• zoals de titel al zegt, vind ik dat er teveel slecht engels is op quizlet.
    en ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik stoor mij daar echt aan. heel erg zelfs, zo erg soms dat ik mijn laptop door het raam wil gooien. wat je soms leest, vreselijk.
    oke, je denkt misschien dit is heel overdreven. maar ik vind, persoonlijk, van niet.
    ik bedoel, ik kan leven met een schrijffout (dat heeft iedereen wel eens) maar hoe soms alle tijden door elkaar worden gegooid. echt vreselijk. je moet soms super lang nadeken voordat je doorhebt wat er gezegt wordt, net chinees. en sorry maar chinees kan ik niet lezen.
    ik zou graag jullie mening hierover weten en ik zou het super vinden moest iedereen eens opletten met wat ze schrijven. je kan altijd hulp aan iemand vragen als je het niet zeker weet.
    en wat is nu het ergste? hulp vragen of afgaan omdat je je titel van je quizlet verkeerd schrijft en daardoor je quizlet amper wordt gemaakt? en dat de mensen die je quiz maken zich steeds irriteren aan je slecht engels?
    misschien overdrijf ik, maar denk er toch maar eens over na, jullie weten dat ik gelijk heb over het slechte engels, het is aleen de vraag: wat doe je eraan?

    Waar ik me aan erger is dat mensen geen respect hebben voor andere mensen.
    Nogmaals, wat kan jou het schelen? Als jíj voor jouw doen goed Engels spreekt, wat is dan in godsnaam je probleem? Ben jij degene die het niet goed spreekt? Dat weet je van jezelf.
    En ik erger me aan die breezer taal, zoals iiCk bn EsmEeeJj. Maak ik daar een topic over? Nee. Je denkt toch niet dat je hier iets mee bereikt?


    Can I crash into your life?

    Waar ik me aan erger is dat mensen geen respect hebben voor andere mensen.
    Nogmaals, wat kan jou het schelen? Als jíj voor jouw doen goed Engels spreekt, wat is dan in godsnaam je probleem? Ben jij degene die het niet goed spreekt? Dat weet je van jezelf.
    En ik erger me aan die breezer taal, zoals iiCk bn EsmEeeJj. Maak ik daar een topic over? Nee. Je denkt toch niet dat je hier iets mee bereikt?


    idd srry hr mr het is best erg al dat gezeik laat mensen tog doen wat ze willen!


    love is dead and dead is love

    Ik was dus toch niet de enige die zich daar aan ergerde. Like Engels is zowat de makkelijkste taal die er op de wereld is, daar kun je toch geen fouten in maken?


    WANNA FUCK?!

    Ik was dus toch niet de enige die zich daar aan ergerde. Like Engels is zowat de makkelijkste taal die er op de wereld is, daar kun je toch geen fouten in maken?

    Correctie: JIJ vind Engels zowat de makkelijkste taal die er is.
    Er zijn genoeg mensen die er moeite mee hebben. Buiten dat zijn er hier genoeg kinderen die in de 1e/2e zitten en nog niet echt goed Engels kunnen.

    (...)
    Correctie: JIJ vind Engels zowat de makkelijkste taal die er is.
    Er zijn genoeg mensen die er moeite mee hebben. Buiten dat zijn er hier genoeg kinderen die in de 1e/2e zitten en nog niet echt goed Engels kunnen.

    Ik zit zelf ook nog in de 2e, dus daar zal het niet aan liggen. Die basisscholen mogen zich wel een beetje meer naar elkaar afstemmen want ik had Engels vanaf groep 7.


    WANNA FUCK?!

    (...)
    Ik zit zelf ook nog in de 2e, dus daar zal het niet aan liggen. Die basisscholen mogen zich wel een beetje meer naar elkaar afstemmen want ik had Engels vanaf groep 7.

    Het is maar net waar je goed in bent, hoor.
    Een vriendin van mij zit bij mij in 4 gym, maar als ze moet vragen hoe laat het is zegt ze nog altijd 'how late' ipv 'what time' is it?


    I clicked my heels and wished for you.

    (...)
    Het is maar net waar je goed in bent, hoor.
    Een vriendin van mij zit bij mij in 4 gym, maar als ze moet vragen hoe laat het is zegt ze nog altijd 'how late' ipv 'what time' is it?

    Maar geef toe, Engels leer je beter dan bijvoorbeeld Zweeds of een andere taal.
    Vaak is het ook zo dat als mensen zich niet in een taal interesseren het er maar bij laten. Je moet het natuurlijk ook willen.


    WANNA FUCK?!

    Niet iedereen heeft een 10 op engels, ik mag blij zijn met een zesje, niet iedereen vind het makkelijk, en als je je eraan stoort, moet je het effe an die persoon zeggen, die fout engels praat. ER zijn der hier ook die fou nederlands praten.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Niet iedereen heeft een 10 op engels, ik mag blij zijn met een zesje, niet iedereen vind het makkelijk, en als je je eraan stoort, moet je het effe an die persoon zeggen, die fout engels praat. ER zijn der hier ook die fou nederlands praten.

    daar ben ik het ook mee eens,, sorry hoor mevrouw ik kwets effe iemand! ik heb dislexsy, maar ik ben wel half engels en ik kan nog steets een gesprek 4 uur achter elkaar lullen. Trouwens, asl je zoo erg aan Quizlet irriteert dat moet je zelf ook aan tom en bill irriteren of niet soms? die zijn nog erger dan wij allemaa^^
    Sorry maar overdrijven ken je dus echt wel...
    bahh, i am reale pist at you! zoo ik laat me verlepte engels ook effe zien terwijl ik half engels ben. als jij het een mooie taal vind dan best, gaa geen andere afkatten!


    Some angels have no wings.

    tja...ik wil er(als ik ooit engels gagebruiken op q.)wel op letten maar ik ben er gewoon slecht in!!!!(typing)


    stay Nyappy

    Zijn al meerdere topic over. Helaas valt er niet zo veel aan te doen, behalve tegen mensen zeggen: zo en zo is fout en zo moet het :]


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)
    Ik zit zelf ook nog in de 2e, dus daar zal het niet aan liggen. Die basisscholen mogen zich wel een beetje meer naar elkaar afstemmen want ik had Engels vanaf groep 7.


    Ik had ook Engels vanaf groep 7.
    En driekwart van mijn klasgenoten kunnen niet goed Engels spreken.
    Wat kan jou het schelen?


    Can I crash into your life?

    Ik ben het wél met je eens. Als je geen Engels kunt, vraag dan hulp, of doe het gewoon in het Nederlands. Zo, probleem opgelost. En we gaan weer ongestoord verder =]


    Life is hard and then we die

    Ik maak ook fouten, maar grote fouten zoals ParodyOnLife zei zijn wel irritant ja ><


    Underdog, just look at the mess you made.

    Nou als ik neit zo goed engels kan en ik doe het ook in mijn verhaal dan doe ik of de persoon niet zo goed engels en zo krijg je een leuk stukje ^^
    En verder zit ik er niet mee of een beetje schrijffouten er zijn


    Special Love <3