• Aangezien het tegenwoordig een beetje saai wordt op het forum [Weinig nieuwe topics/posts en aangezien ik geen leven heb kijk ik om de 5 seconden. Dus het kan aan mij liggen. maar daar gaat het even niet om], dacht ik: Laten we ff lachen.
    Dus, wat zijn de meest idiote uitspraken/acties van vrienden, familie, leraren
    Dat laatste het liefst. Die zijn het grappigst.
    Ik weet niet echt een uitspraak, maar wel een actie:
    Ik trapte een keer een flesje om, dus wij snel opstaan en tas weghalen enzo, trapt degene die naast mij zat hem nog een keer om ><
    Of een discussie tussen 2 jongens uit mijn klas over wat beter was, worst van de hema of een viandel: 'Je doet toch geen viandel bij de boerenkool!' 'Maar toch ook geen worst van de hema bij de friet!' Dat klonk op dat moment best grappig ><


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    (...)

    o-o nja. ik vond het een goede uitspraak van mister Zac Efron x_x

    Ja, nogal :P
    & neem hetn iet te letterlijk he, dat vanbuiten leren
    .. anders beschouw je mij nog als een Zac-freak, terwijl ik hem niet kan uitstaan ^^


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Een vorige klasgenmoot zei:

    Ik wil een vrouw pijpen.

    Enm hij zei ook ooit: Als ik over 30 jaar geen meisje heb word ik homo! xD.

    OMG we hebben hem met de hele klas zo keihard uitgelachen en zijn er maanden over doorgegaan :O.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Ik werkte bij een poelier en daar kwam een klant (vermoedelijk wou hij soep maken en de kip tot boulion laten trekken) maar hij vroeg om een kippetje om af te trekken.

    mijn reactie dat lukt niet bij een kip denk dan dat u een haan moet hebben en dan nog lijkt het me moeilijk.

    Oh my satan!

    Hoe droog!

    Mja morgen kom ik ff langs ;).


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Is het koud op de zuidpool? (nerd)
    dat zei ik dus. x_o
    's ochtends.
    het was vroeg.
    ik ben altijd dom vroeg op de ochtend. [a]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Gister op tc
    - de grijze zeehond die helemaal zwart is.
    - Hij is helemaal zwart en ook grijs


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Onze juf vertelde dat we binnenkort les over HIV kregen. Ze vroeg wat het betekende.
    Wesley, een van m'n beste vrienden, zei zo: "Haarinvlatie" Iedereen keihard lachen. Toen vroeg de juf aan mij "Wat is dat dan, haarinvlatie" Maar het bestond niet. Dus ik maar een of ander lulverhaal ophangen. "Dat had ik niet van jou verwacht". Omdat ik VWO heb. Krijg dan toch de tering. =)


    When I thought he was mine she caught him by the mouth.

    Ik had een xtje dat ik tegen de deur aanliep. Zei een vriendin van me: 'Ans je moet hem eerst open doen' zei ze echt vaag. En een vriendin van me lag te slapen. Toen heb ik haar wakker geschud en zei toen: 'Weltrusten'. Ik heb haar toen de hele nacht wakker gehouden :P.


    Mas maganda sa inyo Dalawa >?,, ~

    ik tegen mijn broertje: 'ken jij Metro Station?'
    me broertje: 'nee, dat hebben we niet in Almere'

    OMG, ik lag plat op de grond van het lachen xD


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    ich zat lekker op sgool Mindless Self Indulgence aan het kijken <3
    && ich zeg gewoon droog
    die gastjes krijgen een orgasme bij dah zingen o.0
    hoor ich opeens mijn klasgenoot roepen oow what lief
    x__X


    And love's heart is death for me and my poison girl

    Haha, mijn zus. Gister nog wel! :')

    "Kut, waarom doet die adapter het nou niet?"
    Ze gaat bij de stekkers kijken, blijkt dat ze dus de stekker van de lamp erin had gedaan -_-

    "He? Deze zin klopt toch niet? 'Als kind voelde zangeres Giovanca zelf had.' "
    Ik: "Wat is de volgende zin?"
    Zij: "Nu ze volwassen is, kan ze dat doet ze dan ook... Oh shit! *plat* Ik zit naar onder te lezen in plaats van naar rechts!"


    a figment of your imagination

    Ik zat tijdens de les naast een vriend en hij irriteerde mij de hele tijd, en telkens als ik hem aankeek vroeg hij:'Waarom kijk je?' Op een gegeven moment was ik het echt zat&zei ik:'Ik keek, om te kijken of jij keek of ik keek.' &Hij barstte in lachen uit.. o__0


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    Klasgenoot van mij ;
    ‘Misschien wil ik wel niet de rest van me leven een jongen zijn.’
    hij bedoelde ;
    ‘Ik wil niet de rest van me leven met een jongen zijn’

    mn moeder zo toen we samen naar voetbal aan het kijken waren:
    " gelukkig hebben ze nog een banaan gehad."
    ik: "banaan?"
    mn moeder: "jah ik bedoelde penalty."
    x)


    My weakness is that I care too much

    Ik ging laatst Sweeney Todd kijken met een aantal vriendinnen. Nar de film gingen we Piratese of the Caribbean kijken.
    En ik zeg zo tijdens potc:
    Wie speelde Johnny Depp nou in Sweeney Todd?

    En toen voelde ik me heel erg slim (A)


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    Een leraar zei 'trekt er maar op los' tegen een klasgenoot van mij. Ze moest foto's trekken toen we een Duitse film gingen zien. ><