fout stond in mijn titel. maar dat had niets te maken met de tijden!
    En ik slecht engels?
    Niet echt, want mijn leerkracht wil me buiten smijten, omdat ik te veel weet.

    Maar soms is het echt wel erg. Ik ken nu ook wel zo iemand, maar dat is haar stijl. en ik help haar ook wel wat!
    Maar je hebt helemaal gelijk!!


    everything you imagined, and more...

    Mij boeit het eigenlijk niet zo. Als je ergens een fout ziet, zou ik het gewoon even zeggen tegen die persoon fzo. Iedereen maakt wel eens fouten.


    Listen to what we're not saying..

    Ja ,
    ik neem het die mensen zelf niet kwalijk dat ze iets verkeerd schrijven.

    Maar halleluya zeg , als je weet dat je geen engels kan , begin er dan niet aan.

    Soms zou ik mezelf wel voor de kop kunnen slaan , omdat het me zo irriteert.

    Nouja ,
    ik lees geen enkele quiz meer op Q.
    Dus , ik merk er nie zoveel meer van.
    Maar ik lees alleen geen meer omdat ik het haat om schrijffouten te lezen.
    Laat staan hoe het zou zijn om een engelse quiz hier te lezen?

    sorry als dit hard aankomt.
    maar dit is wel de echte reden.

    x


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    so what?


    sjee - overdrijven is ook een vak. als je er niet tegen kan, lees het dan niet, jo --' we zijn niet allemaal zo'n nerdjes die hun engels goed kunne, weetje.

    Nederlands is de taal die wij spreken vn bij ons geboorte, dus WHY THE FÚCK zouden wij dan perfect engels moete prate & schrijve?

    sjee, wat is je probleem eigelijk?


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    je hebt helemaal gelijk!
    en dan heb ik nog wel een zware vorm van dyslectie!
    ik bedoel kom op! Als zelfs ik me dan erger aan het slechte engels, wie dan niet?!


    Hell is what you make it.

    Ben je boos op me als ik zeg dat je nogal eng aan het overdrijven ben?
    Dan kijk je toch gewoon niet naar de titel? Het gaat om het verhaal in de uitkomst lijkt mij?
    Maar, als jij je er zo aan erger, dan kan je ook alle kinderen afgaan die verkeerd engels hebben en zeggen wat het wel moet zijn..

    Niet boos op mij zijn, ik ben best lief :A


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    =3 achja.. wat maakt het uit, als je zecht wat ze verkeerd zeggen help je ze misschien ook nog wel.

    Het is juist grappig .
    Om te zien hoe scheef mensen Engels praten.:P
    Er was eens een meisje bij mij in de klas. En de lerares Engels vroeg haar de vebrtaling van 'Doe niet zo gek'
    Wat antwoordde mijn klasgenoot;'Do not crazy'
    Ik heb daar uren om zitten lachen :P

    Haha, omygosh, we maken daar nog steeds grapjes over. =]
    En ja, ik geef je gelijk, soms kan ik me er ook echt zo erg aan irriteren ><
    Ik bedoel: waarom zet je iets in het Engels als je het niet eens goed kan spreken?
    x


    ok

    Nou en?
    Waarom doen mensen daar moeilijk over?
    Lees het dan gwn niet, of negeer het.
    Ik snap niet waarom mensen zich daar betrokken bij voelen, let eerst eens op jezelf.
    Niet iedereen is even goed in engels hoor.


    Je bent nooit uitgeleerd.

    niet iedereen is goed in engels en ik vind het helemaal niet erg als ze het toch proberen. ik erger me er niet aan, ik verbeter het gewoon in mijn hoofd en klaar is kees.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Nou en?
    Waarom doen mensen daar moeilijk over?
    Lees het dan gwn niet, of negeer het.
    Ik snap niet waarom mensen zich daar betrokken bij voelen, let eerst eens op jezelf.
    Niet iedereen is even goed in engels hoor.

    helemaal mee eens!


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Weer zo'n dom topic over dat. Stel je niet aan, hoe kun je je daar aan ergeren. Jezus, dit vind ik echt zó zó en zó dom. Zoals ik al in 2 andere topics heb gezegt: Sommige kinderen kunnen niet zo goed Engels, sommige kinderen hebben dislectie enzo. Dit is níet iets om aan te ergeren...
    Ik kan toch ook zeggen dat ik me eraan erger dat je zonder hoofdletters schrijft? Is wel hetzelfde..


    I live for the applause, you will die for it.