• Hee!

    Wie doet er hier aan valentijn? Stuur/krijg je een kaartje? Of ga je iets anders doen?

    xx<33


    Tears falling down because you break my heart...

    Ik ben naar carnavalsbal geweest (:
    en daar was mijn mega grote crush x_x


    All was well.

    Ik doe niet aan valentijn. Vind het een hatelijke dag ><


    Walkin' in line.

    Valentijn Suckt.


    Use Your Head,, But Live In Your Heart &#9829;

    Ach ja dit jaar doe ik er niet echt iets aan...alleen op hyves een poke gestuurd naar meiden die ik wel leuk vind of waar ik het goed mee kan vinden..maar wanneer ik een vriendin heb stuur ik altijd een kaart en probeer ik een cadeautje te kopen...bedoel altijd leuk om een meisje te kunne verwenne ^^


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    ik krijg niets...:Y) denk ik en ik doe niets..:Y)

    Op school heb ik twee kaartjes gekregen van vriendinnen, dat is bij ons zo een beetje de traditie. Dit jaar waren er ook snoepjes, maar voor de rest niks aangezien ik geen vriendje meer heb. :')


    Tanya is de beste.

    Ik doe er niet aan mee. (:

    Ik kreeg op school 2 rozen (Gister &nd Eergister) met de rozenactie voor Valentyn. 1 van een vriendin, 1 onbekend.
    &nd, ik heb een kaart gestuurd naar my boyfriend (A)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Mijn BF en ik hadden afgesproken en voor elkaar een cadeautje gekocht. Toen gingen we True Blood [/amerikaanse vampire serie] kijken en toen een kaartje schrijven voor een vriendin die binnenkort jarig is =]


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    ik deed er aan mee nu vind ik het niks meer

    gister kwam mijn vriendje uit belgie naar den haag voor mij hij kwam met een bosje bloemen toen gaf hij het aan mij en ik was nogal erg gelukkig hij kwam helemaal uit belgie voor mij maar toen kwam mijn beste vriend ff langs en die ken ik al bijna me hele leven en zijn te goed bevriend iedereen denkt dat wij een koppel zijn zelfs mijn vriendje Justin toen heeft hij mij geslagen en is naar buiten gerend en weer weg gegaan ik ben hem eerst achterna gegaan maar ik was hem op gegeven moment kwijt hij praat niet meer tegen me negeert me kompleet zelfs als ik bel naar zijn huis en iemand neemt op verzinnen ze een smoes elke keer weer iets anders 'ja sorry maar hij is naar zijn voetbal training'
    hij haat voetbal dat was egt de ergste valentijnsdag ooit:|(huil)

    Ik was naar Rise Against concert x'D
    K doe niet aan valentijnsdag
    Most overrated day of the fucking year


    The economy is suffering, let it DIE!

    Eh.. ik had overwogen een zwarte roos naar mijn mentor te sturen maar kwam erachter dat die nergens te vinden was O.o
    Ik haat die gast


    No growth of the heart is ever a waste

    Njuaa.
    Ik heb het gezellig gehouden, ik heb mijn hw gemaakt -.-'


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Ik heb een kaart/brief van dat baarmoederhalskankervaccin gekregen! ;D


    blame the bully.

    kheb een roosje gekrege (A) xD


    <i>I'm Already Cursed</i>