• de een zegt ja en de ander nee.. maar heeft bill nou een vriendin of niet?


    Forbidden to Remember, Terrified to Forget

    en moest het zo zijn zou hij je nog niet bedriegen hoor fack en gij zijt mijn naamgenoot

    en moest het zo zijn zou hij je nog niet bedriegen hoor fack en gij zijt mijn naamgenoot

    wow vreemde reactie... XD hij bedriegt niemand hoor XD gewoon weer zo'n stomme roddel... enneh 1 vraagej... weet hij uberhaupt wel dat je bestaaat? want dan wordt het namelijk en beetje moeilijk je te bedriegn... ^^


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    idd :D

    Nope :D
    Ben dit heel zeker :
    Bill zei zelf ; als ik een vriendin heb, laat ik dit onmiddelijk aan de fans weten :D

    Lief eh ^^

    Bill heeft eindelyk ne vreindin ( ook als ik jaloers ben ):)

    helowwww!!!
    leest niemand de joepie fzo???
    Bill heeft een lief!
    ze noemt Jenny is blond, en er staan meerdere foto's in de joepie, waarop ze kussen, dicht bij elkaar lopen enzo...
    dat was btw al langer gekend dat Bill met een of andere blonde Jenny aan het aanpappen was <_<
    en et is ook nog eens zijn styliste!
    maar anyway...als Bill maar gelukig is x)
    als dat wijf ook maar 1 keer Bill kwaad gaat doen,, dan heeft ze me mij te maken!! da wel! =D

    helowwww!!!
    leest niemand de joepie fzo???
    Bill heeft een lief!
    ze noemt Jenny is blond, en er staan meerdere foto's in de joepie, waarop ze kussen, dicht bij elkaar lopen enzo...
    dat was btw al langer gekend dat Bill met een of andere blonde Jenny aan het aanpappen was <_<
    en et is ook nog eens zijn styliste!
    maar anyway...als Bill maar gelukig is x)
    als dat wijf ook maar 1 keer Bill kwaad gaat doen,, dan heeft ze me mij te maken!! da wel! =D


    HALLO !? wat probeer ik hier de hele tijd uit te leggen?
    HET IS EEN RODDEL !
    Ik zei toch dat je NIET moest paniekeren omdat het toch niet klopt !

    Ik heb een Frans interview gelezen waarin staat dat hij wel degelijk een vriendin heeft,maar het eigenlijk nog niet bekend wou maken, maar of dit waar is ...
    Wie weet?? :S


    wil je die link eens geven? ik wil het ook wel lezen/ horen :)

    ik geloof het pas als bill het echt zegt

    helowwww!!!
    leest niemand de joepie fzo???
    Bill heeft een lief!
    ze noemt Jenny is blond, en er staan meerdere foto's in de joepie, waarop ze kussen, dicht bij elkaar lopen enzo...
    dat was btw al langer gekend dat Bill met een of andere blonde Jenny aan het aanpappen was <_<
    en et is ook nog eens zijn styliste!
    maar anyway...als Bill maar gelukig is x)
    als dat wijf ook maar 1 keer Bill kwaad gaat doen,, dan heeft ze me mij te maken!! da wel! =D


    neej diene hee geen vriendin
    die vriendin was van heel vroeger
    nu al lang nie meer
    die stonde een lange tijd gelede in de bravo ma tis allang uit


    What happened in the crew stays in the crew ^^

    ikk hoop nie dat BILL een vriendi heeft
    k wil um wel ontmoeten enzow XD

    Ik hoop ook van nie ik zou het heel jammer vinden
    maar ik zou het wel aanvaarden

    Haha, ik kan hier zo om lachen>< Jullie zijn allemaal zo gek op een jongen die je helemaal niet kent:P En je weet helemaal niet hoe hij in het echt is:P Maarja, iedereen zijn eigen smaak he:P
    En als hij een vriendin heeft wat wil je er dan aan doen? je ontmoet hem toch nooit dus ik zou maar stoppen met dromen!! :P

    Nouja XXxXX


    You tell me i'm wrong, better prove you're right..

    Haha, ik kan hier zo om lachen>< Jullie zijn allemaal zo gek op een jongen die je helemaal niet kent:P En je weet helemaal niet hoe hij in het echt is:P Maarja, iedereen zijn eigen smaak he:P
    En als hij een vriendin heeft wat wil je er dan aan doen? je ontmoet hem toch nooit dus ik zou maar stoppen met dromen!! :P

    Nouja XXxXX


    :P das wel waar maar ze zeggen hier altij : "alles kan als je maar blijft dromen tot je iets anders tegenkomt an daar je tanden in vast bijt"

    maar zo denk ik er totaal niet over kheb er zelfs een liedje overgeschrevn maar vin ze zelf barslecht(mijn liedjes eh niii th) Je toekomst kan je WEL bepalen zolang je er hard genoeg voor werkt je kan zelf ook de top bereiken in iets wat je goet kan !!
    heb ik zelf ondervonden :P

    xx


    LA LA LA ... LIKE U CARE !