• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Stenenlikker

    Blergh x 25827


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik moet altijd op jou wachten, en als je dan eens op mij moet wachten is het natuurlijk niet goed.

    Woosh.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    There there, huilend buurmeisje van drie jaar, there there. We hebben allemaal wel eens van die nachten. I feel ya.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ugh, oordopjes kunnen me echt boos maken.


    Your make-up is terrible

    Omfg, hoe heb ik dit fout kunnen doen? Fuck. :')


    Caution first, always.

    Waarom denk ik soms toch 100 keer te veel over iets na..

    [ bericht aangepast op 25 sep 2015 - 23:31 ]


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Neeee Inge, je kunt je geen €83 aan boeken veroorloven, kom op. Je moet nog een nieuwe fiets kopen? En rijlessen en laptopreparatie/nieuwe laptop (oh help) en je was van plan te sparen???


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Gaat mijn tas morgen eindelijk komen? Come on, I need it. :c


    Caution first, always.

    Kom op Jip, eerst dat hoofdstuk af. "Kan morgen ook wel" zeg je nu al een maand. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik moet echt stoppen met 's avonds perfecte scenario's te bedenken die in het echte leven nooit uitkomen. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Lol. No.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.


    Your make-up is terrible

    Ledecky schreef:
    Ik moet echt stoppen met 's avonds perfecte scenario's te bedenken die in het echte leven nooit uitkomen. :'D

    Dat doe ik ook altijd! Hahaha.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Wiarda schreef:
    Kom op Jip, eerst dat hoofdstuk af. "Kan morgen ook wel" zeg je nu al een maand. :')


    Hup Jip! *O*

    --

    Waarom gebruiken Duitse personages zo vaak random Duitse woorden in hun Engelse monologen? En waarom zijn het altijd dingen zoals "ja/nein" of "herr"? Dat zijn de meest onlogische dingen ooit om mee terug te vallen op je moedertaal. + WAAROM HEET HIJ KLAVIER? PIANO. HIJ HEET PIANO.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2015 - 0:00 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan