• Aangezien het tegenwoordig een beetje saai wordt op het forum [Weinig nieuwe topics/posts en aangezien ik geen leven heb kijk ik om de 5 seconden. Dus het kan aan mij liggen. maar daar gaat het even niet om], dacht ik: Laten we ff lachen.
    Dus, wat zijn de meest idiote uitspraken/acties van vrienden, familie, leraren
    Dat laatste het liefst. Die zijn het grappigst.
    Ik weet niet echt een uitspraak, maar wel een actie:
    Ik trapte een keer een flesje om, dus wij snel opstaan en tas weghalen enzo, trapt degene die naast mij zat hem nog een keer om ><
    Of een discussie tussen 2 jongens uit mijn klas over wat beter was, worst van de hema of een viandel: 'Je doet toch geen viandel bij de boerenkool!' 'Maar toch ook geen worst van de hema bij de friet!' Dat klonk op dat moment best grappig ><


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Openingszinnen:
    Als iemand je armen en benen eraf hakte, zou je net zo mooi zijn als de Venus van Milo
    Sorry, ik had jeuk aan jouw knie.
    Heb je een plattegrond voor mij? Ik verdwaal steeds in jouw ogen!
    ken ik jou niet van die soapserie: onderweg naar mijn hotelkamer?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Enm hij zei ook ooit: Als ik over 30 jaar geen meisje heb word ik homo! ...

    Ik ga dat dus echt wel doen hoor..
    Als ik over 30 jaar geen lief heb, dan wordt ik Lesbi..
    Ookal denkt mijn broer al dat ik het ben :X


    everything you imagined, and more...

    In de les moesten we eens iets met een kaars doen..
    zegt de leerkracht: laten we de gordijnen dichtdoen dan is het veel gezelliger.
    ik: mevrouw, er hangen geen gordijnen.
    leerkracht: kunnen we ze dan niet dichtdoen?
    ik: als er geen gordijnen kan je ze ook niet dichtdoen..
    leerkracht: owja..
    en zij maar stom naar de ramen staan kijken.
    zelfde leerkracht.
    we moesten een presentatie doen, en iemand van mijn klas had tussen twee baby's in een baby gezet waarvan het gezicht verandert is in dat van mr bean.. zo overduidelijk
    leerkracht: welke ziekte heeft dat kindje?
    wij lachen, klasgenoot: dat is mr bean.
    leerkacht: ah, heb daar nog niet van gehoord.
    wij lagen dus helemaal strijk.. voor het hele uur lang!

    hadden we alle regels hoe men werkwoorden schrijft bij nederlands. Je snapt me wel. ^^ Zegt mijn leerkracht plots ' nu hebben we allemaal onze regels!' x]


    It even took me by surprise

    Een autistische jogen zei;;

    Ik heb de poes van mijn oma is goed verwent.


    Like omg x'D


    We'll never be as young as we are tonight

    Leerkracht: neem u handbroek maar.


    It even took me by surprise

    Esther: Heey Luce! JE ziet er anders uit vandaag, maar wat er anders is, kan ik niet zien.
    Lucy: Ja ik heb vandaag gedoucht .
    Esther en ik: 0___________________________________________________0

    Leraar wiskunde een keer: Als we deze les niet KLAARKOMEN gaan we in de pauze verder. ><
    hah die hadden wij ook eens in wiskunde
    een een joch vroeg eens wat de factor was, dat de leerkracht dat ie fuck you zei.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Na Duitse les:
    Marloes:
    aahw wat een schatje! -speelt met mijn fel beertje/sleutelhanger?- Miauw [/mislukte poes imitatie]
    -stilte-
    Marloes:
    Ooh het is een schaap :'D sorry ^^' Meeeeh

    Na Duitse les:
    Marloes:
    aahw wat een schatje! -speelt met mijn fel beertje/sleutelhanger?- Miauw [/mislukte poes imitatie]
    -stilte-
    Marloes:
    Ooh het is een schaap :'D sorry ^^' Meeeeh

    Geniaal x']


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Lol x) Ik heb meestal niet van die idiote zinnen x) Maar k zeg wel altijd als iemand me aangaapt

    Ben je geil of wil je een koekje x)
    maar dat lijkt op 1 hierboven x)

    Vriendin van me rende een keer in de kantine op een deur af, en zou hem opengooien. Bleek dat er geen glas in het midden zat, vliegt ze zo door die deur heen --'

    Omg ik lag strijk 8er de pc XD


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    ken ik jou niet van die soapserie: onderweg naar mijn hotelkamer?

    Geniaal ;']


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    okee, ik heb iedere dag wel van die snuggere dingen.
    de toppunten van vandaag waren:
    * ik loop zo naar me kluis, en er zit zo jongen in mijn rijtje en die is dus zoooooo knap en hij kent mij. Dus ik loop zo met vriendin naar me kluis. 'Ohmygod, heb je gezien wat Rick vandaag aan had' 'nee' 'ik ook nog niet, maar ik weet zeker dat het leuk is' 'ohw precies ja' 'ik zweer, hij wordt met de dag knapper' fluisterd er opeens iemand in me oor. 'nou Romy ik zie er dus zo uit vandaag, en trouwens bedankt dat je me knap vind' whoeps
    * we hebben tussen uur, en doe een dom huppelkutje na, op de trap. Ik loop dus zo heel hoerig op de trap. struikel ik, pleur ik zo weer naar benden. 'ohw Romy, dus zo gaan hoertjes de trap op' 'ja ongeveer zo ja'

    en nu ga ik naar bed :]


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    deze is pas idiot:
    Ik heb 21 vingers.

    die zei een jongen uit me klas.... (als je hem goed begrijpt -.-)