• Ik kom na twee uur terug op quizlet, staan er nog steeds dezelfde topics zonder dat er een reactie is bijgekomen. Waar is het leven hier op Q mensen? Ik ben hier al van 27 juni 2007 en vroeger was het veel beter. zijn jullie allemaal depressief ofzo? ik ga hier niet alleen leven in zitten blazen. Get In Action duuudes ! n_n


    PoisonTrash on camera

    ik ga jou opeten, zodat ik je voor altijd bij mij heb.
    dan lig je lekker te rotten in mijn maag, wat vind je daarvan?


    Lijkt me heerlijk :Y)
    Dan ga ik jou in een kooi steken en dan krijg je elke dag vogeltjesvoer te eten. En ik noem jou Flip !


    All was well.

    (...)

    Lijkt me heerlijk :Y)
    Dan ga ik jou in een kooi steken en dan krijg je elke dag vogeltjesvoer te eten. En ik noem jou Flip !


    krijg ik geen meisjesnaam dan? ö


    -

    (...)

    krijg ik geen meisjesnaam dan? ö


    Je zei zelf dat je een jongen was! En dat is jouw straf voor het niet-sexy vinden van HP n_n


    All was well.

    (...)

    Je zei zelf dat je een jongen was! En dat is jouw straf voor het niet-sexy vinden van HP n_n


    ik zei daarna wel dat ik een meisje ben. En damn, zolang ik geen meisjesnaam krijg, wil ik jou niet meer kennen -steekt tong uit-


    -

    (...)

    ik zei daarna wel dat ik een meisje ben. En damn, zolang ik geen meisjesnaam krijg, wil ik jou niet meer kennen -steekt tong uit-


    Oke oke, dan noem ik jou ... Fanny xd'


    All was well.

    YEAAHH!! x3
    het komt allemaal door mij :X
    mn pc was/is afgepakt waardoor ik niet online kan komen.. Meteen is het hier dood ^^


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Idd>.<

    Vroeger moest je echt zoeken naar je topics. Nu staat er al 3uur dezelfde!x_x


    everything, in time

    YEAAHH!! x3
    het komt allemaal door mij :X
    mn pc was/is afgepakt waardoor ik niet online kan komen.. Meteen is het hier dood ^^


    Door jouw geschreeuw worden we wel weer wakker xd' weetje, dit topic staat er al sinds maandag x_x


    PoisonTrash on camera

    Quizlet is serieus aan het minderen. vroeger was er zo gemiddeld 200 man online, en op z'n topmomenten 350, nu op z'n topmoment maar 200.
    && bij actieve topics staan soms topics waar zo'n paar uur geleden is op gereageerd.
    maar aan mij zal het niet liggen :Y)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    INDERDEDAAD,
    het is hier gewoon VET saai.
    Welke lullepoot verzint het ook om depresief of whatever te worden.
    Je leeft maar 1 x :'D!


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

    Ik ben 4 dagen later als jou geregristreerd Ö


    Only losers can act the way you do

    Vroeger maaktte ik altijd zo'n domme quizjes die ik nu uitlach ^^


    Only losers can act the way you do

    agree ^^ Verveel me dood de laatste tijd op Q


    --

    Ik ben niet zow vaak online.. en als ik online ben alleen voor de nodige dingen.. dus ik ben saai xD

    maar jah.. de laatste tijd ben ik wel steeds vaker online en zow..


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Indeed. Het is hier like zo freakin saai nu -_-''
    What happend to you, dudes && dudettes :')


    Your Words They Eat Right Through Me...