• Jeeh.
    Ik vroeg me gewoon af,
    als je een relatie achter de rug hebt van meer dan 1 jaar en een half.
    Hoe lang die je er dan over om die te verwerken?
    wil je de eerste 4 weken niet meer buiyen komen van verdriet?
    of sta je de volgende week al terug in het flirtleven?
    x3


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    Ik had 14 maanden verkering, dat is nu 3 maanden geleden en ik ben er nog steeds niet helemaal overheen. Maarja, ik ben wel boos op hem, dat werkt wel mee. (Hij is vreemdgegaan)


    Life is hard and then we die

    Tot nu toe niet echt.
    Bij mij was het dan zegmaar wel over

    ik had een vriend, net iets langer als een jaar(13 maande of zo:P) en toen ging ht uit,..nn hij hat daarna al weer bijna meteen een nieuwe vriendin,..daar heb k me heel lang klote om gevoeldxD
    maar nu( 3 maanden later) kan ik dr wel mee om gaan, nn k bn nog steets vrienden met mn ex,..maar als ik iemand zie zoenen of we hebben het over verlieftheid voel ik me wel down, en wil ik het liefst ergens alleen in een hoekje ergens huilen en schreeuwenxD

    Ik heb nooit gevoeld dat ik smoorverliefd op mijn vroegere vriendjes was.
    Ik heb nou nooit liefdesverdriet gehad.


    -

    ik heb een relatie van bijna 5 maanden en vorige maand ongeveer krewgen we ruzie,serieus zelfs van ruzie krijg ik hartpijn als het uit zou zijn nu zou ik hoe ik me nu voel en hoe ik nu over mezelf denk,mezelf opsluiten en nooit meer naar buiten komen.


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    niet.. =='
    oke dit klinkt vaag maar eigenlijk heb ik continu liefdesverdriet [en ja dan wen je eraan]
    máár ik ben niet verliefd^^
    oke vraag maar niks, té ingewikkeld ;]


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    ik heb geen liefdesverdriet, ookal heb ik wel vriendjes gehad. We gaan altijd als vrienden uit elkaar, heb nu ook een vriend en ik deenk dat ik daar wel liefdesverdriet van krijg, maar ik weet niet hoe het is om liefdesverdriet te hebben en hoe lang het duurt.x'd

    ik was zo'n 2 maanden echt verdrietig...
    dan werd ik boos omdat hij mij had afgewezen en jaloers omdat hij zo goed overeenkwam met een bepaald meisje >.<'
    nu,zo'n halfjaar later,denk ik nog dagelijks aan hem.
    maar ik ben ook over hem,en kan terug verliefd worden op andere jongens,zonder hen te vergelijken ofzo.

    xx


    everybody needs a song.

    Geen idee, ik heb nog nooit een lief gehad ^^

    Xx


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    euhm...hangt ervan af hoe graag je die jongen zag. Sommigen gaan een relatie aan omdat ze niet alleen willen zijn.


    -

    Nog nooit liefdesverdriet gehad. Meestal flirt ik de week erna al weer. Maargoed, ik heb mezelf dan ook voorgenomen me nog niet te binden voor mn 18de. Dan kan ik tenminste nog pleziertjes beleven, dan 2 jaar vast te zitten aan dezelfde gozer. ><


    Elegance is refusal.

    ik zit er altijd lang mee . en nu heb ik dus al 2 weken liefdes verdriet. en ik zag hem vandaag en ik werd helemaal verliefd op hem .en ja zo gaat it nog langer duren . tot dat ik er over heen ben :|:$

    Nog Nooit Gehad (':


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Het duurt echt wel een tijdje..
    Maar met goede vrienden kom je d'r echt wel doorheen.
    Bij mij gaat het ook zo in buien.. Het ene moment ben ik echt down.. 5 minuten later zit ik al weer te lachen. Misschien ben ik gwn abnormaal.. maar bij mij is het nu eenmaal zo..


    I'll need a little more luck than a little bit.

    Hangt ervan af. Bij mijn ex, geen . Hij heeft me gewoon 3 maandan lang geplayed. In het begin wilde ik het niet geloven, maar na een tijd had ik het dan toch door. Ik heb er lang over nagedacht & toen besefte i kdat hij gewoon een gewoonte was in mijn leven, geen liefde & heb i khem gedumpt.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California