• Ik heb het over de baarmoederhalskanker prik.
    Moet je lezen:

    http://www.kidsfeeling.nl/index.php/Waarschuwingen/nieuwe-vaccinatie-experiment.html

    http://www.kidsfeeling.nl/index.php/Waarschuwingen/ziek-na-inenting.html

    Dan ben je echt niet gek of dom bezig als je hem niet neemt.

    xx.


    Edit:
    Zjezus. Ik heb het er niet over dat ik bang ben voor naalden, dus ga niet lopen zeiken van "Ja, het zijn maar 3 prikjes. Het doet geen pijn."
    Ik heb het over wat er op die site's staat ><
    Dat die prik niet goed is. Dat het misschien helemaal niet zo noodzakelijk is. Dat er onderandere 2 meisjes uit Spanje ernstig ziek zijn van geworden. En ik neem die prik niet. En dan zeg je niet, dat het dan míjn schuld is, als iemand dat later baarmoederhalskanker krijgt, omdat ie hem ook niet genomen heeft. Want dat slaat nergens op.

    mensen.
    wat ZEIKEN jullie nou!
    Ja gaat daarheen
    Je gaat op een stoel zitten.
    Je krijgt een naald in je arm gedouwd, wat misschien een beetje pijn doet. Kom op, hoe oud zijn jullie nou?
    Je gaat terug naar huis
    En blijft als het goed is voorlopig baarmoederhalskankervrij.
    Moet je daarvoor zo dom tegen elkaar gaan doen?
    Als je over straat loopt kan je ook doodgereden worden. Zal ik dan maar voortaan binnen blijven stil zitten en hopen dat ik niet wordt aangevreten door de wormen ofzo?
    Ben blij dat je er voor wordt beschermd. Er zijn genoeg mensen die zouden hebben gewild dat hun zo een spuit krijgen, hun kan een weekje griep daar echt niet voor schelen.
    geez.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    (...)
    Wtf lul jij. Ik haal niemand over om die prik niet te doen.


    Ik heb geen lul, dus ik kan ook niet gaan lukken[/moest ik echt even zeggen]

    Ooh nee?, waarom staat er dan; Neem die prik niet Serieus lees dit?
    dat betekend dat je ze wilt overhalen.Ben niet blond hoor[Sorry voor de gene die blond zijn]

    Ohja, LilGoofy, het is trouwens dit topic. Niet deze.

    1. ik ben marokkaans

    2. wat boeit het me hoe je het schrijft, krijg ik der een miljoen voor als ik het goed schrijf?

    3. ik krijg al les op school, jou les heb ik niet nodig.

    En we blijven nog steeeeds lief voor elkaar, dankjewel.


    Tanya is de beste.

    En we blijven nog steeeeds lief voor elkaar, dankjewel.



    Probeer ik te zijn, maar ik weet niet of dat lukt?

    (...)


    Probeer ik te zijn, maar ik weet niet of dat lukt?

    Het was gewoon een waarschuwing in het algemeen. Anders als het verder uitloopt, kan ik hem misschien weldra gaan sluiten. En dat kan niet de bedoeling zijn, denk ik.


    Tanya is de beste.

    (...)
    Het was gewoon een waarschuwing in het algemeen. Anders als het verder uitloopt, kan ik hem misschien weldra wel sluiten. En dat kan niet de bedoeling zijn, denk ik.


    Nee, waarschijnlijk niet. :']


    -

    Mensen, laten we ons niet als kleuters gaan gedragen, laten we gewoon beleefd zijn tegen elkaar, dat kan je doen door:
    1. Let niet op spelfouten
    2. Respecteer iemands mening
    3. Word niet meteen boos als iemand een andere mening heeft
    4. Ben gewoon beleefd
    5. Gedraag je naar je leeftijd, dat betekent dus dat je je aan de voorgenoemde punten houd.


    Herinner gisteren, fantaseer morgen, en leef vandaag

    (...)

    Dus? Ze is van Marokaanse afkomst. ><
    Wat boeit jou het hoe ze iets typt.

    Veel. Dat is geen Nederlands ><

    (...)

    Ik heb geen lul, dus ik kan ook niet gaan lukken[/moest ik echt even zeggen]

    Ooh nee?, waarom staat er dan; Neem die prik niet Serieus lees dit?
    dat betekend dat je ze wilt overhalen.Ben niet blond hoor[Sorry voor de gene die blond zijn]

    Moest dat grappig zijn?
    Om te waarschuwen. Maar aan jou heb ik schijt dus zoek het zelf maar uit.
    Zeg ik wel niks meer ><

    (...)
    Veel. Dat is geen Nederlands ><


    Jezus, laat het toch gewoon. Alsof iedereen altijd alles perfect schrijft. ><


    Listen to what we're not saying..

    Ik heb mijn laatste al meer dan een half jaar geleden gehad, en ik ben nog kern gezond.
    Dus zeik niet -.-'


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Ik heb mijn laatste al meer dan een half jaar geleden gehad, en ik ben nog kern gezond.
    Dus zeik niet -.-'

    Ik zeik niet.

    Zeurpieten.

    Neem hem of neem hem niet, zo simpel is het.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Baarmoederhalskankerprik is een mooi scrabble woord. (nerd)


    "I shut my eyes in order to see.'