• Ik heb het over de baarmoederhalskanker prik.
    Moet je lezen:

    http://www.kidsfeeling.nl/index.php/Waarschuwingen/nieuwe-vaccinatie-experiment.html

    http://www.kidsfeeling.nl/index.php/Waarschuwingen/ziek-na-inenting.html

    Dan ben je echt niet gek of dom bezig als je hem niet neemt.

    xx.


    Edit:
    Zjezus. Ik heb het er niet over dat ik bang ben voor naalden, dus ga niet lopen zeiken van "Ja, het zijn maar 3 prikjes. Het doet geen pijn."
    Ik heb het over wat er op die site's staat ><
    Dat die prik niet goed is. Dat het misschien helemaal niet zo noodzakelijk is. Dat er onderandere 2 meisjes uit Spanje ernstig ziek zijn van geworden. En ik neem die prik niet. En dan zeg je niet, dat het dan míjn schuld is, als iemand dat later baarmoederhalskanker krijgt, omdat ie hem ook niet genomen heeft. Want dat slaat nergens op.

    Ik Irriteer me aan deze topic.
    Meiden, als jullie die prik willen doen, dat moet je het doen
    En als jullie het niet willen doen dan doen jullie die prik niet.
    En Jij neemt die prik niet, dan is dat Oke, want het is jou mening maar ga niet andere proberen overtehalen om die prik ook niet te doen.

    Wtf lul jij. Ik haal niemand over om die prik niet te doen.

    (...)

    Of zeggen dat je zielig bent als je argumenten geeft.

    Dat heb ik niet gezegd ><

    Ik niet hem dus echt NIET!!! Ik denk egt nie dat ut gezond is ofzoo om die prik te nemen:S Dus ik zou ut niee doen als ik jullie waz!! Maar ut iz j eige beslising:P

    (...)

    Doen ze dus bij mij --'

    Niet.
    Ik niet.
    Dus ga niet lopen lullen.

    Ohja, LilGoofy, het is trouwens dit topic. Niet deze.

    Je bent echt gek als je hem niet gaat nemen hoor!! ik ga hem nemen ookal is het maar een experiment of wat dan ook!! Wat heb je liever? een paar dagen/weken ziek?? of doodziek aan Baarmoederhalskanker en eraan sterven? en dat het bij die 2 meiden is gebeurd zegt niet meteen dat dat hier ook gebeurd... Want de andere die hem gehad hebben zijn toch niet ziek? het kan ook een alergische reactie zijn!! dus laat je niet overhalen door dit gezeik want je loopt door de prik een minder grote kans op op Baarmoederhalskanker!

    Das mijn menig...


    Herinner gisteren, fantaseer morgen, en leef vandaag

    Je bent echt gek als je hem niet gaat nemen hoor!! ik ga hem nemen ookal is het maar een experiment of wat dan ook!! Wat heb je liever? een paar dagen/weken ziek?? of doodziek aan Baarmoederhalskanker en eraan sterven? en dat het bij die 2 meiden is gebeurd zegt niet meteen dat dat hier ook gebeurd... Want de andere die hem gehad hebben zijn toch niet ziek? het kan ook een alergische reactie zijn!! dus laat je niet overhalen door dit gezeik want je loopt door de prik een minder grote kans op op Baarmoederhalskanker!

    Das mijn menig...


    Eindelijk nog eens iemand met dezelfde mening als mij hier. Jezus, ik word gek van al dat gezeik hier ><


    Listen to what we're not saying..

    (...)

    Eindelijk nog eens iemand met dezelfde mening als mij hier. Jezus, ik word gek van al dat geziek hier ><



    ik word er ook gek van... maar gelukkig zijn er mensen met een gezond verstand zoals jij&ik die weten dat je hem wel moet nemen omdat je er anders later spijt van krijgt. Ik hebbij die 2e site ook een reactie gelpaats.. eigenlijk hetzelfde als wat ik eerder had geschreven... want je moet hem niet gaan nemen omdat dat op die stie staat... Wie zegt dat die site de waarheid vertelt??? dus als je slim bent neem je hem wel!! anders kan je d'r later echt spijt van krijgen, want het komt steeds vaker voor dat er mensen aan sterven.. ze zouden hem heus niet geven als het niet goed was!! ze hebben heel goed nderzoek gedaan hoor!


    Herinner gisteren, fantaseer morgen, en leef vandaag

    (...)


    ik word er ook gek van... maar gelukkig zijn er mensen met een gezond verstand zoals jij&ik die weten dat je hem wel moet nemen omdat je er anders later spijt van krijgt. Ik hebbij die 2e site ook een reactie gelpaats.. eigenlijk hetzelfde als wat ik eerder had geschreven... want je moet hem niet gaan nemen omdat dat op die stie staat... Wie zegt dat die site de waarheid vertelt??? dus als je slim bent neem je hem wel!! anders kan je d'r later echt spijt van krijgen, want het komt steeds vaker voor dat er mensen aan sterven.. ze zouden hem heus niet geven als het niet goed was!! ze hebben heel goed nderzoek gedaan hoor!


    Inderdaad. Dat probeer ik al de hele tijd hier te zeggen. Maar het lijkt niet door te dringen tot sommigen onder ons dat er vele studies gedaan zijn voor die prik en dat dokters niets gaan inspuiten dat slecht voor je is. Mijn hele familie is kapot gegaan door kanker, en dan gaan ze hier zeggen dat je een prik tegen kanker niet moet nemen. I don't get it. x]


    Listen to what we're not saying..

    (...)

    Inderdaad. Dat probeer ik al de hele tijd hier te zeggen. Maar het lijkt niet door te dringen tot sommigen onder ons dat er vele studies gedaan zijn voor die prik en dat dokters niets gaan inspuiten dat slecht voor je is. Mijn hele familie is kapot gegaan door kanker, en dan gaan ze hier zeggen dat je een prik tegen kanker niet moet nemen. I don't get it. x]


    en het met je eens, en gecondoleerd voor jou Familie,, mijn Oom en mijn Moeder's Oma zijn er ook aan overleden,, mijn Oom aan Longkanker en mijn moeders oma aan Baarmoedeerhalskanker :(


    Herinner gisteren, fantaseer morgen, en leef vandaag

    Je bent echt gek als je hem niet gaat nemen hoor!! ik ga hem nemen ookal is het maar een experiment of wat dan ook!! Wat heb je liever? een paar dagen/weken ziek?? of doodziek aan Baarmoederhalskanker en eraan sterven? en dat het bij die 2 meiden is gebeurd zegt niet meteen dat dat hier ook gebeurd... Want de andere die hem gehad hebben zijn toch niet ziek? het kan ook een alergische reactie zijn!! dus laat je niet overhalen door dit gezeik want je loopt door de prik een minder grote kans op op Baarmoederhalskanker!

    Das mijn menig...


    Ik ben het ook met je eens!!


    Mag ik je telefoonnummer? Ik maak een telefoonboek

    Ik denk dat dit topic beter gesloten word , Hier komt toch enkel ruzie vn. x'3


    A. ikmisje.

    Ik denk dat dit topic beter gesloten word , Hier komt toch enkel ruzie vn. x'3


    Nee hoor,, d'r komt geen ruzie van... We zullen heel beschaafd zijn... we geven toch alleen maar onze mening? soms niet echt op een beschaafde manier, maar als er mensen zijn die die prik niet willen nemen, probeer ik ze alleen maar omtepraten hoor


    Herinner gisteren, fantaseer morgen, en leef vandaag

    (...)

    Bemoei je met je eigen zaken.


    jij ook -_-?


    Love the way you hate me.

    Ohja, LilGoofy, het is trouwens dit topic. Niet deze.


    Dus? Ze is van Marokaanse afkomst. ><
    Wat boeit jou het hoe ze iets typt.


    -