• ik heb morgen een schoolfoto; en dit doe ik aan:[url]
    http://www.onlyshop.co.uk/shop/only-kiss-knit-78776p.html[/url] < dat is een blauw vestje.

    en een gestreept grijs shirtje
    jeans
    nikes.
    is dat mooi? ;o


    EGYPTIAN GOD

    dat moet ik zien.. maar het klinkt niet heel vreselijk ofzo. ;p

    De link doet het niet.. kun je hem anders nog een keer geven?


    Als je maar een ananas hebt..

    Ik zou echt als een zwerver gaan, ik zou een paar oude broeken zoeken, kapot knippen, Roze t-shirt, en gewoon echt alles verlebbert maken en dan op de schoolfoto xD


    Niet geschoten is altijd mis..

    http://www.onlyshop.co.uk/shop/only-kiss-knit-78776p.html


    EGYPTIAN GOD

    Ik zou echt als een zwerver gaan, ik zou een paar oude broeken zoeken, kapot knippen, Roze t-shirt, en gewoon echt alles verlebbert maken en dan op de schoolfoto xD
    Kijk, dat is nou vét.. maar ik heb geen vette kleren.


    EGYPTIAN GOD

    Ja hoor, voor een schoolfoto is het wel leuk n_n dat is het sowieso, maar nouen ='3 ik sta echt verpiept op mn schoolfoto =3 een oude jeans met een Simple Plan shirt, kan je het beter wensen?


    Underdog, just look at the mess you made.

    Of course, why not?
    Ik zag er heel belabberd uit op de schoolfoto, even stoned als altijd =='
    En kleding.. praat me dr niet van.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik maak er altijd een grap van, want ik doe bij elke schoolfoto (1x in het jaar) dezelfde kleren aan, mijn haar hetzelfde en ik kijk hetzelfde, zo lijkt het alsof je nooit veranderd 8D


    Candycorekid.

    Ik maak er altijd een grap van, want ik doe bij elke schoolfoto (1x in het jaar) dezelfde kleren aan, mijn haar hetzelfde en ik kijk hetzelfde, zo lijkt het alsof je nooit veranderd 8D
    HAHAHAHAAHA OMFG ='D


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik ga altijd naakt op de foto.


    I recycle my thoughts.

    Ik ga altijd naakt op de foto.


    Seksie, hoor. :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    weet ik :$


    I recycle my thoughts.

    Ik wist niet dat er een schoolfoto was en zat in mijn allerdaagse kleding.... best saai XD maarja, je kan je ook heel idioot gewoon opmaken, met en brilletje op, felle pruik XD *idiote fantasie*


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    Die dingest doet het niet :'3. Ohja en btw, al mijn schoolfoto's waren kei vreselijk :'3


    I don't need words to feel those lips.