• Weet iemand mij te vertellen waar die film over gaat, want daar ben ik namelijk heel benieuwd naar. (nerd)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik heb die film thuis. :')
    Die gaat over Johnny Cash. En die is goed.
    Johnny Cash is een zanger en tsja, ik meen dat 'ie aan de drugs zit en blabla. En dan wordt hij verliefd op June Carter. Zoiets meen ik toch. Het is alweer een tijdje geleden. Ha, ik ga die nog eens kijken. (:
    x

    Er is een populaire jongen en die krijgt straf op school en moet meedoen in het toneelstuk. Een meisje die hij normaal gesproken uitlachte in zijn tegenspeelster en hij wordt verliefd. Hij probeert alles te doen om haar een prachtige relatie te geven.
    Meer zeg ik niet : P
    xx<3


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik heb die film thuis. :')
    Die gaat over Johnny Cash. En die is goed.
    Johnny Cash is een zanger en tsja, ik meen dat 'ie aan de drugs zit en blabla. En dan wordt hij verliefd op June Carter. Zoiets meen ik toch. Het is alweer een tijdje geleden. Ha, ik ga die nog eens kijken. (:
    x

    Ochjezus. ö Ik ben slecht. x'D
    Ik zit dat hier te verwarren met Walk The Line. Sjonge, neger mijn uitleg maar want. Ö Haha. Nouja, Walk The Line is dus een goede film. x'd
    x

    (...)
    Ochjezus. ö Ik ben slecht. x'D
    Ik zit dat hier te verwarren met Walk The Line. Sjonge, neger mijn uitleg maar want. Ö Haha. Nouja, Walk The Line is dus een goede film. x'd
    x

    Je bent echt slecht keind ;D

    Oeeh, ik weet weer.
    Een jongen moet dus als straf aan een toneelstuk meedoen, samen met de dochter van de dominee. Dat meisje is nogal nerdig. Maar na een tijdje worden ze verliefd, al wilt dat meisje het niet. Ze heeft leukemie en wilt niet gehecht raken aan iemand nieuw in haar leven. Maar als ze bijna dood is gaan ze trouwen enzo.