• Ik heb het over de baarmoederhalskanker prik.
    Moet je lezen:

    http://www.kidsfeeling.nl/index.php/Waarschuwingen/nieuwe-vaccinatie-experiment.html

    http://www.kidsfeeling.nl/index.php/Waarschuwingen/ziek-na-inenting.html

    Dan ben je echt niet gek of dom bezig als je hem niet neemt.

    xx.


    Edit:
    Zjezus. Ik heb het er niet over dat ik bang ben voor naalden, dus ga niet lopen zeiken van "Ja, het zijn maar 3 prikjes. Het doet geen pijn."
    Ik heb het over wat er op die site's staat ><
    Dat die prik niet goed is. Dat het misschien helemaal niet zo noodzakelijk is. Dat er onderandere 2 meisjes uit Spanje ernstig ziek zijn van geworden. En ik neem die prik niet. En dan zeg je niet, dat het dan míjn schuld is, als iemand dat later baarmoederhalskanker krijgt, omdat ie hem ook niet genomen heeft. Want dat slaat nergens op.

    (...)

    Als ze goed hebben getest waarom vallen en dan een paar doden?
    maarja doe maar lkkr wat je wilt,mij kan ht niet schelen


    Omdat ze niet eens dood zijn --'
    Maarja, ik doe inderdaad wat ik wel, slim zijn en die prik nemen dus. Mij zal het ook niets schelen wat jy doet.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    (...)

    Jonge doe ff rustig man.
    Het is geen bijgelovige shit, er is er zelf een video over hoe verlamd iemand is geworden van dezelfde prik als die we hier in Nederland gaan nemen.


    Volgens mij komen die verlamingen gewoon door het verkeerd zetten van een spuit, en niet door de inhoud. Want toen ik ze liet zetten heeft de dokter me verzekerd dat ik er niet 'dood' van zou gaan...


    So silently, you make my day so unreal and never ending

    Ik ben uitgepraat.
    Jullie doen maar.


    Love the way you hate me.

    Ik ben uitgepraat.
    Jullie doen maar.


    Dat doen wij zeker, veel plezier in je verdere leven. En remember, niet klagen of huilen als je het krijgt, doen wij ook niet als we de gevolgen ervan ondervinden.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    een filmpje...
    http://www.nujij.nl/doodziek-door-hpv-vaccinatie.4889278.lynkx

    we zegge niet dat iedereen dood gaat.

    die meisjes zijn ingeënt met een naald die niet goed gereinigd is, de vorige hadden HIV of AIDS


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Niemand heeft gezegd dat die prik tegen baarmoederhalskanker werkt.


    Niemand heeft gezegd dat die prik tegen baarmoederhalskanker niet werkt.


    Listen to what we're not saying..

    (...)

    Niemand heeft gezegd dat die prik tegen baarmoederhalskanker niet werkt.


    AMEN!


    We'll still love each other, forever and always. <3

    (...)

    Dat doen wij zeker, veel plezier in je verdere leven. En remember, niet klagen of huilen als je het krijgt, doen wij ook niet als we de gevolgen ervan ondervinden.


    Wil je nu zeggen dat de gene die geen prik nemen baarmoederhalskanker krijgen?
    jij bent echt zielig.


    Love the way you hate me.

    (...)

    Niemand heeft gezegd dat die prik tegen baarmoederhalskanker niet werkt.


    o nee?
    wil wedden van wel.


    Love the way you hate me.

    Hallo, denk eens na? Denken jullie nou echt dat dokter zomaar wat inspuiten? Daar zijn jarenlange studies voor gedaan. Dat er meisjes verlamd zouden zijn, dat komt denk ik ook zoals al gezegd werd, doordat het spuite verkeerd werd gezet fzo. De wereld is niet gek om een medicijn te maken dat niet werkt en dat slecht voor je is. Kom nou eh ><


    Listen to what we're not saying..

    (...)

    Wil je nu zeggen dat de gene die geen prik nemen baarmoederhalskanker krijgen?
    jij bent echt zielig.


    Nee, jullie hebben wel vele malen meer kans erop :Y)
    En wat kom je met jy ebtn zielig, de enige die hier zielig is ben jy, je bang laten maken voor een nutteloze site, komop zeg.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Hallo, denk eens na? Denken jullie nou echt dat dokter zomaar wat inspuiten? Daar zijn jarenlange studies voor gedaan. Dat er meisjes verlamd zouden zijn, dat komt denk ik ook zoals al gezegd werd, doordat het spuite verkeerd werd gezet fzo. De wereld is niet gek om een medicijn te maken dat niet werkt en dat slecht voor je is. Kom nou eh ><


    Zoals ik al zei dus. :Y) Maar laat har maar, dit meisje wil graag in discussie, terwijl wij betere argumenten hebben.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    (...)

    o nee?
    wil wedden van wel.


    Wil wedden van niet ><

    Vertel mij eens het nut om bij duizenden meisjes een prik te laten zetten die niet eens werkt? Dat zou ik wel eens willen weten ><


    Listen to what we're not saying..

    (...)

    o nee?
    wil wedden van wel.


    Ohja natuurlijk, die site's, die niet eens onderzoek doen --' Ze gaan alleen maar uit van de informatie die ze hebben, maar over de oorzaak word neits gezegd.


    We'll still love each other, forever and always. <3